Arama sonuçlarınız

  1. mezit

    Kuyucadısı Çağla Baş'ı kaybettik

    Geçen erdem'le (lucas) berberdik çay faslı yaptık kendisi eyt den emekli oldu şimdi tesisat işlerine soyunuyor.. Keyfi yerinde.. Bu arada çağla gerçekten dost canlısıydı tam bir motosiklet tutkunuydu..rabbim mekanını cennet eylesin..Birzamanlar buraların tozunu attırıyorduk.. Güzel insanlar...
  2. mezit

    Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Selam 400 km de dominar 400 vat giderken avg fuel consumption ption 1 yazısı çıktı ne anlama geliyor acaba servis ışığı yandı intetnette bişi bulamadım
  3. mezit

    siteye uye oldugumda 31 yasındaydım şimi ise 41

    Uğur ak ve samet ağır kardeşlerimin anısına konuyu bir daha gündeme getiriyim dedim.. İkisi de genç yaşta hayata veda etti çok güzel insanlardı..çok güzel anılar biriktirdim..rabbim merhamet etsin ruhları şad olsun..iyi geyik çeviriyorduk.. Aradan 17 yıl olmuş konuyu açalı.. Çok üzücü ama zaman...
  4. mezit

    19.Nisan.2025 - Virajlardan bunaldım düz yola hasret kaldım (Tiremiti)

    Ozaman bir köfte etkinliği düzen leyelim mesela inegöl herkesin ortası olsun tomy sen bu işi organize edersin
  5. mezit

    19.Nisan.2025 - Virajlardan bunaldım düz yola hasret kaldım (Tiremiti)

    Hala yerindemi bilmiyorum ama buda çıkışı kemalpaşaya doğru göl ova die köfteci vardı yıllar önce yedim mükemmel ötesiydi şaka demiyorum manyak şekilde köfteciyim kurşun atar kurşun yerim o şekilseviyorum löfteyi☺
  6. mezit

    19.Nisan.2025 - Virajlardan bunaldım düz yola hasret kaldım (Tiremiti)

    Trenin köftesi nasıl meşhur olmuş anlamış değilim bikere yedim hem fiat kazığı hem lezzet kazığı.. İzmirde yerinde yedik bide
  7. mezit

    Motosiklet.net yeni arayüz hayırlı uğurlu olsun.

    Abi yaş ilerleyince kurulu düzen bozulmasın istiyoruz ☺
  8. mezit

    Motomania Gökhan hoca'dan süper bilgiler

    https://www.instagram.com/motomania_izmir?igsh=MTZ4ajZpZXZzbDZmMw==
  9. mezit

    siteye uye oldugumda 31 yasındaydım şimi ise 41

    zaman nasıl geçiyor erkadaş. sabahınan gözüme ilişti üyelik tarim. morelim siffir siffir oldu. lan geriye dönüp kendimi inceledim bom boş :mrgreen: sona doğru yavas yavaş yaklışıyoz:salut::salut:
  10. mezit

    Sevgilinizi simartin..

  11. mezit

    Temizlik spreylerine neden cok para verelim..

    25 50 tl arasinda degisiyor.. bunun altarnatifleri yokmu. Aspirin adli detarjan cok iyiymis mesela veya sizin bildiginiz.. keriz yerine konulnak istemiyorum :)
  12. mezit

    Yeni kaskim kalitesi iyimidir..

    230tl verdim sway marka..
  13. mezit

    Eskiler....

    Eski sarkilar eski fotoğraflar..eski arabalar motosikletler.. eski yerler.. eski filmler.. eski arkadasliklar dostluklar..eski yesilalanlar cayir cimen..yitip giden sevdikler sevdalik'lar..geçmişe duyulan özlemler.. eski sağlikli hayatlar eski aşklar..eski deyip gecmeyin eskiler cok guzel...
  14. mezit

    Mt uyesi Samet agir kardesimin dogum gununu kutlarim

    Degerli insan gonul adami..Nice yillara tosunum seviyorum seni...:rendeer::mrgreen:
  15. mezit

    Pendik yalova feribotu 39 tl ye sabittlenmiş otomobillere.

    Umarım doğrudur. Yolcu için ise 1tl alacaklar.. zamanında çok yolmuşlardı.. :)motosiklet içinde kıyak yaparlar geçen eskihisardan gidiş dönüş 15tl ödedim..ahanda kaynak https://www.google.com.tr/amp/m.milliyet.com.tr/amp/ido-dis-hatlarinda-dev-indirime-ekonomi-2396589/?client=ms-android-samsung
  16. mezit

    Trafik cezaları özel şirketlere devrediliyor..

    Bakan açıklama yapmış şimdiden yolunu yapıyor. Özelleşsin diye.. özelleşince çok canlar yanacak deli tuzak kurarlar heryere..rant kapısı.. trafik polislerini çook arıcaz..
  17. mezit

    face twitter duvar kağıdı vb.. motosiklet temalı kapak foto paylaşımları..

    eminim hepinizin çok sevdiği fotolar vardır burda paylaşalım sebeblenelim:)amaç karşımıza çok farklı fotolar çıkabilir.. ilk resimler haliyle benden:P
  18. mezit

    sevgili dostum samet ağır iyiki doğdun...

    iyi insan sağlam karakter hımbıl adam..:mrgreen: doğum gününü kutlarım eski yaşını şutlarım..:rendeer:
  19. mezit

    sony ve hayal kırıklığı

    çok eskiden beri hayranı olduğum sony markası..sonu zannedersem kodak gibi olacak yeğenim xperia modelini aldı abla kardeş.. ne ses kalitesi nede camera çözünürlüğü.. berbat samsungla karşılaştırdık yanından bile geçmiyor sanırım dev marka artık samsung.. sony kredisini tüketiyor iyi ürünler...
  20. mezit

    nice yıllara ve yollara COQ..

    iyiki doğdun diyek.. forumun ağır abisi...:):rendeer::bestmt:

Yeni mesajlar

Üst