- Katılım
- 8 Ocak 2008
- Mesajlar
- 3,328
- Konu Yazar
- #81
Uğur ak ve samet ağır kardeşlerimin anısına konuyu bir daha gündeme getiriyim dedim.. İkisi de genç yaşta hayata veda etti çok güzel insanlardı..çok güzel anılar biriktirdim..rabbim merhamet etsin ruhları şad olsun..iyi geyik çeviriyorduk.. Aradan 17 yıl olmuş konuyu açalı.. Çok üzücü ama zaman su gibi akıp geçti 