Telefon'da ses kaydı yapmak ? yardım

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Merhaba arkadaşlar yakında sj4000 action cam almayı düşünüyorum , bilenler bilir dahili mikrofonu var eksra mikrofon takamıyoruz , yani kaska taktığımız zaman sağdece dışarının sesşnş alıyor bende eş zamanlı olarak telefona sesimi kayıt edicem ve birleştiricem , ama bugün telefonda denemeler aptı yaka mikrofonu taktım telefonun kendi ses programı sesimi almadı , kulanlık mikrofonu denedim oda olmadı , ne yapmam lazım harici bir program varmı bu işlem için.

Telefonum lg optimus l7 , Android
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Telefona takildim optimus primee.. 10 dkdir transformerssss optimuss prime diorum; ( cok ozur dilerim okuyamadim :(
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
telefonla kulaklik sayesinde kaydedebilrsin movie maler veya sony sony vegas da birlestirirsn
 
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
474
ben ses kayıt cihazı kullanıoyorum. yurt dışından elektronik parca olarak senhisser mikrofon getirtmiştim onu eski bir biglisayar masaüstü mikrofonun icine yerlestirip ezip büzüp kask içine monte ettim. samsung s5 telefonun ses kayıt cihazındada mükemmel sonuç verdi. sj4000 cam ayarlarında ses kapatma olayı var. sadece video cekimi yapabilecek ayar var. video ve sesi başlatırken biraz dikkatli olmak lazım cunku pc de videoya montaj ederken ses sonradan yada önceden gelme gibi olaytlar olabiliyor. ses ve video birleştirme için imovie, final cut pro, quicktimeplayer gibi mac osx te calısan programları kullanıyorum...
 
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
248
Senkronu kolay yapmak için kayıta girerken parmaklarınızla kameraya sesinizle mikrofona 1-2-3-kayıt gibi bir şey yapabilirsiniz.
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
216
url


bu parçayı kullanmanız gerek

http://tr.aliexpress.com/item/3-5mm-AUX-Jack-Mic-Splitter-Cable-Headphone-Earphone-Adapter-Fit-For-Samsung-HTC/32286507006.html
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
bu sorunun cevabını ben de merak edyorum.samsung note 4 var.orjinal ve diğer mikrofonlu kulaklıklar ile ses kaydı yapılmıyor.ya da ben yapamadım.bt interkom ile bluetooth üzerinden ses kaydı yapıyorum ama onda da cızırtılı ve frekansı çok düşük ses alıyorum.önerisi olanları dinleyebilirim.kulaklığın mikrofonu ile ses kaydı yapmak mümkün müdür?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst