Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4321
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Kawa ile xj6 arasında, her ikisi de sakin kullanıldığında öyle ekonomi yaratacak bir fark yok, xj6 da bizimkine yakın değerlere sahip, biraz daha fazla, çok zorlamadığın sürece. Yani sadece yakıt benim için xj6dan vazgeçirecek bir kriter olmazdı, Yoğun trafikte hararet genelde 4 silindirlilerde daha çabuk olur ama bizim makinalarda çabuk ısınan ve fan açan makinalar, hararet sorunu yok ama fan çabuk açıyor yani o açıdan da çok büyük bir fark olacağını sanmıyorum, yine de xj6 sahipleri daha iyi bilir tabii ki.

    Kendi adıma konuşursam, ben de 4 silindirin tadına bakmak istiyorum ama ER6 dan sonra kalkıp da xj6 almam, aralarında güç anlamında neredeyse fark yok, bizimkinin torku kağıt üstünde bir gıdım da olsa önde hatta. Yani şöyle en azından 100 beygirlik, 4 silindirin tadını çıkarabileceğim bir makina olsun isterim, Hornet iyi bir aday bu konuda, ama bunu yaparken de bakım masraflarının ve yakıt masraflarının çok artmasını da istemem, sonuçta hergün şehiriçinde motor kullanıyorum, yakıt da, bakım masrafı da önemli. Geçenlerde arkadaşın 1200 banditini çok kısa denedim mesela, gerek motor sesi, gerek çekişi çok iyiydi ama yoğun trafik için büyük ve hantal kaçıyor, yakıtı da cabası tabii. Çok büyük makina olmasının da anlamı yok, şehiriçinde bana kıvraklık sağlayamadıktan sonra isterse 500 beygir olsun anlamsız. Öyle marjinal faydanın marjinal maliyet ile kesiştiği noktayı arıyorum yani
    zenon bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4322
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı Bulent78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kawa ile xj6 arasında, her ikisi de sakin kullanıldığında öyle ekonomi yaratacak bir fark yok, xj6 da bizimkine yakın değerlere sahip, biraz daha fazla, çok zorlamadığın sürece. Yani sadece yakıt benim için xj6dan vazgeçirecek bir kriter olmazdı, Yoğun trafikte hararet genelde 4 silindirlilerde daha çabuk olur ama bizim makinalarda çabuk ısınan ve fan açan makinalar, hararet sorunu yok ama fan çabuk açıyor yani o açıdan da çok büyük bir fark olacağını sanmıyorum, yine de xj6 sahipleri daha iyi bilir tabii ki.

    Kendi adıma konuşursam, ben de 4 silindirin tadına bakmak istiyorum ama ER6 dan sonra kalkıp da xj6 almam, aralarında güç anlamında neredeyse fark yok, bizimkinin torku kağıt üstünde bir gıdım da olsa önde hatta. Yani şöyle en azından 100 beygirlik, 4 silindirin tadını çıkarabileceğim bir makina olsun isterim, Hornet iyi bir aday bu konuda, ama bunu yaparken de bakım masraflarının ve yakıt masraflarının çok artmasını da istemem, sonuçta hergün şehiriçinde motor kullanıyorum, yakıt da, bakım masrafı da önemli. Geçenlerde arkadaşın 1200 banditini çok kısa denedim mesela, gerek motor sesi, gerek çekişi çok iyiydi ama yoğun trafik için büyük ve hantal kaçıyor, yakıtı da cabası tabii. Çok büyük makina olmasının da anlamı yok, şehiriçinde bana kıvraklık sağlayamadıktan sonra isterse 500 beygir olsun anlamsız. Öyle marjinal faydanın marjinal maliyet ile kesiştiği noktayı arıyorum yani
    seni fazer'cıların arasında görmek isteriz üst devirlerdeki torku, hızı ve konforuyla 4 silindiri gerçekten ayrı tutuyorum ben motosiklet dünyasında. almadan önce çok şartlıydım ama doğru ellerde bilinçli olunca çok uygun bir motor tipi aslında. fz'ye geçersen bence er6dan sonra hayıflanacağın tek konu 3500-5500 devir bandındaki güç er6 gibi olmayacak -doğal olarak- ama sonrasını zaten biliyorsun. eğer düşük bakım masrafı istiyorsan bandit ailesi bence çok doğru seçim değil, hava soğutma olduğu için supap ayarı ve benzeri şeyleri biraz daha erken istiyor diğer modellerden.

    ama ahım var bi tane er6 karakterinde bir motosiklet almak istiyorum çalışmaya başlayınca. öğrenciyken ancak birine bakabiliyorum çünkü

    ---------- Post added at 23:22 ---------- Previous post was at 23:14 ----------

    Alıntı RODWIN250R adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benimde gönlüm XJ6 dan yana . Ancak yamaha servislerinin ilgisiz olduklarını istanbulda sürekli dile getiriyorlar. Birde e5 tarafinı bilirmisiniz cehennem yolu gibidir orası ben 4 silindiri bir canavarı nasıl geçiririm e5 ten bilmiyorum. Ama yine de bu makinamın hastasıyım aşacağım bu fuarda
    er6 da, xj de, fz de en olarak dar makineler (üçünün de yanda eksozu yok) ve şehir içinde çok ciddi fark yok aralarında (sıkışık trafikte) ama er6n en rahatı. öyle atla deve yok aralarında...
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  3. #4323
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Fazer da güzel motor kesinlikle, olabilir tabii. Bandit alacağımdan değil de, hem büyük hacim, hem de 4 silindir olunca alet tadından yenmez oluyor güç anlamında. Bakalım ufukta bir 4 silindir var gibi gözüküyor şimdilik ama önümüzdeki sezonu muhtemelen ER6 ile kapatırım gibi duruyor şimdilik, biraz para biriktirmek lazım tabii. Düşeş bir durum olmadığı sürece muhtemelen daha bir sene var, o zaman da kafama yatan ne bulursam onu alırım diye düşünüyorum.

    Fazeri yoğun trafikte kullanmadım ama bizim erronun makinayı denedim, evet düşük devirlerde benim motor kadar atak değil ama ölü de değil, sakin kullanmak istiyosan düşük devir, uzamak istiyosan yüksek devir çevireceksin yani. Boyut ve yükseklik olarak biraz daha hantal gibi trafikte manevralarda benim motora göre. Bakalım zamanı geldğinde uygun birşeyler olursa neden olmasın

  4. #4324
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı Bulent78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fazer da güzel motor kesinlikle, olabilir tabii. Bandit alacağımdan değil de, hem büyük hacim, hem de 4 silindir olunca alet tadından yenmez oluyor güç anlamında. Bakalım ufukta bir 4 silindir var gibi gözüküyor şimdilik ama önümüzdeki sezonu muhtemelen ER6 ile kapatırım gibi duruyor şimdilik, biraz para biriktirmek lazım tabii. Düşeş bir durum olmadığı sürece muhtemelen daha bir sene var, o zaman da kafama yatan ne bulursam onu alırım diye düşünüyorum.

    Fazeri yoğun trafikte kullanmadım ama bizim erronun makinayı denedim, evet düşük devirlerde benim motor kadar atak değil ama ölü de değil, sakin kullanmak istiyosan düşük devir, uzamak istiyosan yüksek devir çevireceksin yani. Boyut ve yükseklik olarak biraz daha hantal gibi trafikte manevralarda benim motora göre. Bakalım zamanı geldğinde uygun birşeyler olursa neden olmasın

    eğer çıplak alacaksan, hornet'in ve gsr'ın piyasası ve teknik özellikleri -bence- daha iyi. ama karenajlı alacaksan bence fazer... o kadar bekleyince eğer imkanın olursa, alabilecek durumun varsa MT09'un ikinci elini bekle ya da sıfırına bak derim. 3 silindirliler ciddi teknik üstünlüklere sahip gibiler, bakalım piyasaya bir çıksınlar... triumph bu işi beceriyor olmalı ki, yamaha da 3 silindire soyundu. honda da paralel 2 üzerine gidiyor, sanırım artık silindiri azaltıp, hacmi artırarak orta devirlere yoğunlaşacaklar eksoz emisyonları ve ağırlık/ebat yüzünden. yeni nesil süspansiyonlarla racing makinelerin öyle ciddi üstünlükleri de kalmayacak 2-3 seneye
    ceyceypad bunu beğendi.
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  5. #4325
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Hornet hep aklimda zaten, ozellikle o bal rengi versiyonuna bitiyorum, gsr a gore de daha derli toplu, kivrak bir alet, ikisini de kisa mesafe kullandigimdan o acidan karsilastirabiliyorum. MT09 diyince orda dur, alet kagit ustunde super, bana da fazlasiyla yeter, zaten ilk reklamlari gordum, agzimin suyu akmaya basladi ancak o fiyat bizi cok asar, daha sifiri gelmedi buraya, seneya kadar gelse de en iyi ihtimalle 20 lira civarina duser en fazla, yine beni asar, ama belli olmaz bakalim, seneye kafayi kirip biseyler yapabilirim. Olmadi Triumph street triple var 3 silindir ustasi, para olsa deneyecek cok makina var da nerdeeee

  6. #4326
    RODWIN250R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KAWASAKI NINJA ZX6R
    Şöyle profesyonel çalışan ve stoklarında tüm yedek parçalardan en az 5-10 adet bulunduran müşteri memnuniyetinin nedemek olduğunu bilen motosiklet kullanıcısı dostu olan kawasaki ve yamaha servisi açmak isterim. Japon kawasaki ve yamahaya duyurulur. Hizmet neymiş görsün servisler. Rakipleri yolda ondan keyfe keder iş yapıyorlar

  7. #4327
    Dederuhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2013
    Motosikleti
    Kawasaki ER6-F (2006)
    Arkadaşlar birisi çok az eğri, birisi sağlam ön fren disklerimi satıyorum: http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-kawasaki-er6-f-er6-n-kle-650-versys-icin-on-fren-diskleri-141801842/detay

  8. #4328
    RODWIN250R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KAWASAKI NINJA ZX6R
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    seni fazer'cıların arasında görmek isteriz üst devirlerdeki torku, hızı ve konforuyla 4 silindiri gerçekten ayrı tutuyorum ben motosiklet dünyasında. almadan önce çok şartlıydım ama doğru ellerde bilinçli olunca çok uygun bir motor tipi aslında. fz'ye geçersen bence er6dan sonra hayıflanacağın tek konu 3500-5500 devir bandındaki güç er6 gibi olmayacak -doğal olarak- ama sonrasını zaten biliyorsun. eğer düşük bakım masrafı istiyorsan bandit ailesi bence çok doğru seçim değil, hava soğutma olduğu için supap ayarı ve benzeri şeyleri biraz daha erken istiyor diğer modellerden.

    ama ahım var bi tane er6 karakterinde bir motosiklet almak istiyorum çalışmaya başlayınca. öğrenciyken ancak birine bakabiliyorum çünkü

    ---------- Post added at 23:22 ---------- Previous post was at 23:14 ----------



    er6 da, xj de, fz de en olarak dar makineler (üçünün de yanda eksozu yok) ve şehir içinde çok ciddi fark yok aralarında (sıkışık trafikte) ama er6n en rahatı. öyle atla deve yok aralarında...
    Bugün korteje katıldım. Incelediğim yeşil renk sıfır alınmış er6f ve yine sıfır alınmış siyah xj6 devirsion f modelleri çok hoşuma gitti. Ancak er6f gözüme biraz daha kalıp olara küçük göründü. Arkada birde artçı vardı motoru küçük gördüm gibi. Xj6 devirsion f daha iri gibi ve sürüşü sanki daha rahat gibi gördüm. Gönlüm xj6 f e daha da yaklaştı. Marttaki fuarda son anda vazgeçmesem eğer xj6 f şimdilik favorim.. Ama Fuar'larda bir anda satın alma avantajları değişirse başka bir alternatife geçmez değilim. Acaba bu ikisine alternatif ne düşünebiliriz?

  9. #4329
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı RODWIN250R adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün korteje katıldım. Incelediğim yeşil renk sıfır alınmış er6f ve yine sıfır alınmış siyah xj6 devirsion f modelleri çok hoşuma gitti. Ancak er6f gözüme biraz daha kalıp olara küçük göründü. Arkada birde artçı vardı motoru küçük gördüm gibi. Xj6 devirsion f daha iri gibi ve sürüşü sanki daha rahat gibi gördüm. Gönlüm xj6 f e daha da yaklaştı. Marttaki fuarda son anda vazgeçmesem eğer xj6 f şimdilik favorim.. Ama Fuar'larda bir anda satın alma avantajları değişirse başka bir alternatife geçmez değilim. Acaba bu ikisine alternatif ne düşünebiliriz?
    şartlar sizin için uygunsa fz8 ile ilgilenebilirsiniz, bir üst sınıfa atlamış olursunuz. ikisi de güzel motosikletler, eğer beğendiyseniz alternatif aramanın lüzmu yok bence
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  10. #4330

    Üyelik
    11 Ocak 2010
    BUDA BENİM MAKİNAM MAŞŞALLAH ;)






    RuzgarSA ve ozgurakman bunu beğendiler.

  11. #4331
    çelikatlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    ist..
    bende düştükten sonra motorumu tam tamına topladım en sonunda. güzel oldu galiba
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    ozgurakman, RuzgarSA ve oyunageldim bunu beğendiler.

  12. #4332
    ysfist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul-Ümraniye
    Motosikleti
    2015 xt660z TENERE
    maşallah maşallah guzel ne kelime.

  13. #4333
    çelikatlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    ist..
    az uğraşmadık ama değdi he yusuf

  14. #4334
    ysfist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul-Ümraniye
    Motosikleti
    2015 xt660z TENERE
    acisini çıkar abicim
    çelikatlı bunu beğendi.

  15. #4335
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı çelikatlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    az uğraşmadık ama değdi he yusuf
    karenaj zırıltısına çözüm olacak bişeyler yaptın mı? çift taraflı bant yada yapışkanlı sünger falan?
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  16. #4336
    çelikatlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    ist..
    yaptım baya bi sünger çektim siyah süngerlerle birleşim yerlerine monteledim. düşmeden önce daha çok zangırdıyordu heleki 3500 4200 devir arasında. şimdi eskisine kıyasla çok daha sessiz on numara oldu. deneylerimde en çok sesinde ön sinyallerin arkasında yani karenajın iç kısmında bi parça var ampüle falan su gelmesin diyemi koymuşlar ne yapmışlar. en çok oralar zangırdıyordu. orayı hallettinmi toplam zırıltının %60ı kesiliyo.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:48 ----------

    aynalarda orj. r6 aynaları

  17. #4337
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı çelikatlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaptım baya bi sünger çektim siyah süngerlerle birleşim yerlerine monteledim. düşmeden önce daha çok zangırdıyordu heleki 3500 4200 devir arasında. şimdi eskisine kıyasla çok daha sessiz on numara oldu. deneylerimde en çok sesinde ön sinyallerin arkasında yani karenajın iç kısmında bi parça var ampüle falan su gelmesin diyemi koymuşlar ne yapmışlar. en çok oralar zangırdıyordu. orayı hallettinmi toplam zırıltının %60ı kesiliyo.[COLOR="Silver"]

    aynalarda orj. r6 aynaları
    aynen onu farketiim, içimden anaa fz6 nın aynalarıyla aynımış mı bu motorun aynaları demiştim. meğer ki bir 3kağıt söz konusuymuş
    çelikatlı bunu beğendi.
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  18. #4338
    çelikatlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    ist..
    orj. aynaları ebayden sipariş verdk 1ayda geldi ama malesef yanlış ayna yollanmış deli oldum. onu dene bunu dene bide baktıkki r6 aynası cuk oluyor hemde orj aynaların dar görüş açısındanda kurtuldum. kendi aynalarında kolumu görüyodum sadece

  19. #4339
    mevlutgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    İST-PENDİK
    Motosikleti
    xmax250abs Er6f650ABS ninja250R Cbr125R Today50
    MERHABALAR 48.000 KM 2006 ER6F İM VAR BUNUN ZİNCİR,HAVA FİLTRE,YAG,ÖN ARKA FREN BALATALARI NEREDEN TEMİN EDEBİLİRİM VEYA HANGİ ÖZEL SERVİSTE YAPTIRABİLİRİM KAÇA MAL OLUR İŞÇİLİK VS BİLDİĞİNİZ İYİ USTA VARMIDIR

  20. #4340
    2move - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Merhaba kawasaki servisi Beşir usta var. Yetkili servistir ama tek başına çalışır. Kawasaki racing team eski mekanikeridir
    . Yardimci olur. Fiyati uygundur. Iscilik uzerine tanimam5424247889 istanbul sefakoyde


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler