LS2 Cartoon Kask Vizör Değişimi Nasıl Yapılır?

Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
Merhaba,

Kaskı satın aldığım kişi siyah vizör hediye etmişti, mâlum havalar da güneşli, hatta aşırı güneşli önümü göremiyorum güneş ışığından. Siyah vizörü kullanacağım sabahları ama nasıl takabilirim? Vidası veya klipsi yok, çekip çıkarmalı bir şeye benziyor. :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vizörü sonuna kadar açtığında kenarlarında mandallar göreceksin. Onları yukarı doğru kaldırıp vizörü çekdiğinde çıkar. Takarken de tam tersi.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
yanlız tırnaklarını boşluğa getirerek çekki tırnaklarını kırma yoksa vizör boşa gider:d
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
Beceremedim, deneyeceğiz bugün yine. :)

Param olsaydı LS2 Delta alacaktım. :) Gerçi o da pek güven vermiyor. Sharp testlerine bakarsak LS2 Cartoon FF350 ( 100 - 120 liralık ) kapalı kask modelleri daha sağlam görünüyor.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Beceremedim, deneyeceğiz bugün yine. :)

Param olsaydı LS2 Delta alacaktım. :) Gerçi o da pek güven vermiyor. Sharp testlerine bakarsak LS2 Cartoon FF350 ( 100 - 120 liralık ) kapalı kask modelleri daha sağlam görünüyor.

Çok kolay dostum. Deneme yanılma yap, nazikçe :)

benim ilk seferde 10 dk mı almıştı =))

not: kapalı kasklar herzaman daha güvenlidir.
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
Ben de öyle düşünüyorum. Yalnız güneş bir süre sonra gözlerimi bozuyor, mesela apartman numarasına bakıyorum, 8'i 9 gibi görüyorum. 6'yı 8 gibi. Siyah vizör şart, peki bu siyah vizörler ne kadar güvenilir? Sonuçta LS2, bilindik marka diyip alıyoruz ama güvenirliğini kanıtlayacak bir şey var mı? Vizör konusunda?
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Şeffaf vizör kullan mutlaka. Siyah vizörle gece bi nane göremiyorsun. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de öyle düşünüyorum. Yalnız güneş bir süre sonra gözlerimi bozuyor, mesela apartman numarasına bakıyorum, 8'i 9 gibi görüyorum. 6'yı 8 gibi. Siyah vizör şart, peki bu siyah vizörler ne kadar güvenilir? Sonuçta LS2, bilindik marka diyip alıyoruz ama güvenirliğini kanıtlayacak bir şey var mı? Vizör konusunda?

Vizörün güvenilirliğinden kastın nedir? Eğer güneşe karşı koruyuculuğundan bahsediyorsan UV koruması yok, yani güneşe karşı kullandığında büyüyen göz bebeklerinden daha fazla UV ışını girecek.
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
Vizörün güvenilirliğinden kastın nedir? Eğer güneşe karşı koruyuculuğundan bahsediyorsan UV koruması yok, yani güneşe karşı kullandığında büyüyen göz bebeklerinden daha fazla UV ışını girecek.

Güneşi engellemesi ve güneş gözlüğü gibi kullanmayı düşünüyordum. Yani güneş bir süre sonra gözlerimi ağrıtıyor ve bulanık görmeye başlıyorum. Dediğiniz gibi UV koruması dediğiniz şey yok ise, bu kask camları sadece görsellik katması açısından mı satılıyor?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güneşi engellemesi ve güneş gözlüğü gibi kullanmayı düşünüyordum. Yani güneş bir süre sonra gözlerimi ağrıtıyor ve bulanık görmeye başlıyorum. Dediğiniz gibi UV koruması dediğiniz şey yok ise, bu kask camları sadece görsellik katması açısından mı satılıyor?

Evet aslında sadece görsel güzellik için satılıyor. Ama UV koruması olmaması, güneşin rahatsız etmeye devam edeceği anlamına gelmiyor. Yani siyah vizör kullandığında güneşin verdiği rahatsızlıktan kurtulursun. Ama gözlerin güneşten rahatsız olmadığı için kısılmayacak, dolayısıyla UV ışınlarını geçirebilen vizöründen daha fazla UV ışını gözüne gelmiş olacak. Kısacası siyah vizör = dandik plastik güneş gözlüğü.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
Güneşi engellemesi ve güneş gözlüğü gibi kullanmayı düşünüyordum. Yani güneş bir süre sonra gözlerimi ağrıtıyor ve bulanık görmeye başlıyorum. Dediğiniz gibi UV koruması dediğiniz şey yok ise, bu kask camları sadece görsellik katması açısından mı satılıyor?
bendeki kaskda ls2 krom vizör var güneşli havalarda güneş gözünü almıyor gözlerin rhat ama arkadaşın dediği gibi kaliteli bişi olsa idi 30 tl olmazdı. ama en azından rahat gidiyorsun. (akşam kullanılmaz önünü göremiyorsun:))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst