Merhaba öncelikle benim boyum malum 1,60 boyundayım.(Nikimle dalga geçmeyiniz)Daha önceden de düşündüğüm gibi cross almak istiyorum.Alacıgım crosslar malum yüksek oldugu için küçültmek istiyorum.
Örnek
Böyle bir motoru
sonraki hali böle ufak tefek bişe olsun istiyorum.(görünüş aynı olmucak...