Kombinin peteklere giden hattın süzgecini temizliycem diye ilgili yerden başka bir boruya bağlanmış olan bakır boruyu anahtarı kaydırarak kırdım ve kombi devre dışı kaldı.İnternetin altını üstüne getirdim bulamadım.Mecburen servisi çağırdım.Servis 40 tl ye bildiğimiz musluk ile ara musluk arasında kullanınlan 3 liralık çelik hortumu bağlayınca kendimi camdan atıyordum.Ben bakır boru görünce özel bişey zannettim ne işe yaradığını hiç kurcalamadım.
Bu karburator körüğünde de böyle bir sağlam geniş hortum gibi birşey bulunabilinir belki aynı yere uygulanabilecek
" MOTORUM OLMADAN ASLA !... "
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Sitede gördüğüm kadarıyla 600$ + 30 $ kit
Bir de performans açısından fark eder diyor. 5'ten 4'e inmene gerek kalmaz, harley davidson senelerdir bu yüzden tek karbüratör kullanıyor falan diye ballamış bir de
Şimdi sen benim kanıma girdin çok fena, daha yarın manifold alıp değişecektim ne yapsak ki?
Yağ kontrolü yaparken alt taraftaki cam bölme içinde miktar yarı seviyede duruyor. Yağı değiştirmeme gerek ver mı acaba?
beyler merhaba uzun zamandır işlerim ve gezi direnişi yüzünden forumdan uzak kaldım..umarım keyifler yerindedir..
hafta sonu motora az bıraz yag ılave ettim daha sonra bişey farkettim sürüş esnasında komprasöre aldıgımda ve bazen vites geçişlerinde eğzost pat pat çig benzin patlatıyor:S bir fikri olan var mı ?
egsoz valf yayı gevşemiştir, normalde açık egsoz taktığında ayarlanması gerekir, ayarlanmazsa zamanla bollaşıyor, bir şıkırtı duyuyor musun motorda?
Egzost valfi derken egzost subap yayindan mi bahsediyorsun?
Sikirti olarak subaplar ayarlanirken sicak havalar icin cok hafif gevsek birakildi kisin sikma yapmasin diye o yuzden subap sesi var normalde ama.onun disinda egzost baglati parcasi motor devri cok dusup olup sikistiginda motor kasilip egzostlari titrettiginde oluyor onun disinda anormal bi ses alamadim bildigimiz benim hayvanin sesi iste:s ateslemede bi sorun oldugunu umuyorum kablo kontrolu buji kontrolu yapicam..
Evet sübap yayların, gevşekse yanmamış benzin atıyor olabilir.
waffenSS hoşgeldin,kaybolma birdaha bütün yük Draggy e kalıyor
Aynı sorun bende de oluyor.Ustanın söylediği birden fazla sebebi olduğu,Eksoz bağlantısında kaçırma ,Sübap ayarı ve karburator körüğü hava alması. Toparlıycaz kısmetse şu parçaları almaya gidebilirsem Kadıköy'e,
Geçen cuma akşamı gitmeyi planladığım Kandıra/Beyllerbeyi köyü gezisini evli adamın hesabı çarşıya uymaz olayı nedeni ile ancak pazar akşam 18:00 sonrası yapabildim.Kandıra yolu Dragstar için biçilmiş kaftan.Gerçekten çok zevk veriyor insana.Ne tam otoban ne de Köy yolu gibi virajlı.Gerçekten çok zevk aldım ve motora tamamen alıştım.Artık birbirimiz için yaratılmışız diyebiliyorum
Yanlız dönüş yolunda canım sıkıldı biraz uzun rampa çıkarken motor stop etti ve çalışmadı.Sonrasında durdum sağda bastım ve tek marşta aldı.Bundan sonra yaklaşık 5-6 KM daha sorunsuz yol aldım ve benizciye girdim.Benizn aldığımda 209 km yol yapmıştım henüz ve 12.740 litre aldı depo ve full dolduğunu gördüm.Bidiğim kadarı ile 15 litre depo artı rezerv var.Rezerve hiç geçmedim.2,5 litre daha var olmalı depoda.Bana göre benzin bitmemiş olmalı ama niye stop etti ve giderken tekrar marş almadı analamadım.Başka birşey olabilirmi ısınma kaynaklı birşey veya buji filan?
Ortalama 90-130 km arası hızla yol yaptım ve iyi yaktı. Şehir içinde 12-13 litre ile 280-300 km civarı yol yapabiliyordum.Bu sefer aynı litre ile 209 Km yapabildim.
rezervde bırakmış olabilir misin musluğu? Bayır yukarı giderken musluk yukarda kalmış ve benzin almamış olabilir.
Rezerve hiç almadım şuana kadar.Kontrol ettim ayrıca..
" MOTORUM OLMADAN ASLA !... "
kusura bakma bu aralar çapulculukla ve birazda işlerle meşguldum
o banada oluyor..şöyle sanıyorum; rezerve kapalı iken ve benzin azsa rampa çıkarken benzin alamıyor..eger rezerve açık olsaydı böyle bişi ile karşılaşmayacaktın diye umuyorum ben hiç ölçme fırsatım olmadı şehir içi kullandım hep 215 km de şu an daha rezerveye düşmedi bakalım bitene kadar ölçücem km yi..
bu arada agustosta ege turu yaptıktan sonra kısmetse motoru satıcam gerçi bir sorunu yok gidiyor yuvarlanıyor her türlü ama 16 yaşında yaşlı kurt hem cc de büyütürüm diye düşünüyorum 1.3 1.4 1.6 motorların vergileri nasıl acaba ?
hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!
Merhaba beyler, nasılsınız?
Nihayet manifold sorununu para harcayarak çözmeye karar verdim değiştireceğim. Avrupa yakası Bahçelievler civarı en yakın bildiğiniz, ya da uzak ama şuna git dediğiniz usta kimdir, nerededir? @Draggy senin vaktini çalardım ama neyse
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)