Debriyaj'sız vites attırmak motovlog 3

Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Seyide gosterseydin mesela debrijay koptu adam ne oldu bitti diyene kadar stop etti o sekikde kalkisida gosterseydin vites 1 de mars yaparken hafif gaz veriyor motor sekiyor sonra calisip gidiyor baslangic olarak bu bilgide ise yarar
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Seyide gosterseydin mesela debrijay koptu adam ne oldu bitti diyene kadar stop etti o sekikde kalkisida gosterseydin vites 1 de mars yaparken hafif gaz veriyor motor sekiyor sonra calisip gidiyor baslangic olarak bu bilgide ise yarar

Yorumunuz için teşekkürler , inşallah 2 gün sonra vites düşürme ve alıştırma gibi bilgileride vericem.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Yorumunuz için teşekkürler , inşallah 2 gün sonra vites düşürme ve alıştırma gibi bilgileride vericem.

Aslinda bu bilgiler hayati onem tasiyor ve bir cok insan bilmiyor debriyaj telin koptu gaz telin koptu ne yapmaniz gerekiyor diye cekim yapsan izleyenlere cok faydasi olur benim basima neler geldi ama her seferinde tamirciye kadar gidebildim
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Aslinda bu bilgiler hayati onem tasiyor ve bir cok insan bilmiyor debriyaj telin koptu gaz telin koptu ne yapmaniz gerekiyor diye cekim yapsan izleyenlere cok faydasi olur benim basima neler geldi ama her seferinde tamirciye kadar gidebildim

Gerekten güzel önerileriniz var gaz teli kopunca neler yapılır vb bu tür bilgilere sahibim en kısa sürede çekimini yapıp yükleyeceğim , teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------

( Yorum Yokmu Arkadaşlar )
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Debriyaj maneti koparsa?
Evet e-5 te bir arkadasa dolmus vurmus yandan buda motoru yatirmis yardima gittim debriyaj maneti kopmustu arkadasini cagirdi
 
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
474
gaz ve tebriyaj teli kopmasına cozum olarak ben yanımda yedek tel bulundurmama ragmen esktra olarak bu boyunluga asılan kimlik kartlarının cengelini bulunuduruyorum :D ucunada saglam ip baglıyorum sonrada cek babam cek :D
yolda kalan birileri oldumu biraz eziyet olsun diye taşıyorum :D
pl412950-2_d_ner_engel_boyun_pvc_c_zdan_yaka_kimlik_kart_sahibi_lanyard_30004.jpg
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
çok faydalı bir paylaşım aslında. zor durumlarda ciddi anlamda işe yarayacak bir teknik fakat ciddi anlamdada dikkat etmek gerekir yoksa maddi kaybınız baya güzel bir rakam olur
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ben 15-20km kadar motoru debriyajsız kullanmak zorunda kaldım tel koptuğundan. 3 ay sonra motor cortladı, komple yarıp egzantrik dişlisini ve şanzımanı değiştirdim. Debriyajsız kullanmakla ne kadar alakalı bir arızadır bilmem. Mümkünse hiç kullanmamalı motoru debriyajsız. Vites büyütürken sorun yok da vites küçültürken ve dur kalklarda şanzımana zarar verebilir.
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Ben 15-20km kadar motoru debriyajsız kullanmak zorunda kaldım tel koptuğundan. 3 ay sonra motor cortladı, komple yarıp egzantrik dişlisini ve şanzımanı değiştirdim. Debriyajsız kullanmakla ne kadar alakalı bir arızadır bilmem. Mümkünse hiç kullanmamalı motoru debriyajsız. Vites büyütürken sorun yok da vites küçültürken ve dur kalklarda şanzımana zarar verebilir.

evet aynen öyle , vites yükseltmede pek zararı yok doğru yapılırsa fakat küçültme işi çok ama çok tehlikeli onuda yakında göstericem nasıl doğru yapılacağını.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst