Merhaba,
Arkadaşlar LS2 delta almayı düşünüyorum, çenesi açılabilir olduğundan çok büyük kolaylık sağlayacak. Paket serviste kullanacağım, malum önümüz kış, baya üşüyorum, alttan soğuk alıyor kasklar özellikle. Bu kask alttan soğuk almaması için aparat varmış, resimli inceleme bulamadım...