Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2361

    Üyelik
    11 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    pcx 125 / 2018
    Alıntı NRG900 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel teklif. Peki neden sevmedin karakterini? Düşük viteslerde biraz hırçın olması ve sert süspansiyonu mudur sebep? Bu arada ben Cevahir AVM otoparkından çıkarken paso ayakta sürüyorum motoru, yolda o kadar çok hız kesici var ki ancak konforu sağlıyorum
    Tork u düşük yüksek vites düşük hızlarda toparlamıyor kendini, er-5 kullandıktan sonra süspansiyonu değil sert baya bi yumuşak geldi gerçi yol tutuşu er-5 ten daha iyi orası tartışılmaz.Vites araları çok kısa bide motorun karakteristik sesini sevemedim.Gerçi büyük hacimli motordan sonra böyle olacağını biliyordum bile bile lades oldu insan ister istemez kıyasa giriyor.Satıp er-6 n almak amacım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2362
    NRG900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı srhtsglm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tork u düşük yüksek vites düşük hızlarda toparlamıyor kendini, er-5 kullandıktan sonra süspansiyonu değil sert baya bi yumuşak geldi gerçi yol tutuşu er-5 ten daha iyi orası tartışılmaz.Vites araları çok kısa bide motorun karakteristik sesini sevemedim.Gerçi büyük hacimli motordan sonra böyle olacağını biliyordum bile bile lades oldu insan ister istemez kıyasa giriyor.Satıp er-6 n almak amacım.
    250 cc'ler ile kıyaslasan daha iyi olurmuş er-5 kullanmadım ama cbf 250'nin yol tutuşu beni çok tatmin etmiyor aslında. Özellikle yatışlarda arka tekerim birkaç kere kaydı. Ağırlık dengesi olarak arka tekerin yeterince sağlam basmadığını düşünüyorum. Vites araları gerçekten kısa haklısın :( Sesine laf yok ama Kırmızı alana doğru iyice benzinli testere gibi korkunç bir gürültüsü var Işıklarda beklemek istemeyen sabırsız yayalar için güzel bir uyarı Bir de 10-11 bin devir aralığında bir kaç racing'i gaza getirdim. Adamlar sanki aynı ligdeymişiz gibi geçmeye çalışıyor çok komik
    There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
    Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya

  3. #2363

    Üyelik
    11 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    pcx 125 / 2018
    Alıntı NRG900 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 cc'ler ile kıyaslasan daha iyi olurmuş er-5 kullanmadım ama cbf 250'nin yol tutuşu beni çok tatmin etmiyor aslında. Özellikle yatışlarda arka tekerim birkaç kere kaydı. Ağırlık dengesi olarak arka tekerin yeterince sağlam basmadığını düşünüyorum. Vites araları gerçekten kısa haklısın :( Sesine laf yok ama Kırmızı alana doğru iyice benzinli testere gibi korkunç bir gürültüsü var Işıklarda beklemek istemeyen sabırsız yayalar için güzel bir uyarı Bir de 10-11 bin devir aralığında bir kaç racing'i gaza getirdim. Adamlar sanki aynı ligdeymişiz gibi geçmeye çalışıyor çok komik
    Er-5 e nazaran yol tutuşu gerçekten iyi virajlarda şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadım ki arka lastiğim ömrünü doldurmuş vaziyette.ama ağırlık merkezi konusunda haklısın çünkü panik frenlemede arka taraf çok başına buyruk bir hal alıyor 2 kişiyken yine iyi, tek kişi kıçı başı ayrı oynuyor acemi adamın üstesinden gelmesi zor.bide şunu farkettim bu motorda 5.ve 6.vitesler kullanımı en keyfli vites aralıkları, ilk 4 ünü at çöpe gitsin

  4. #2364
    -CBX250- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İZMİT
    Motosikleti
    Suzuki Address 110
    Arkadaşlar iyi akşamlar. Bugünlerde motorum fazla yakmaya başladı sanki benzin 5 lira fakat kuruşa değil litreye bakıyorum 5 litre ve üzerinde çıkıyor kullanmam ise gayet normal 6000 deviri geçmemek, e5'te 80-90 süzülürüm. Yani normal kullanımda 5 litre yakması beni motoru yatırmaya teşvik ve huzursuz ediyor.
    Cbf 250 değil bu arada cbx 250 TWISTER. Bu yakıt normal kullanım için fazla değil mi ??

  5. #2365
    NRG900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı srhtsglm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ... panik frenlemede arka taraf çok başına buyruk bir hal alıyor 2 kişiyken yine iyi, tek kişi kıçı başı ayrı oynuyor ...
    İşte tam olarak bunu demek istemiştim! Hondanın güvenli sürüş eğitimlerinde CBF 150 üzerinde ultra panik fren hakimiyeti sağladım. Panik fren özellikle ilgi alanıma giren bir konu. Yine dönüşlerde güvenli dozda arka fren dahi kullandım ama bunları CBF 250'ye taşımayı ben şahsen önermiyorum. "güvenli sürüş"ten çıkar o zaman. Yine de görüntüsü olsun, sesi olsun, kalıplı yapısı olsun CBF 150'den daha çok seviyorum bu şeytanı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------

    Alıntı -CBX250- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar iyi akşamlar. Bugünlerde motorum fazla yakmaya başladı sanki benzin 5 lira fakat kuruşa değil litreye bakıyorum 5 litre ve üzerinde çıkıyor kullanmam ise gayet normal 6000 deviri geçmemek, e5'te 80-90 süzülürüm. Yani normal kullanımda 5 litre yakması beni motoru yatırmaya teşvik ve huzursuz ediyor.
    Cbf 250 değil bu arada cbx 250 TWISTER. Bu yakıt normal kullanım için fazla değil mi ??
    Fazla zengin karışım yakıyor olabilir mi diye düşündüm. Karbüratör ayarı, buji vb iyice bir kontrolden geçir bence. Devirsiz süzülüyorsan ve trafikte uzun dur kalklar yaşamıyorsan 5 litre aşırı.
    There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
    Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya

  6. #2366
    -CBX250- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İZMİT
    Motosikleti
    Suzuki Address 110
    Bulunduğum yerde fazla trafik yok olsada beni pek etkilemiyor. sadece bir kaç kere gaz açıyorum oda yarım max 8 bin devre kadar. yani bi kaç kere ani hızlanmayla bu yakıt çıkmayacağına göre bi ayarsızlık var gibi, birde gaza dokunuyosun özellikle ilk 3 viteste daha iyi hissediliyor. gaza dokunurken sabit bir devirde gidiyorsun az daha dokunuyorsun motor BENZİN ememiyor gibi bi boşluyor, yığılıyor az daha dokunur (gaz açarsan) normal gibi devam ediyor.
    Bassam en fazla 5 litre yakması gereken makine :D bassam 7 litre heralde

  7. #2367
    NRG900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı -CBX250- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bulunduğum yerde fazla trafik yok olsada beni pek etkilemiyor. sadece bir kaç kere gaz açıyorum oda yarım max 8 bin devre kadar. yani bi kaç kere ani hızlanmayla bu yakıt çıkmayacağına göre bi ayarsızlık var gibi, birde gaza dokunuyosun özellikle ilk 3 viteste daha iyi hissediliyor. gaza dokunurken sabit bir devirde gidiyorsun az daha dokunuyorsun motor BENZİN ememiyor gibi bi boşluyor, yığılıyor az daha dokunur (gaz açarsan) normal gibi devam ediyor.
    Bassam en fazla 5 litre yakması gereken makine :D bassam 7 litre heralde
    Kesinlikle bir problem var Kendimden örnek vereyim;

    Makine 16.000'de
    Geçen hafta rezerve seviyesinde 60 TL'ye 12 küsür litre benzin aldım. Depo tam doldu.
    5 gün boyunca ev-iş mekik dokudum. Oldukça devirli kullandım, bildiğin serseri gibi gazladım
    Günlük 27 X 2 = 54 km yol. Toplam 270 km. Hesaplama kaçakları da olmuştur, diyelim ki 300 km. Ve depo bitti.
    100 kmde ortalama 4 lt veya 4.44 lt yakıyor gibi görünüyor.
    Yorum senin.

    BU ARADA CÜMLETEN HAYIRLI BAYRAMLAR, TEKERİNİZ DÜZ BASSIN!
    There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
    Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya

  8. #2368
    -CBX250- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İZMİT
    Motosikleti
    Suzuki Address 110
    CBF 250 ler zaten twisterlardan yarım litre az yakar ;)

  9. #2369
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı -CBX250- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF 250 ler zaten twisterlardan yarım litre az yakar ;)
    Surdaki veriler tam tersini söylemiş



    Daha güvenilir, gerçeğe yakın veriler nerden bulunabilir
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  10. #2370
    buberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Varadero
    Alıntı -CBX250- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bulunduğum yerde fazla trafik yok olsada beni pek etkilemiyor. sadece bir kaç kere gaz açıyorum oda yarım max 8 bin devre kadar. yani bi kaç kere ani hızlanmayla bu yakıt çıkmayacağına göre bi ayarsızlık var gibi, birde gaza dokunuyosun özellikle ilk 3 viteste daha iyi hissediliyor. gaza dokunurken sabit bir devirde gidiyorsun az daha dokunuyorsun motor BENZİN ememiyor gibi bi boşluyor, yığılıyor az daha dokunur (gaz açarsan) normal gibi devam ediyor.
    Bassam en fazla 5 litre yakması gereken makine :D bassam 7 litre heralde
    Dostum koltuğun altına bez, yağmurluk veya benzeri birşey koyuyor musun? Mutlaka bir dahaki binişinde bir aç bak hava filtresi girişine birşey girmiş mi? (tecrübeyle sabit)
    Ayrıca devirli de kullansan trafikte de kullansan normal şartlarda 5 litre istesen de yakamazsın. Ben ki ışıklarda kalkerken çoğu zaman 8bin devirleri geçerim motorum 4 litrenin üstüne çıkmadı. uzun yolda 5.500 devirlerde ekonomi modunda 3 litre yakıyorum (biraz sabır ister)
    -CBX250- bunu beğendi.
    dolar 10 lirayı geçecekmiş.

  11. #2371
    -CBX250- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İZMİT
    Motosikleti
    Suzuki Address 110
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Surdaki veriler tam tersini söylemiş

    http://c1210.hizliresim.com/12/s/f7blu.jpg

    Daha güvenilir, gerçeğe yakın veriler nerden bulunabilir
    Daha güvenilir gerçeğe yakın veriler kullanılarak bulunur CBF 250 kesinlikle CBX kadar yakmaz. CBX başka makine 160 okuyor nasıl daha az yaksın

    Alıntı buberk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum koltuğun altına bez, yağmurluk veya benzeri birşey koyuyor musun? Mutlaka bir dahaki binişinde bir aç bak hava filtresi girişine birşey girmiş mi? (tecrübeyle sabit)
    Ayrıca devirli de kullansan trafikte de kullansan normal şartlarda 5 litre istesen de yakamazsın. Ben ki ışıklarda kalkerken çoğu zaman 8bin devirleri geçerim motorum 4 litrenin üstüne çıkmadı. uzun yolda 5.500 devirlerde ekonomi modunda 3 litre yakıyorum (biraz sabır ister)
    Aynen bende öyleyim genelde 5.500 devir tam 80km/h hıza denk geliyor. devir saati ve km 90. dik konuma denk geliyor trafik izin verdiği müddetçe böyle kullanıyorum zaten aşka gelip 120-130-140 a kadar çıktığım oluyor ama bu ayda sadece bir kaç sefer

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:18 ----------

    Hava filtre girişine hiç birşey giymiyor, evet bez koyuyorum ama bez evrak çantası kısmında gayet düzenli ve katlı şekilde duruyor, hava girişini vs etkilemiyor, tam oturuyor oraya. Sanırım karbüratörde bi ayarsızlık olabilir, oysa filtreyi yeni temizledim. Filtrede yeni zaten daha 3 bin km önce değiştirmiştim.

  12. #2372
    buberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Varadero
    Alıntı -CBX250- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha güvenilir gerçeğe yakın veriler kullanılarak bulunur CBF 250 kesinlikle CBX kadar yakmaz. CBX başka makine 160 okuyor nasıl daha az yaksın



    Aynen bende öyleyim genelde 5.500 devir tam 80km/h hıza denk geliyor. devir saati ve km 90. dik konuma denk geliyor trafik izin verdiği müddetçe böyle kullanıyorum zaten aşka gelip 120-130-140 a kadar çıktığım oluyor ama bu ayda sadece bir kaç sefer

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:18 ----------

    Hava filtre girişine hiç birşey giymiyor, evet bez koyuyorum ama bez evrak çantası kısmında gayet düzenli ve katlı şekilde duruyor, hava girişini vs etkilemiyor, tam oturuyor oraya. Sanırım karbüratörde bi ayarsızlık olabilir, oysa filtreyi yeni temizledim. Filtrede yeni zaten daha 3 bin km önce değiştirmiştim.
    Bende bezi güzelce katlıyıp koyuyordum bozcaada-ankara arası iki twister yolculuk yaparken balıkesir taraflarında bez hava filtresinin içine girmiş yolda kaldım sandım 1-2 saat sonra ancak koltuğun altına bakmak aklıma gelmişti

    Ayrıca şimdi bana kızacaksın ama benim bildiğim kadarıyla cbx250 cbf250 den daha fazla yakmaz aksine daha az yakar. Bu başlık içinde daha öncede yazılmıştı egzos emisyon olayını avrupa standartlarına uydurmak için değişiklik yaptılar. Buda cbf250 lerde 2-3 hp güç kaybına yol açtı. Bazı küçük değişiklikleri var ama aslında aynı motorlar. Üreticiler cbf250 için şöyle yazmışlar:
    "egzos susturucusunun girişinde bulunan ve karbonmonoksit, nitrik oksit ve hidrokarbon emisyonlarını daha da azaltan delikli katalitik ısı tüpü sayesinde katı EURO-2 emisyon kuralları da sağlanmaktadır"

    İki motor arasındaki benim farkettiğim değişikliklerden biri de bujileri aynı değil. Twisterın kullanım kitabında olan bujiyi bulamamıştım internetten 27 liraya almıştım
    dolar 10 lirayı geçecekmiş.

  13. #2373
    -CBX250- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İZMİT
    Motosikleti
    Suzuki Address 110
    CBF250 ile CBX in bujinin farklı olduğunu bilmiyordum? CBF 250 kullanım kılavuzu var netten indirdiğim onda şöyle yazmakta;

    Tavsiye edilen bujiler:
    Standart: CR8EH-9S (NGK)
    Uzun süreli yüksek hızda sürüş için: CR9EH-9S (NGK)

  14. #2374
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    temiz motor varmı diye bakınıp duruyorum temiz motor göremiyorum sahibindende.. adam benim kurye iken kaza yapıp 135000 km devirdiğim cbf 250 ye bile orjinal diyor...
    temiz motor bulsam alacağım...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  15. #2375
    -CBX250- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İZMİT
    Motosikleti
    Suzuki Address 110
    Bende var ama hiç satmayı düşünmüyorum

  16. #2376
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı -CBX250- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende var ama hiç satmayı düşünmüyorum
    temiz motor paraya sıkışmadıkça satılmaz yerine daha iyisi alınmadıkça..
    -CBX250- bunu beğendi.
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  17. #2377
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    street triple rs
    RAMAZAN KARDEŞ SENİN NE ALICAĞIN HİÇ BELLİ OLMUYOR.. HANGİ KONUYA BAKSAM SEN ÇIKIYORSUN..KAFAN ÇOK KARIŞIK BNCE SENİN
    elit motogaraj

  18. #2378
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı engin_deniz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    RAMAZAN KARDEŞ SENİN NE ALICAĞIN HİÇ BELLİ OLMUYOR.. HANGİ KONUYA BAKSAM SEN ÇIKIYORSUN..KAFAN ÇOK KARIŞIK BNCE SENİN
    çok motorun takibindeyim... neye baksam bi üçkağıt bir dolan bir dalavere.. ben fazer alacağım bunda şüphem yokta cbf 250 düzgün bulunsa alıp garaja konulacak motor....
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  19. #2379
    lonelyboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2009
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    honda titan 2003/ honda twister 2004
    Alıntı TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok motorun takibindeyim... neye baksam bi üçkağıt bir dolan bir dalavere.. ben fazer alacağım bunda şüphem yokta cbf 250 düzgün bulunsa alıp garaja konulacak motor....
    Fazer ve Er6 da istiyorsun sanırım öyle hatırlıyorum ben. Dediğin gibi her yerde üçkağıtçılar var. Ben benim motoru alırken kaç tane motora baktım. kafam karışmıştı artık en son bu motoru buldum ilk sahibinden yaşlı bi amcadan oğlu ile birlikte kullanmak için almış. oğlu üniversiteyi kazanınca motor yatıyormuş kenarda orjinal lastikleri aküsü filan duruyordu üstünde motor uzun süre yatmış 19.000km de aldım 24.000 oldu 5 ay içinde :D

    Ama tavsiyem yatmış motor almayın hele benimki gibi uzun süre yatmışsa bakımı çok uğraştırıyor Ama şuanda bende büyütücem motoru ufak geliyor bana boy 1.90 olunca her motor olmuyor.

    Er 6n nasıl kullanan varmı benim boya göre rahat bi oturuş olurmu sizce???
    Alayına İsyan...

  20. #2380
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    er 6n güzel motor... oyanmamış bir z750 çok güzel ve ağrasif.. ama en güzele orjinal oynanmamış bir fazer... öncelikle 4 silindir olsun moralim bozuldukça sesini dinleyeyim istiyorum..

    bu arada en komiğide benim 100 000 ler devirmiş 3-5 tane kazası bulan cbf i satmaya kalkan elemanın 2, sahibiyim kazasız orjinal 26000 demesine halen gülüyorum...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler