Verilen kararların baskı altında verildiğini düşündüğümden ve mantıklı bulmadığımdan,burada kazanmış olduğum dostlarımın birer birer gitmesinden ve gitmek üzere olmasından,benden rahatsız olan ama bunu kelimelere dökmeye cesareti bile olmayan onlarca insan olmasından bencil olmayıp çoğunluğa...