Regal in yeni modeli gören kullanan var mı ? SPT350

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Enteresan alet olmuş biraz oynama ile güzel bişi olabilir sanki. Emre motor getiriyor. 0 ı 7.700TL müş. 350cc 26Hp Su sogutma. Ön çift disk. Arka tek disk.

Mondial MR250 nin büyük abisi mi sanki ?

SPT%20350%20BLACK%20REAR.jpg


DSC_6261.JPG
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
görüntü süper çok güzel duruyor. . . keşke analog saat yerine dijital kullansalarmış dahada süper olurmuş sanki :silent:
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
118
bu motorun aynısını mondial de planlamıştı mr 350 olarak copy paste :)ama seri üretime geçtielr mi yoksa hala proje aşamasındamı bilemiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle Regal'in Amerika sitesinde motor 17 kw gücünde görünüyor. Yani 22,8-23 HP yapar. Ayrıca ben olsam 350cc 23 HP olan bu motoru almak yerine, 230 TL (7930 TL) farkla 250cc 29 HP Hyosung GT250 alırım. Aradaki 6 beygir (eğer 26 ise 3 beygir) güç farkı belki önemsenmeyebilir ama 350cc olmasından dolayı yıllık vergisi tam 2 katı oluyor. Yani bu motoru biraz zor satarlar gibi geliyor.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Motor kısmındaki kocaman boşluk ne kadar da sinir bozucu...
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Öncelikle Regal'in Amerika sitesinde motor 17 kw gücünde görünüyor. Yani 22,8-23 HP yapar. Ayrıca ben olsam 350cc 23 HP olan bu motoru almak yerine, 230 TL (7930 TL) farkla 250cc 29 HP Hyosung GT250 alırım. Aradaki 6 beygir (eğer 26 ise 3 beygir) güç farkı belki önemsenmeyebilir ama 350cc olmasından dolayı yıllık vergisi tam 2 katı oluyor. Yani bu motoru biraz zor satarlar gibi geliyor.

beygir olarak düşük olabilir ama daha torklu olma ihtimali var hacim farkından dolayı. ama ben olsam da regal yerine st-kanuni tercih ederdim. en azından marka bilinirliği daha yüksek.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
60
bütün gösterişi ordaki boşluk bozuyor yazıcıdan motor resmi çıkarıp oraya yapıştırmak lazım dolu dursun o_O
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beygir olarak düşük olabilir ama daha torklu olma ihtimali var hacim farkından dolayı. ama ben olsam da regal yerine st-kanuni tercih ederdim. en azından marka bilinirliği daha yüksek.

Marka farkını da bir kenara bıraksak bile torkları da aynı. Regal 22 nm Hyosung (STKanuni) 22,68 nm.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
GT 250 daha cazip bu durumda, ancak bu motosikletin oturuş pozisyonu daha farklı sanki
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Çok saçma bir motor olmuş...
motor 125 lik gibi kasa 650 V motor gibi :pPP
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
977
Öncelikle Regal'in Amerika sitesinde motor 17 kw gücünde görünüyor. Yani 22,8-23 HP yapar. Ayrıca ben olsam 350cc 23 HP olan bu motoru almak yerine, 230 TL (7930 TL) farkla 250cc 29 HP Hyosung GT250 alırım. Aradaki 6 beygir (eğer 26 ise 3 beygir) güç farkı belki önemsenmeyebilir ama 350cc olmasından dolayı yıllık vergisi tam 2 katı oluyor. Yani bu motoru biraz zor satarlar gibi geliyor.

:cat:

aynen katılıyorum. 250cc performansı alıp, iki katı vergi vereceksin.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
mondial 250cc için ötv %8 e inince direk olarak bu modelini siteden kaldırdı,bence uzun süre adı bile anılmaz,paralel çift silindir eski teknoloji bir cihazdı 350cc de 22-23 bg güç üretiyor,dökülmeye başladımı adama saç baş yoldurur,
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
112
Pek yakışıkoı değil gibi!

Valla açıkçası "doğan görünümlü şahin" gibi:) Pek yakışıklı değil. Arka sinyalleri çok sırıtıyor, ama olay sinyal değil elbet. Emanet gibi duruyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:52 ----------

Çocukluğumun dizisindeki kahraman; "Mcgyver" yapmış sanki:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst