Üyelik iptali (:

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Verilen kararların baskı altında verildiğini düşündüğümden ve mantıklı bulmadığımdan,burada kazanmış olduğum dostlarımın birer birer gitmesinden ve gitmek üzere olmasından,benden rahatsız olan ama bunu kelimelere dökmeye cesareti bile olmayan onlarca insan olmasından bencil olmayıp çoğunluğa göre hareket etmeye karar verdim bu sefer.
Kimseye bir dargınlık yada kırgınlık söz konusu değil.Sevdiklerim zaten sevildiklerinin,sevmediklerimde zaten çoğu topicte kendilerinden nefret ettiğimin farkındalar.Hareketlerimde belirsizlik olmamasının mutluluğuyla ayrılıyorum buradan.

Haydi şapkalar havaya :p Gereksiz muhabbet yapanlar teker teker gidiyor:p
Birgün belki forumdaki mantık anlayışı değişirse tekrar forumu talan etmeyi düşünebiliriz:p

Esen kalın dostça kalın sevgiyle kalın.Tanrının inayeti , benim lanetim hep üzerinizde olsun:p
Öpüyorum en güzel yerinizden:p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst