10 000 km'dir v-strom kullanan, toplam 28 000 km tecrübesi olan birinin bir günlük nc700x sürüş izlenimleri...
Oturuş pozisyonu çok ergonomik. Bu motora yanlış oturmak neredeyse imkânsız. Benim v-strom'uma oturunca birazcık öne eğilmem gerekiyor. Dolayısıyla, benim bir gidon...