Aylardır,NİZİP'li,sevgili motorcu abimiz,güzel insan,SABRİ USTA'nın,israrlı davetine,bir türlü fırsat bulup da gidemiyordum.P.tesi sabah,ani bir kararla,yola çıktım,önce NİZİP'te,SABRİ USTA'yı,sonra da,BİRECİK KELAYNAK KUŞLARI'nı,ZEUGMA'nın çıktığı yerleri görmek istiyordum.Ayrıca G.ANTEP'teki...