İyi günler arkadaşlar , baya süredir yağ sızdırıyor fazla kafaya takmadım , çünki kontrol ediyorum yağ'da okadar eksilme olmuyor , ama bugün motoru yıkadım ve 43 km mesafeye gitti baktım gene yağ olmuş, yağ marş dislisinin oradan geliyor acaba kapağı söküp ıslak conta sıksam olurmu,