Geçen akşam gece 2 de eve geldim, her zamanki yerime park ettim zincirledim. Hiç bir arabanın parkını engellemeyecek bir yerdedir motosikletim. Otoparkımız yok ne yazık ki. Sabah bir baktım iki lastik birden delinmiş. Delirdim resmen. Lastikler de yeni idi. Usta getirip sökülüp sıcak yama ile...