Öncelikle selamlar 18 yaşında bir üniversite öğrencisi olarak motosiklete başlamayı düşünüyorum.Bugün ilçe nüfus müdürlüğünde ehliyet işlerimi hallettim .Bu hafta içinde a2 ehliyetim gelmiş olur. 1-2 hafta içinde de motosiklet almayı düşünüyorum vizelerden sonra. Ekipmanlarım hazır, geriye...