Neden Arkadaşım Benden Hızlı? (Motoron Makale)

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
daha bilgili daha tecrübeli daha yetenekli daha cesur olduğu için başka neyden olucak :mrgreen:
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
güzel yazıymış teşekkürler...

ben burdaki ortalama sürücü oluyorum tam olarak :) hız sevmem.. sanırım testi şehiriçinde yapmışlar pistte değil, sürüşümde en hızlı olan arkadaşınkine benziyor..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Türkiye'de yolda kapışacak kadar salak olanlara "sizin gibi gençleri İstanbul Park'ta görmek isteriz" der geçerim.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Ortalama bir sürücü olduğum kanaatindeyim ama bazen gaza gelip kategori değiştirebiliyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst