Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
31 Ağustos 2023, 16:43
#5181
iskampavya adlı üyeden alıntı
Bu sabah Oğlum ile birlikte sabah İzmir'e yola çıktık, birkaç saat orada gezdik tozduk, dönüşe kulağını çınlattım biz 500km sürünce yorulduk diyoruz tommygun tek marşta 800, 1000km yol yapıyor nazarlar değmesin dedim kendi kendime.
Ben antrenmanlıyım, siz de vakit bulsanız sürekli uzun yollar yapsanız siz de alışırsınız. Gerçi sürmekten konfor sele bile kütük gibi olmuş, toto ağrıtıyordu. Gittim yeni konfor sele aldım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------
tecrube0 adlı üyeden alıntı
45 Plaka ile hiç karşılaşmamış olman mümkün değil
Bu sefer gördüğüm 45 plakalılar gerçekten güzel sürüyorlardı. Utandım onlar hakkında olumsuz yorum yapmaya.
Reklamlar
-
31 Ağustos 2023, 19:27
#5182
-
31 Ağustos 2023, 20:35
#5183
MrJ adlı üyeden alıntı
Açık konuşmak gerekirse ben, benim motorun vitesinden şikayetçiyim.
Motoru aldığımda vites kolu siyaha boyalıydı, o boyayı söktükten sonra zamanla pas yaptı. Pası temizliyorum ama yeniden oluşuyor. Bir de vites kolunun plastiği hafiften parçalanmış gibiydi ve ayakkabının üstüne zarar veriyordu, gittim cg plastiği taktım, sorunu giderdim.
Çok şükür 114.000 km.de boşu bulamama, vites geçmeme, sahte boş vites vs yaşamıyorum ama bunun da nedeni sanırım yağ değişim periyotlarını atlamayıp motora uygun, iyi bir yağ kullanmam.
-
01 Eylül 2023, 03:06
#5184
he konuyu görünce birde youtube'da önüme düştü diye attım kawasakide motor hiç haraket etmiyorsa ilk seferde 1'den yukarı tamda çekilse pedal direk boşa geçiyor. Diğer motorlarda biraz fazla itince 2'ye geçiyor.
bilek nasıl oldu iyileştimi bu arada.
-
01 Eylül 2023, 07:03
#5185
MrJ adlı üyeden alıntı
he konuyu görünce birde youtube'da önüme düştü diye attım kawasakide motor hiç haraket etmiyorsa ilk seferde 1'den yukarı tamda çekilse pedal direk boşa geçiyor. Diğer motorlarda biraz fazla itince 2'ye geçiyor.
bilek nasıl oldu iyileştimi bu arada.
Çok şükür toparladım, bileğimde çok çok az bir sıkıntı kaldı, o da bugün yarın geçer diye umuyorum.
-
04 Mart 2024, 20:49
#5186
2006 er6n için ters teleskobik maşa hangi modelden çıkma takılabilir
-
04 Mart 2024, 20:58
#5187
Sürüş anlamında ters teleskobik maşayla devasa bir fark yaşamayacaksınız, aynı kasaya sahip 2008 modelini kullanıyorum ve it gibi kullanmama rağmen sıkıntı yaşadığımı hatırlamıyorum. Orijinal ön amortisörlerinizin yağını, keçesini değiştirdiğinizde size fayda sağlayacaktır. Amortisörleriniz kazalıysa ve orijinal bulamıyorsanız muadil olarak Mt25 ya da Mt07 ön amortisörlerini kullanabilirsiniz.
Ön amortisörden ziyade önceliğiniz yağ seviyesi kontrolü olursa çok daha iyi olur.
-
04 Mart 2024, 21:06
#5188
forumda yol tutuşunu ve fren performansını çok etkilediği yazıyordu fakat yıllardır er6 kullanıcısının yorumunu almak daha iyi geldi teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------
keçesi 2-3 ay önce değişti fakat 2 hafta önce haftasonu çıkardığımda ufaktan bi yağ sızması vardı bezle temizledim ve daha da akmadı er6n imi ömürlük kullanmak istediğim için güzel parçalar takmak istiyorum
-
04 Mart 2024, 21:20
#5189
birhatacet adlı üyeden alıntı
forumda yol tutuşunu ve fren performansını çok etkilediği yazıyordu fakat yıllardır er6 kullanıcısının yorumunu almak daha iyi geldi teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------
keçesi 2-3 ay önce değişti fakat 2 hafta önce haftasonu çıkardığımda ufaktan bi yağ sızması vardı bezle temizledim ve daha da akmadı er6n imi ömürlük kullanmak istediğim için güzel parçalar takmak istiyorum
Hayırlısı olsun, amortisörde kıl kadar eğrilik, çizik bile olsa ya da sıkıntılı bir tümsekten çok sert geçtiğinizde bile yağ kaçırması olası. Tabi ki karar sizin ama bugün motorunuza ters maşa sıfır sistem uygulamanız en az 30.000 TL. 18 senelik motor için bu yatırımı yapmaya değer mi bu sorunun cevabını siz daha iyi değerlendirirsiniz. Bizim orijinal amortisörlerimiz bakımlı olduğu sürece, iyi de bir lastik kullanıyorsanız emin olun sizi yarı yolda bırakmayacaktır.
-
07 Nisan 2024, 19:37
#5190
Bu sabah Amasra'ya gidip dönmek için sabah 5'e alarm kurup kalktım. Havanın yağmurlu olduğunu görünce ettiğim gün yüzü görmemiş küfürlerin haddi hesabı yoktu. Dedim "neyse bunda da bir hayır vardır" kaldım evde ama içim içimi yiyor, 10:30 gibi iyice darlandım ve yağmuru sallamayıp çıktım dışarı. Büyükçekmece'den tam Avcılar Denizköşkler'e gelirken baktım motorda bir gundilik var, sabit gazda itme çekme yapıyor, motor hızlanmıyor ve aşırı derecede ısınıyor, dedim "herhalde ya buji pipoları gevredi ya bujilere su kaçtı birşey oldu" çünkü motor tek silindir gibi çalışmaya başladı ve titreşim inanılmaz arttı. Florya sapağı öncesi Opet'e kendimi zor attım, bir 20 dk mola verdim, sonrasında motoru çalıştırdım ve sorun devam ediyordu, dedim "Bayram öncesi Pazar Pazar motoru elime aldım" Ustamı aradım ne yapabiliriz diye, bana motoru boşa almamı ve imansızca devir yükseltip gaz vermemi söyledi. Bir 5 dk ara ara uyguladım, sonra dönüş için yola koyuldum, sıkıntım geçti, düzeldi ama yarın garanti olsun içim rahat etsin diye yine de ustama gidip pipoları ve bujileri kontrol ettireceğim.
-
07 Nisan 2024, 20:42
#5191
tommygun adlı üyeden alıntı
Bu sabah Amasra'ya gidip dönmek için sabah 5'e alarm kurup kalktım. Havanın yağmurlu olduğunu görünce ettiğim gün yüzü görmemiş küfürlerin haddi hesabı yoktu. Dedim "neyse bunda da bir hayır vardır" kaldım evde ama içim içimi yiyor, 10:30 gibi iyice darlandım ve yağmuru sallamayıp çıktım dışarı. Büyükçekmece'den tam Avcılar Denizköşkler'e gelirken baktım motorda bir gundilik var, sabit gazda itme çekme yapıyor, motor hızlanmıyor ve aşırı derecede ısınıyor, dedim "herhalde ya buji pipoları gevredi ya bujilere su kaçtı birşey oldu" çünkü motor tek silindir gibi çalışmaya başladı ve titreşim inanılmaz arttı. Florya sapağı öncesi Opet'e kendimi zor attım, bir 20 dk mola verdim, sonrasında motoru çalıştırdım ve sorun devam ediyordu, dedim "Bayram öncesi Pazar Pazar motoru elime aldım" Ustamı aradım ne yapabiliriz diye, bana motoru boşa almamı ve imansızca devir yükseltip gaz vermemi söyledi. Bir 5 dk ara ara uyguladım, sonra dönüş için yola koyuldum, sıkıntım geçti, düzeldi ama yarın garanti olsun içim rahat etsin diye yine de ustama gidip pipoları ve bujileri kontrol ettireceğim.
Geçmiş olsun, umarım tahmin ettiğin gibi basit bir sorundur.
-
07 Nisan 2024, 20:45
#5192
Cyan adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun, umarım tahmin ettiğin gibi basit bir sorundur.
Dönüşte sorun düzeldiği için bence basit gibi ama yine de pipolar ve bujileri yenilesem çok sağlıklı olacak.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler