siteye uye oldugumda 31 yasındaydım şimi ise 41

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Uğur ak ve samet ağır kardeşlerimin anısına konuyu bir daha gündeme getiriyim dedim.. İkisi de genç yaşta hayata veda etti çok güzel insanlardı..çok güzel anılar biriktirdim..rabbim merhamet etsin ruhları şad olsun..iyi geyik çeviriyorduk.. Aradan 17 yıl olmuş konuyu açalı.. Çok üzücü ama zaman su gibi akıp geçti :(
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Adam yaşlandım demiyor da foruma üye olduğu zamanı sayıyor :D İhtiyar :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst