Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 345671555105 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    Syriana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2005
    Şehir
    IstanbuI Beylikdüzü
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    aaaah ah bu yazılanların çoğu mazide kaldı !
    şu kawasakinin fiyat politikasını bi türlü anlayamadın doğrusu adamlar tutunmayamı çalışıyo piyasada batmayamı belli değil , Kur ve Ötv artışından sonra diğer firmalar cüzi zamlarla olayı geçiştirirken adamlar 11700'lük motoru 16000 yaptılar helal olsun...
    Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    oedipus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2006

    Monster

    ya millet, bu tip motorlarda neden hic ducati monster larda gozu yok arkadaslarin?yani ben deli oluyom monster diye,forumda monster la ilgili konu bile yok,yahu kardesim,onun sesini isitenin,kendisini gorenin artik ondan vazgecmesi mumkunmudur ya??? e tamamkonuyla alakasi yok belki ama,duygusal bi patlama yasadim bir an
    http://www.beaudrymotorsports.com/im...r_s2r_dark.jpg

  3. #83
    chevalier - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2006
    Selamlar bildiğim kadarıyla Givi ve Puig firmalarının er6n için tasarladığı camlar var.

  4. #84
    chevalier - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2006

    er6n ile ilgili izlenimler

    Arkadaşlar bildiğiniz üzere yeni bir model olarak piyasaya sürülen kawasaki er6 n ile ilgili izlenimlerim şöyle:
    1. ER-6n 2006 yılında avrupa da piyasaya çıkmış bir kawasaki modeli.Ancak bu durum makinanın denenmemiş olduğunu dolayısıyla kimilerince 1-2 yıl sonra alınmasının mantıklı olacağı düşüncesini yaratıyor.Ancak bu makina 2005 yılında Amerika da Ninja 650 adıyla satışa çıkmış.Bu yüzden almak isteyenler içini serin tutmalı.
    2.Makina naked bike olduğu için özellikle 130 dan sonra rüzgarı hissettiriyor.Orjinal camının bu süratten sonra rüzgarı kestiği söyleniyor.
    3.Yeni teknoloji bir makina olması cazip geliyor
    4.649cc 72 bg lik çift silindirli bir makinaya sahip.
    5.İvmelenmesi son derece iyi.Yüksek süratlerde yol tutuşu beklediğimden daha iyi. 72 bg lik bir makina için bence sürat değerlerleri fazlasıyla iyi diye düşünüyorum.Çok yumuşak kullanımı var.
    6.Özellikle sele yüksekliği benim gibi illede ayağımın tabanı yere değmeli diyenler için çok ideal.Yumuşak bir seleye sahip.Selenin üzerinde kaymadan oturabiliyorsunuz.Sele ve depo tasarımı son derece başarılı.Bacaklarınızla depoyu sıkmanıza gerek kalmıyor deponun tasarımı bunu kendiliğinden çözmüş.
    Makinanın üstünde dik oturuş pozisyonunuzu bozmadan uzun yol yapabiliyorsunuz.
    7.Fren sistemi son derece başarılı.Ön tekerlekte çift disk olmasıgayet güzel. Güvenilir bir frenajı var
    8.Naked bike olması sebebiyle viraj konusunda başarılı.Üzerinde gelen lastikler fena değil.Daha iyi lastik bulmak mümkün olur diye düşünüyorum Üzerinde Dunlop marka lastik var
    9.ER-6n de kullanılan gösterge ile ER-6f in göstergeleri farklı.ER-6n de üstte analog devir saati altta dijitalkm saat var.2 adet tripmetrenin olması touring tadında olduğunu gösteriyor.Tabiki bir odometresi var.Benzin göstergesi ışıklı ve yazılı olarak uyarıyor
    10.ER-6n in en başarısız yönü aynaları.Çok geniş bir yapım olmamasına rağmen orjinal aynaları ile arka tarafı görmek çok zor.Ya bunu tasarlayan Japon mühendisler ya çok küçük ya da bilmediğim ve çözemediğim bir durum var.Ancak yurt dışı kaynaklı er6n resimlerinin çok büyük bir bölümünde aynalar farklı
    11.Şehir içi trafiğinde ebatları ufak olduğu için son derece rahat.Çok çok dengeli
    12.Makinada artçı rahat eder mi etmez mi noktasında henüz bir tecrübem yok.Bunu da kısa zaman sonra yazabilirim.Ancak çok başarılı olduğunu düşünmüyorum
    13.Yakıt konusunda enjeksiyonlu bir makina olduğu için belki karbüratörlü diğer makinalara göre az yaktığını düşünüyorum.Kullanımla doğru orantılı olarak 4-5 lt civarında yaktığını söylemek mümkün.Son İstanbul seyehatimde 130-140 aralığında ağırlıklı gitmeme rağmen kimi zaman kısa süreli 150-160 a çıktığımda olmuştur.Buna rağmen ortalama 4,5-5 lt ile yol almışım
    14.Tarz olarak bu kategoride çok çok başarılı bir makina olduğunu söyleyebilirim.Avrupada en fazla satılan naked bike ER-6n.
    15.Tur camı, motor koruma demiri ya da motor koruma takozu,topcase bağlama aparatı, sidecase bağlama aparatı mevcut.
    16.Egsozun altta olması görüntüyü cazip hale getirmiş ama iyi mi kötü mü noktasında bir fikir üretmem şimdilik mümkün değil

    Sevgili arkadaşlarım şimdilik görüşlerim bunlar.Farklı bulduğum noktaları zaman içerisinde yine sizinle paylaşmaya çalışacağım. Esen kalın.......
    __________________
    Barış ÖVÜNÇ
    ER-6N
    Ali Özgün bunu beğendi.

  5. #85
    gazman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    moskova
    Motosikleti
    HONDA XR600R
    paylasimin icin tesekkurler kafamdaki bi cok sorunun cevabini aldim..
    once AKIRA sonrada NECDET abi... yuregimi yaktiniz..bu ekran karanlik kalacak ve yuregimi yansitacak..mekaniniz cennet olsun..:pale:

  6. #86
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    cok guzel bı motosıklet fakat arkasında z moto olunca ınsan durup dusunuo okuduklarından sora..seneye yada 2 sene sora hdeflerım arasında olan bı motor..tesekkurler ızlenımlerın ıcın
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  7. #87
    nickjack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2006
    Şehir
    motordan inilmeyen inilirse tekrar binilemeyen bi yerden
    fiyatı kaç acaba bunun yaw?

  8. #88
    burdizo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2006
    Şehir
    samsun
    Motosikleti
    bmw f 650 GS

    Kawasaki er6f--n kullanan arkadaşlara sesleniyorum

    Arkadaşlar Kawa Er6 hakkındaki düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum.. Forymlarda arama yaptım..konu kirliliği yapıyorsam kusuruma bakmayın..lütfen beni aydınlatın.. nasıldır bu motor 1.75 boy- 80 kg. mım yakıt tüketimi ( kulllanıcıların verileri) kronik bir hastalığı var mı .. yedek parça konusunda yakınanlar var..memnun olanlar var...şu anda twister kullanıyorum. Kawa'nın 2. el değeri v.s bilgilendirirseniz şimdiden teşekkürler..

  9. #89
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey




    ER-6n PRINT


    MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı,Paralel Çift silindir
    SİLİNDİR HACMİ : 649 cc
    SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 83 x 60 mm
    SIKIŞTIRMA ORANI : 11.3:1
    SÜBAP SİSTEMİ : DOHC,8 Sübap
    MAKSİMUM GÜÇ : 72 PS / 8500 rpm
    MAKSİMUM TORK : 66 N.m (6.7 Kgf.m)/7000 rpm
    KARBURATÖR : Full enjektör
    ATEŞLEME : Dijital TCBI
    MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
    ŞANZIMAN : 6 - vites
    ŞASİ TİPİ : Yüksek Gerilimli Çelik
    KASTER / TRAIL : 24.5' / 102 mm
    SÜSPANSİYON ÖN : 41 mm Teleskopik çatal
    SÜSPANSİYON ARKA : Ön yükleme ayarlı çift
    LASTİK ÖN / ARKA : 120/60-17 / 160/60-17
    FREN ÖN : Çift Disk 300 mm,Çift piston kaliper
    FREN ARKA : Tek disk 220 mm
    TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 120 / 130 mm
    BOYUTLAR UxGxY : 2100 x 760 x 1095 mm
    AKS AÇIKLIĞI : 1405 mm
    SELE YÜKSEKLİĞİ : 785 mm
    YAKIT KAPASİTESİ : 15.5 Lt
    KURU AĞIRLIK : 174 Kg
    İMALAT YERİ : Japonya
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  10. #90
    mithrelios - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mts 950
    abi benim hayalimdeki motorlar, umarim 4 sene içinde bu ikisinden birini veya cbr 600 f almak istiyorum, tabi o kadar zamanda neler olur neler degisir bilmem.

    bildigim şu ki er-6 n in orjinal ön camı var ve koruma demiri, ikisiyle birlikte acayip şık duruyor motor. er-6 f e daha yakindi gönlüm ama öncamli halini görünce(çünkü yüksek hızda rüzgar direncinden endiseliydim) resmen aşık oldum. umarim abs li bir er-6 n e sahip olabilirim bi zaman ve sonra onu kullanirim yillar yılı.

  11. #91
    Shamyl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul \ Pendik
    Motosikleti
    BMW F800S
    Burdizo, senin ebatlarındaki birisi için çok uygun bir motor tavsiye ederim...2. eli, 11-12000 ytl civarı şu sıralar, yakıt tüketimi 0,14-0,15 ykr/km. şehiriçinde, kronik hastalığı ver mı bilmiyorum, benim 7000 km.'de henüz, ben memnunum...
    BİR GÜN HERKES [B]ABS[/B]'Lİ OLACAK!!! [B]ABS[/B] SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN:)

  12. #92
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    İnternetten baktığım kadarıyla Samsun'da iki tane yetkili servisi var. Eğer bahsettiğin fiyata alabilirsen. gayet güzel derim.

    Benim motoru ölü saydım artık. Eğer memnun kalırsan kışın bir banka kredisiyle temiz bir tane er6n de ben edinebilirim.

    Alçak sele yapısı sayesinde topukların bile yere değebilir.Eğer abs de varsa tadından yenmez. Zaten güncel tasarımıyla daha fazla güç istemedikten sonra değiştirmek isteyeceğin bir motor değil kanımca.
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  13. #93
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnternetten baktığım kadarıyla Samsun'da iki tane yetkili servisi var. Eğer bahsettiğin fiyata alabilirsen. gayet güzel derim.

    Benim motoru ölü saydım artık. Eğer memnun kalırsan kışın bir banka kredisiyle temiz bir tane er6n de ben edinebilirim.

    Alçak sele yapısı sayesinde topukların bile yere değebilir.Eğer abs de varsa tadından yenmez. Zaten güncel tasarımıyla daha fazla güç istemedikten sonra değiştirmek isteyeceğin bir motor değil kanımca.
    merak ettim motoru neden ölü saydın kronik bir sorunumu varveya servistemi sorunlar çıktı. gt 250 r hakkında herkez iyi şeyler yazılıyor

  14. #94
    ninya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    sym joymax 250 z plus
    ahhhhhhhhhhhhhhhhhh ah

    abi göstermeyın su makinanın fotosunu ya yaramıza tuz basmayın kardeşim alamıyoruz işte para yetmıyo 2-3 sene biriktiricem artık hayalimdeki motor ne diyim ki. alanlar kullananlar yada alacak olanlara hayırlı olsun iyi bakın onlara

  15. #95
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Alıntı ELINT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merak ettim motoru neden ölü saydın kronik bir sorunumu varveya servistemi sorunlar çıktı. gt 250 r hakkında herkez iyi şeyler yazılıyor
    http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=21473
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  16. #96
    Moderatör (forrap) Tuncer Sezen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2005
    Şehir
    İzmir
    Er6n nakedlar içinde ender beğendiğim motosikletlerden biri.Fiyatına göre de oldukça iyi bir makina.Kawasaki olmasından kaynaklı parça olayında biraz sorun yaşayabilirsin onun haricinde gayet güzel
    Alıntı Shamyl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burdizo, senin ebatlarındaki birisi için çok uygun bir motor tavsiye ederim...2. eli, 11-12000 ytl civarı şu sıralar, yakıt tüketimi 0,14-0,15 ykr/km. şehiriçinde, kronik hastalığı ver mı bilmiyorum, benim 7000 km.'de henüz, ben memnunum...
    Sıfırı zaten şu an 12.700 ytl civarında 2.eli 12.000 etmez...

  17. #97

    Üyelik
    22 Mart 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GT 250 & Honda CBF 150
    Alıntı oedipus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya millet, bu tip motorlarda neden hic ducati monster larda gozu yok arkadaslarin?yani ben deli oluyom monster diye,forumda monster la ilgili konu bile yok,yahu kardesim,onun sesini isitenin,kendisini gorenin artik ondan vazgecmesi mumkunmudur ya??? e tamamkonuyla alakasi yok belki ama,duygusal bi patlama yasadim bir an
    http://www.beaudrymotorsports.com/im...r_s2r_dark.jpg
    Egsozunu sevmedim, yuvarlak farlardan da çok hazetmem
    Fekat o jant/cant yapısı, bi de kocimen motoru beni benden aldı
    [CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]

  18. #98
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    madem konusu var yeri geldi er-6n yi de koyalım buraya


  19. #99
    ABZAH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2006
    Şehir
    istanbul

    Kawasaki Er 6f Için öneri

    Arkadaşlar KAWASAKİ ER 6F İÇİN fikirlerinizi söyler misiniz?özellikle kawasaki kullanan arkadaşlardan rica ediyorum.ER 6 F kullanan var mı sitede?görüş ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler.

  20. #100

    Üyelik
    01 Aralık 2006
    Şehir
    USF United states of Fethiye
    Motosikleti
    Yamaha Cgnynuss 125rs


    Makine budur
    bence klasik bi tarzı var ama sen Kawasaki hakkında ne bilmek istiyorsun
    Performance yol tutuşu herşeyi herzaman kusursuz bi makine
    Lütfen kask yazın bile eldiven ve gündüzleride farlarınız açınız ve sağlamayınız vede unutmayınız papaz pilavı 2 kere yemez Herkese saygılar


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 345671555105 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler