Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #941
    UCANLAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-MAX 250 MOMO
    Zaten arkadaşta yok uzun süredir,ya buldu yada motoru sattı heralde
    Bu arada katılabileceğim gezi ve ortamlar arıyorum hasretle.Haziran sonunda Ereğli ve Balıkesir motosiklet festivalleri ile 10 gün sonra Balıkesir gezisi var.Birine katılıcam kismetse,
    Ayrıca hafta sonu Sporfest 2013 var Sarıyer'de kamp konaklamalı giden motorcu gruplar var.Belki günübirlik belkide bir gece konaklamalı katılmaya çalışıcam hanımdan izin alabilirsem,Forumdan varmı gidecek olan bilmiyorum..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------

    sporfest 2013 ertelenmiş
    " MOTORUM OLMADAN ASLA !... "


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #942

    Üyelik
    14 Haziran 2013
    merhaba, aranıza yeni katıldım dragstar 650 hastasıyım kısmetse sahip olmak istiyorum.kendimi forum sitelerinde sahibinden ilanlarıyla avutuyorum.

  3. #943
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    hayırlı uğurlu olsun şimdiden

  4. #944
    fearless06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 A
    merhaba.bende siteye uzun süreden sonra tekrar üye oldum.paylaşımlarda görüşmek üzere

  5. #945

    Üyelik
    14 Haziran 2013
    günaydın 2 sorum olacak
    sahibinden xvs ilanlarına bakıyorum'' yamaha xvs 650 A - xvs650 dragstar'' olarak 2 ilan var aralarında fark varmı?
    sport ve classic arasındaki ön teker kalınlığı ve çamurluklar hariç önemli farklılıklar var mı?
    ilanlarda classic ve sport ayrımı yapılmıyor sanırım..

  6. #946
    UCANLAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-MAX 250 MOMO
    fearless06 Hoşgeldin,

    blacklion75 Yazdıkların dışında bildiğim kadarı ile fazla bir fark yok.Far,koltuk v.s, Sportlar 15 cm kadar daha kısa.İlk sayfada ölçüler bulunmakta,satış sitelerinde bu ayrım pek gözükmüyor.
    " MOTORUM OLMADAN ASLA !... "

  7. #947
    UCANLAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-MAX 250 MOMO
    Çok çok hoşuma gitti,Ne eksiği var nede fazlası,

    http://www.650ccnd.com/eltoro.htm
    " MOTORUM OLMADAN ASLA !... "

  8. #948
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Airbrush hariç şu anki hali motorumun
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  9. #949
    UCANLAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-MAX 250 MOMO
    Ev işim belli olmadı henüz o yüzden hiç para ayırmıyorum motora şimdilik,Sadece bakım..
    Ev fiyatları deli gibi arttı biranda moralim çok bozuk zaten...
    Bir resmini eklermisin Draggy merak ettim Siyahta nasıl duruyor acaba?
    " MOTORUM OLMADAN ASLA !... "

  10. #950
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    eklerim yakın zamanda

  11. #951

    Üyelik
    19 Haziran 2013
    Merhaba arkadaslar
    Siteye yeni uye oldum. umarim burada arayacagim sorulara dogru cevaplara ulasir bir sure sonra da gelebilecek sorulari cevaplamaya baslayabilirim

    ilk sorum;
    650 a classic drag star im var. alali yaklasik 2 ay oldu. 100 km uzerine cikinca asiri titreme yapiyor. hatta hiz yukseldikce dogru oranti ile bu tutreme de artiyor. Biraz kotu yola girince ozellikle arakadaki yolcu fazla titresimden de rahatsiz oluyor. bu direk lastikler ile mi alakalidir yada baska sebepleri varmidir?
    Cevap verecek arkadaslara simdiden tesekkurler...

  12. #952
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    lastikler eskimiş olabilir, amortisör sorunlu olabilir, jant telleri balanssız olabilir...
    mikail_6 bunu beğendi.

  13. #953
    mikail_6 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2013
    Motosikleti
    Honda Shadow VT750 C4
    Draggy üstadım bu aralar pek gezip tozmuyorsunuz heralde bi' görüşüp tanışabilseydik, beraber sürebilseydik hoş olacaktı. Tek başına tek başına nereye kadar?

  14. #954
    fearless06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 A
    benim motorun emme manifoldunda yırtık var. parça değişmesi lazım çünkü bu şekilde yakıtı fazla yaktığını düşünüyorum. Parça fiyatı ortalama 110tl işçilik hariç tabi. Söz konusu parçayı daha uygun fiyata bulabilirmiyim?

  15. #955
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı fearless06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim motorun emme manifoldunda yırtık var. parça değişmesi lazım çünkü bu şekilde yakıtı fazla yaktığını düşünüyorum. Parça fiyatı ortalama 110tl işçilik hariç tabi. Söz konusu parçayı daha uygun fiyata bulabilirmiyim?
    ebaya bakabilirsin hocam ama aynı fiyata gelir yaklaşık

    Alıntı mikail_6 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Draggy üstadım bu aralar pek gezip tozmuyorsunuz heralde bi' görüşüp tanışabilseydik, beraber sürebilseydik hoş olacaktı. Tek başına tek başına nereye kadar?
    inşallah

  16. #956
    UCANLAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-MAX 250 MOMO
    Eğer benim bildiğim karburator körüğü ile aynı şey ise Yamaha servisi 75 tl ye getiriyor tanesini.çifti 150 TL yanlız1,5 ay sürüyor,

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------

    Bende maalesef tek takılıyorum ve hoşlanmadığım için pek kullanmıyorum.Bu hafta sonu Ayvalık gezisine katılayım dedim kimseyi tanımadığım ve gitmeden tanışma ortamı yaratılamadığı için vazgeçtim.Haftaya Ereğli ve Balıkesir festivallerine giden gruplar var ancak o haftasonu evlilik yıldönümü 5. sene.Daha öncekilerden unuttuğum yıllar olduğu için bu sefer ciddi söz verdim hatta hediye bile aldım
    Ordupazarı motofest var ona kesin diyorum artık.Yarın akşamda işten çıkar çıkmaz Kandıra,Beylerbeyi köyüne gidip bir çay içip geri gelicem. Kendi köyüm.Takılmak isteyen olursa beklerim..
    dragistan bunu beğendi.
    " MOTORUM OLMADAN ASLA !... "

  17. #957
    dragistan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS650 Classic - 2004
    Alıntı fearless06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim motorun emme manifoldunda yırtık var. parça değişmesi lazım çünkü bu şekilde yakıtı fazla yaktığını düşünüyorum. Parça fiyatı ortalama 110tl işçilik hariç tabi. Söz konusu parçayı daha uygun fiyata bulabilirmiyim?
    Valla ben 2 aydır öteliyorum manifold işini. Daha uygun bulamazsın bulsan da o zamana kadar astarı yüzünden pahalıya gelir Ben yarın alıp kendim değişeceğim artık. Devir düşüşü ve kuvvet kaybına neden oluyor meret.

  18. #958
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Bu parça aslında kauçuk bir malzeme kalıpçılar dökemez mi? Bir forumda rastlamıştım bizim motorlar çift karbüratör, adam tek karbüratör takmış ve aleminyumdan tek girişi iki çıkışı olan manifold yapmış...

    Bunu bir tartışalım mı kauçuk yerine aleminyum manifold nasıl olur? kauçuk olmasının özel bir nedeni var mı sizce?

  19. #959
    dragistan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS650 Classic - 2004
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu parça aslında kauçuk bir malzeme kalıpçılar dökemez mi? Bir forumda rastlamıştım bizim motorlar çift karbüratör, adam tek karbüratör takmış ve aleminyumdan tek girişi iki çıkışı olan manifold yapmış...

    Bunu bir tartışalım mı kauçuk yerine aleminyum manifold nasıl olur? kauçuk olmasının özel bir nedeni var mı sizce?
    Kauçuk oluşu karbüratörde meydana gelen esnemeleri emmesi adına diye düşünüyorum ben. Kalıpçılar yapabilir aslında ama uğraşmaya gönüllü birisini ve ustasını bulmak var. bir de kalıp için yine sıfır ürün lazım olur herhalde.

  20. #960
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Bağlantı kısmı gerekli aslında, diğer kısımlar yapılabilir, ben bunu bir araştırayım biraz.. Çünkü viragoda bu manifoldlar aleminyumdan aha da buldum valla



    Nasıl yapıldığı da burada anlatılıyor:

    http://www.kjsmotorcycleworks.com/vstarVirago.html


    KJS high flow composite intake manifold


    Composite pattern ready to pour



    Fits the 400 / 500 / 535 / 650YamahaV-Star / Virago




    Çöpe giden eski karbüratör parçaları
    UCANLAZ bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler