Eskiler....

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Eski sarkilar eski fotoğraflar..eski arabalar motosikletler.. eski yerler.. eski filmler.. eski arkadasliklar dostluklar..eski yesilalanlar cayir cimen..yitip giden sevdikler sevdalik'lar..geçmişe duyulan özlemler.. eski sağlikli hayatlar eski aşklar..eski deyip gecmeyin eskiler cok guzel.. sizde ekleyin.. eskilerden.. alinti degildir :) ;)
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
313
Motosikleti
Yamaha XT600
Eskiler hep özlenir ... Bende 90 lar çocuğu olarak o zamanki sarkıları müzikleri ,mahalle maçlarımızı,akşama kadar sokaklarda oynayıp salça ekmek yemelerimizi,saklambaç,istop,taso oynamalarımızı,o çocukluktaki masumluğu,ilkokul da her sabah andımızı okumayı kısaca herseyi cok özledim...
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Dur buda benden olsun. Yıllardır anlamsızca duruyor cekmecede. :queen:
p00aYz.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
İşte benim konum. Eskiler denildi mi dibim düşer ne yalan söyleyeyim. 1986 model olmama rağmen keşke daha da eski olsaydım derim.
Kendim gibi bir eşim olduğu için de çok mutluyum. Karı koca aynı kafadayız.
Bakınız bi kaç örnek. Hepsini eşimle beraber el emeğimiz ile yaptık.









resim yüke


( bütün boya, kaplama, perde kendi el emeğimiz )
Evimiz nostalji kokar
buzdolabımızın üstü Yeşilçam Artistlerinin resimleri ile doludur. Tek eksiğimiz plak. Arayıştayım.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
313
Motosikleti
Yamaha XT600
İşte benim konum. Eskiler denildi mi dibim düşer ne yalan söyleyeyim. 1986 model olmama rağmen keşke daha da eski olsaydım derim.
Kendim gibi bir eşim olduğu için de çok mutluyum. Karı koca aynı kafadayız.
Bakınız bi kaç örnek. Hepsini eşimle beraber el emeğimiz ile yaptık.
[url]https://s3.postimg.org/jg46xqk3j/20161112_100007.jpg[/url]

[url]https://s3.postimg.org/3vwt779z3/20161112_100041.jpg[/url]

[url]https://s3.postimg.org/kl2uguvy7/20161112_100645.jpg[/url]

[url]https://s3.postimg.org/kmcsa9xrz/20161112_103405.jpg[/url]


resim yüke


( bütün boya, kaplama, perde kendi el emeğimiz )
Evimiz nostalji kokar
buzdolabımızın üstü Yeşilçam Artistlerinin resimleri ile doludur. Tek eksiğimiz plak. Arayıştayım.

çok güzelmiş hocam imrendim valla :D
 
Katılım
4 Eki 2016
Mesajlar
463
kardesim bayildim. elinize emeginize saglik.
İşte benim konum. Eskiler denildi mi dibim düşer ne yalan söyleyeyim. 1986 model olmama rağmen keşke daha da eski olsaydım derim.
Kendim gibi bir eşim olduğu için de çok mutluyum. Karı koca aynı kafadayız.
Bakınız bi kaç örnek. Hepsini eşimle beraber el emeğimiz ile yaptık.
[url]https://s3.postimg.org/jg46xqk3j/20161112_100007.jpg[/url]

[url]https://s3.postimg.org/3vwt779z3/20161112_100041.jpg[/url]

[url]https://s3.postimg.org/kl2uguvy7/20161112_100645.jpg[/url]

[url]https://s3.postimg.org/kmcsa9xrz/20161112_103405.jpg[/url]


resim yüke


( bütün boya, kaplama, perde kendi el emeğimiz )
Evimiz nostalji kokar
buzdolabımızın üstü Yeşilçam Artistlerinin resimleri ile doludur. Tek eksiğimiz plak. Arayıştayım.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
İşte benim konum. Eskiler denildi mi dibim düşer ne yalan söyleyeyim. 1986 model olmama rağmen keşke daha da eski olsaydım derim.
Kendim gibi bir eşim olduğu için de çok mutluyum. Karı koca aynı kafadayız.
Bakınız bi kaç örnek. Hepsini eşimle beraber el emeğimiz ile yaptık.
[url]https://s3.postimg.org/jg46xqk3j/20161112_100007.jpg[/url]

[url]https://s3.postimg.org/3vwt779z3/20161112_100041.jpg[/url]

[url]https://s3.postimg.org/kl2uguvy7/20161112_100645.jpg[/url]

[url]https://s3.postimg.org/kmcsa9xrz/20161112_103405.jpg[/url]


resim yüke


( bütün boya, kaplama, perde kendi el emeğimiz )
Evimiz nostalji kokar
buzdolabımızın üstü Yeşilçam Artistlerinin resimleri ile doludur. Tek eksiğimiz plak. Arayıştayım.

Plak, eski radyo, gramafon cihangirde istemediğin kadar var uğra. :)
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Plak, eski radyo, gramafon cihangirde istemediğin kadar var uğra. :)

İstanbul'a gidersem zaten hocam, çok planım var. bizim buralarda anasının gözü fiyat istiyorlar. Araştırmadım değil. Eski Hayat dergilerini bile izmir'den aldık. Bu salonun bize maliyeti 2 SS motosiklet lastiği fiyatı . Herşey ikinci el.
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
313
Motosikleti
Yamaha XT600
Adaş, gel çay içek :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:43 ----------



Teşekkürler hocam. Ben renk körü olduğum için renkleri hanım seçti :)Benim için koltuklar mavi, ama pembe diyolar.

hayır demem valla :mrgreen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
muhafazakar bir davranış biçimi sayılabilecek "eskiye düşkünlük" kültürün ve birikimin yatağı iken "yeniye meyletme" ise ilerlemenin, gelişimin ve değişimin anahtarıdır.
bu ikisini insanlığın dünya macerasının birbirini tamamlayan çeki atları olarak değerlendirmek icabeder.

mezit beyefendinin de içinde bulunduğu dönem olan "orta yaş"ı devirdikten sonra genel eğilim yenilik hevesinden ziyade eskiye özlem ve eldekini muhafaza etme yönünde olacaktır.

bi saatten sonra yeni arkadaşlar yorucu, yeni teknolojiler aşırı, başka yeni şeyler "cıttırık" gelir insana :)

https://www.youtube.com/watch?v=Fpj7lIjHHvU
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
muhafazakar bir davranış biçimi sayılabilecek "eskiye düşkünlük" kültürün ve birikimin yatağı iken "yeniye meyletme" ise ilerlemenin, gelişimin ve değişimin anahtarıdır.
bu ikisini insanlığın dünya macerasının birbirini tamamlayan çeki atları olarak değerlendirmek icabeder.

mezit beyefendinin de içinde bulunduğu dönem olan "orta yaş"ı devirdikten sonra genel eğilim yenilik hevesinden ziyade eskiye özlem ve eldekini muhafaza etme yönünde olacaktır.

bi saatten sonra yeni arkadaşlar yorucu, yeni teknolojiler aşırı, başka yeni şeyler "cıttırık" gelir insana :)

https://www.youtube.com/watch?v=Fpj7lIjHHvU


Abi, Mezit Beyefendi ile olan çekişmenizde yazmış olduğunuz yazıya MEZİT beyin cevabını sabırsızlık ilen bekliyoruz. Herkes ne ister bu mevlüt abiden :) Adam daha hayatının baharında. Orta yaş değil , Genç statüsünde tıknaz :queen: bir delikanlı
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Hatırlarmısın sene 1933 sen ilkokula giderken benim sahilde yaktığım mangala salça olmak için okuldan kaçardın.
Doyuramazdık seni...
Hala da aynı..
Eh be nerde o eski mangallar..
:queen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Abi, Mezit Beyefendi ile olan çekişmenizde yazmış olduğunuz yazıya MEZİT beyin cevabını sabırsızlık ilen bekliyoruz. Herkes ne ister bu mevlüt abiden :) Adam daha hayatının baharında. Orta yaş değil , Genç statüsünde tıknaz :queen: bir delikanlı

bişey demedik yav, mevlüt biraderim kadayıf gibi tatlı adamdır :)
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Hatırlarmısın sene 1933 sen ilkokula giderken benim sahilde yaktığım mangala salça olmak için okuldan kaçardın.
Doyuramazdık seni...
Hala da aynı..
Eh be nerde o eski mangallar..
:queen:


Sene 1993, siyah önlükler kalkmış, mavi önlükler vardı, ben (aile geleneği olan dayımın, abimin giydiği siyah önlükle ) okula gidiyorum. Alışmamışım pantolunun içine sokuyorum önlüğü. Abim kızıyor bana,

Samet abi mangal yakarken camdan kokusu geliyor. ev yakın görüyorum. Sınıfta demir parmaklıklar var. ( sanki kapalı cezaevi ) öyle izliyorum. samet abi ordan Erol TAŞ gülüşü ile bana bakarak yiyor. Hiç demiyor. bunun cü... düşer.

1 günde olsa eskileri yaşamak lazım...
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
180
Eskiler hep özlenir ... Bende 90 lar çocuğu olarak o zamanki sarkıları müzikleri ,mahalle maçlarımızı,akşama kadar sokaklarda oynayıp salça ekmek yemelerimizi,saklambaç,istop,taso oynamalarımızı,o çocukluktaki masumluğu,ilkokul da her sabah andımızı okumayı kısaca herseyi cok özledim...

Bizim çoçukluğumuz bir başkaydı.Ne sokaktan geri kaldık ne de o zamanların masum teknolojisinden.. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst