- Katılım
- 26 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,397
Sene 1993, siyah önlükler kalkmış, mavi önlükler vardı, ben (aile geleneği olan dayımın, abimin giydiği siyah önlükle ) okula gidiyorum. Alışmamışım pantolunun içine sokuyorum önlüğü. Abim kızıyor bana,
Samet abi mangal yakarken camdan kokusu geliyor. ev yakın görüyorum. Sınıfta demir parmaklıklar var. ( sanki kapalı cezaevi ) öyle izliyorum. samet abi ordan Erol TAŞ gülüşü ile bana bakarak yiyor. Hiç demiyor. bunun cü... düşer.
1 günde olsa eskileri yaşamak lazım...
Ben merhametliyim Mezittir o Erol Taş..


