Eskiler....

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Sene 1993, siyah önlükler kalkmış, mavi önlükler vardı, ben (aile geleneği olan dayımın, abimin giydiği siyah önlükle ) okula gidiyorum. Alışmamışım pantolunun içine sokuyorum önlüğü. Abim kızıyor bana,

Samet abi mangal yakarken camdan kokusu geliyor. ev yakın görüyorum. Sınıfta demir parmaklıklar var. ( sanki kapalı cezaevi ) öyle izliyorum. samet abi ordan Erol TAŞ gülüşü ile bana bakarak yiyor. Hiç demiyor. bunun cü... düşer.

1 günde olsa eskileri yaşamak lazım...

Ben merhametliyim Mezittir o Erol Taş..:pl:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Fatih te gorusup yedigimiz ictigimiz..degerli gonul adamidir adamidir..birdde yunus kardesimiz vardir oralarda.. adamin dibleridir..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------

İçimden geldi.
Bir ihtimal daha var.
https://youtu.be/XD7YVZLlma8
en sevdiklerimden ;) iyi secim :)

Eskiler hep özlenir ... Bende 90 lar çocuğu olarak o zamanki sarkıları müzikleri ,mahalle maçlarımızı,akşama kadar sokaklarda oynayıp salça ekmek yemelerimizi,saklambaç,istop,taso oynamalarımızı,o çocukluktaki masumluğu,ilkokul da her sabah andımızı okumayı kısaca herseyi cok özledim...
daha cook özlicez hocam..malesef..

İşte benim konum. Eskiler denildi mi dibim düşer ne yalan söyleyeyim. 1986 model olmama rağmen keşke daha da eski olsaydım derim.
Kendim gibi bir eşim olduğu için de çok mutluyum. Karı koca aynı kafadayız.
Bakınız bi kaç örnek. Hepsini eşimle beraber el emeğimiz ile yaptık.
[url]https://s3.postimg.org/jg46xqk3j/20161112_100007.jpg[/url]

[url]https://s3.postimg.org/3vwt779z3/20161112_100041.jpg[/url]

[url]https://s3.postimg.org/kl2uguvy7/20161112_100645.jpg[/url]

[url]https://s3.postimg.org/kmcsa9xrz/20161112_103405.jpg[/url]


resim yüke


( bütün boya, kaplama, perde kendi el emeğimiz )
Evimiz nostalji kokar
buzdolabımızın üstü Yeşilçam Artistlerinin resimleri ile doludur. Tek eksiğimiz plak. Arayıştayım.
tek kelimeyle mukemmel olmus tebrikler :)

senmisin la o yoksa dublorunmu :)

Abi, Mezit Beyefendi ile olan çekişmenizde yazmış olduğunuz yazıya MEZİT beyin cevabını sabırsızlık ilen bekliyoruz. Herkes ne ister bu mevlüt abiden :) Adam daha hayatının baharında. Orta yaş değil , Genç statüsünde tıknaz :queen: bir delikanlı
Yillar veyasanmisliklar cok. Yordu beni gokhanim ;
bişey demedik yav, mevlüt biraderim kadayıf gibi tatlı adamdır :)
Tatiyi cok severim:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------

Ben merhametliyim Mezittir o Erol Taş..:pl:

Gerci hayattan daha cok yoranda samet agirdir:mrgreen::mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------

İstanbul'a gidersem zaten hocam, çok planım var. bizim buralarda anasının gözü fiyat istiyorlar. Araştırmadım değil. Eski Hayat dergilerini bile izmir'den aldık. Bu salonun bize maliyeti 2 SS motosiklet lastiği fiyatı . Herşey ikinci el.

Ban ugramadan gitmeyi dusunmuyorsun heralde..:rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------

Bizim çoçukluğumuz bir başkaydı.Ne sokaktan geri kaldık ne de o zamanların masum teknolojisinden.. :)

Aynen hocam....
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
eskiye özlem muhafazakarlık olarak tanımlanmış; allah aşkına, bir şu anda rap müzik adı altında yapılan, brolobrolrobrolo diye sözleri olan saçmasapan şeye bir bakın; bir de eski müziklere bakın, arada bariz olarak 180 derece ruh ve kalite farkı var. bunu anlamak için az biraz iq yeter de artar.

eskiye olan özlemin altında, yeni olanın vıcık vıcık kalitesiz, bayağı, pespaye, adi, telmaşa, ve sair olmasından kaynaklanıyor.

şimdi bir müzisyen çıkıp, stairway to heaven ya da wish you were here, child in time, bohemian rhapsody ve diger sayamadığım yüzlerce şaheserden daha iyi bir müzik yapsa ayakta alkışlarız elbette. ama yok. adam cikip trrororlrkdbkskdndkridjdnd diye sozleri olan ne idüğü belirsiz, rap müziği denilen bir sey ortaya çıkarıyor, biz bunu begenmedigimiz icin geri kafali oluyoruz.

geçiniz efendim, bir kalemde geçiniz.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
eskiye özlem muhafazakarlık olarak tanımlanmış; allah aşkına, bir şu anda rap müzik adı altında yapılan, brolobrolrobrolo diye sözleri olan saçmasapan şeye bir bakın; bir de eski müziklere bakın, arada bariz olarak 180 derece ruh ve kalite farkı var. bunu anlamak için az biraz iq yeter de artar.

eskiye olan özlemin altında, yeni olanın vıcık vıcık kalitesiz, bayağı, pespaye, adi, telmaşa, ve sair olmasından kaynaklanıyor.

şimdi bir müzisyen çıkıp, stairway to heaven ya da wish you were here, child in time, bohemian rhapsody ve diger sayamadığım yüzlerce şaheserden daha iyi bir müzik yapsa ayakta alkışlarız elbette. ama yok. adam cikip trrororlrkdbkskdndkridjdnd diye sozleri olan ne idüğü belirsiz, rap müziği denilen bir sey ortaya çıkarıyor, biz bunu begenmedigimiz icin geri kafali oluyoruz.

geçiniz efendim, bir kalemde geçiniz.

sen ne diyon la ayku mayku diye?
olm valla cıttırıklığınızdan midem bulandı artık, bu kadar mı kalın kafalı olunur lan!
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
sen ne diyon la ayku mayku diye?
olm valla cıttırıklığınızdan midem bulandı artık, bu kadar mı kalın kafalı olunur lan!
Sakin ol sampiyon gerci arkadsin konuyu neyle karsilastirip neye bagladigini pek anlayamadim.. muzikal anlamda bi konu degil ki
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
sen ne diyon la ayku mayku diye?
olm valla cıttırıklığınızdan midem bulandı artık, bu kadar mı kalın kafalı olunur lan!


Abi, arkadaş senin mizahını ve orda vurgulamak istediğini anlamadığı için yorumda bulunmuş. bende bi kaç kez okudum senin yorumunu. seni, mezit abi ile aranızdaki samimiyeti bilmeyen bi insanın o şekilde yorumlaması norMAL :queen:
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
ya ben kimseye laf sokmadım, iki kişi kendi kendine gelin güvey olmuş.

bu kadar alıngan olmayın canım. sadece durum tespiti yapmıştım. laf sokma, ima falan yapmadım.

mal, kalın kafalı falan, nedir bunlar abicim? yakışmıyor.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Tabiki eskiden bahsetmek gerekirse 2002den önce ve sonra diye ikiye ayırmalı.. :mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
ya ben kimseye laf sokmadım, iki kişi kendi kendine gelin güvey olmuş.

bu kadar alıngan olmayın canım. sadece durum tespiti yapmıştım. laf sokma, ima falan yapmadım.

mal, kalın kafalı falan, nedir bunlar abicim? yakışmıyor.


Hocam bu ''Eskiler'' başlığı altında yorum yapan arkadaşların hiç biri asla kimseye en ufak saygısızlık yapacak insanlar değiller. ( ki ben dahil ) Benim o norMAL kelimesinde MAL'ı büyük yazmamın tek amacı tamami ile şiveden kaynaklanıyor. Konuştuğum gibi yazmak için o şekilde yazdım.
Biz burda bu ailenin güzellikler içinde kalmasını istiyoruz sadece. Bu aile içinde küçük bi aileyiz.

Hachiko.. Bence yanlış bir yıl 2000 ve öncesi olması lazım. Yani tabi-i caiz ise Milenyum Ö. ve S.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
herhal şimdiki nesil de yaşlandığında "nerde o leydi gaga' lar, rihanna' lar, şimdikiler de müzik mi yapıyor azizim" deyu somurtacak
insan zihni hemen her ortama adapte oluyor, ancak bir göbek bağının kesilmesi meselesi var kişilik neyin oturuyor ve bu alışkanlıklar bu dönemden itibaren devam ediyor
bizden eskilerin "tamam" olduğu çağa biz uymuyorduk ve eleştiriyorlardı; biz de göbeğimizin kesildiği zamanı arıyoruz (80 ler*), zira dünya gitgide daha berbat bir yer oluyor ve zihnimiz kişilğimizin oturduğu çağa takılı kaldığından adapte olamıyor tam anlamıyla
yeni nesil için böyle bir handikap yok şimdilik, ilerde yaşayacaklar bunu. "eskiden bu sesli komut olayı yoktu, dokandırıyorduk" filan diyecekler
* 80 ler özel bir çağ yalnız, globalizasyonun tüm satha yayılması ve kültürlerin tanışması; anahtar kelime: televizyon
bilgisayar çağını yaşıyoruz ve mobil çağa geçiş noktasındayız, ancak bu bir alt küme bilgisayar çağında
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Birkaç resim daha atayim dedim.
1965-1966 Hayat dergisi. Izmirde tanesi 10 tl. Kokusu bile eski. Tabi ki orjinal degil ama hergün zevkle okurum.
Yeşilçam resimleri de yine ayni sekilde Izmir'den alinma.








bilder kostenlos hochladen

Televizyonu photoshop ile kücülttüm. Normalde 1230 ekran. Gözünüz bozulmasin. Televizyonla pek isimiz olmadigi icin. Aadece belgesel vari programlari izlerken yetiyo. Ha bi de cizgi film tabi ki. Yoksa gereksiz
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst