Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3581
    De-Javu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı buraketli adlı üyeden alıntı
    bana her türlü motosiklet resmini yollayın arkadaşlar piskopat06@homail.com özellikle raptor tercihimdir

    http://www.motosiklet.net/forum/show...18557&page=136

    Eğer daha önce download etmediysen, bir çok RR resminin olduğu .pps uzantılı dosyayı resimli anlatımı mevcut bu sayfadan dowload edebilirsin.
    [B][COLOR="Red"]Release Yourself !!! [/COLOR][/B]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3582
    Unicorn Knight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2006
    Şehir
    Büyükçekmece/İSTANBUL
    bugün çok ama çok mutlu bir haber daha aldım kızımın (regal tabii ki... ) geleceği ile ilgili...
    sarıkayalar'dan bir yetkili bugün benim Büyükçekmece'deki kankamın servisine uğramış,kendisine hem bir çok regalin bölgede satışına (ki biri benim kızım) ön ayak olduğu hem de yıllardır işini en iyi şekilde yapan,çinli makinalar piyasaya girmeden önce de pek çok motosiklet markasının da (ki bir çoğu prestijli firmalar) yetkili servisliğini yapan,ismi sektörde bilinen bir usta olduğu için yetkili servislik vermek istediklerini belirtmiş...kanka evraklarını hazırlamakta,artık neredeyse kapımın önünde,üstelik de yıllardır tanıdığım,bildiğim,güvendiğim birinin işlettiği bir servisi oluyor kızımın...
    darısı tüm regalci dostlarımın başına...(böylesi olmaz herhalde ama,eheheh :D)

  3. #3583
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    bugün yakamoz'a gelen
    1)demonıcdreams
    2)hunluata
    3)fedos
    4)fevkalbesher
    5)dogma
    6)hpoyraz ve
    7)jasmın 'e teşekkürler... sizlerle zaman ne çabuk geçmiş.güzel muhabbet oldu.. yalnız ,,benim sizlerden önce yakamozdan ayrılmama kusura bakmadınız dimi..
    ama uzun süredir uğraştığım bir türlü zaman bulup bitiremediğim servisler için üzerinde çalıştığım, bir oto servis bilgisayar programını nihayet bitirmek üzereyim, arkadaşlar çok şükür..

  4. #3584

    Üyelik
    29 Mayıs 2006
    Alıntı muhendis1959 adlı üyeden alıntı
    Mehmet bide ben dinliyeyim şu motorun sesini ondan sonra ne yapacağımıza karar veririz.
    Bu patlama sesinin % 99 karbüratörden ve sibop ayarından olduğunu biliyorum ama istiyorum ki daha 400 km. de olan motoru servisi onarsın. İlk aldığımda da böyleydi ama geçmedi. Aslında motosikleti servis harici ustasına yani alet işler el övünür hesabı elektronik cihazları ve teknik bilgi tecrübesi olan ustalara götüreceksin. Yani atla deve değil ya alsın alsın 50 YTL işçilik alsın ne uğraşacağım bilgisiz yetkili RR servislerinde. Adamlar oto tamirciliğinden RR servisi ve satışı bayiliği almış olmaz kardeşim olmaz. Her aracın kendine has özellikleri vardır. Deneme yanılma hesabı motosiklet tamir edilmez. 29 yıllık ehliyetli olarak belki defalarca motor ve mekanik arıza yaptırdım. Ankara da 15 yıl taksi işlettim baka baka biende usta oldum. Böyle ustayım diye ortaya çıkanları gördükçe deli oluyorum. Benim sözüm işinin ehli olamayanlara, az buçuk herkes kendi ustalık derecesini bilir.
    Müslüm kardeş biz en iyisi seninle başka da gelecek RR ci arkadaşlarımız olursa şu Yalova daki ustayla konuşup basıp gidelim. Sanki 250 cc değil de Mobilet kullanıyorum. Fazla uzatmayayım hepinize selamlar ve kazasız sağlıklı günler dilerim.

  5. #3585
    hunluata - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2006
    Şehir
    İSTANBUL/BEŞİKTAŞ
    Motosikleti
    RR DADYW250 /Mondial 151RS
    pazar günü sizinle beraber olmak benim için büyük zevkti. Davetiniz için teşekkür ederim.

  6. #3586
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı Aksu adlı üyeden alıntı
    .
    en iyisi seninle başka da gelecek RR ci arkadaşlarımız olursa şu Yalova daki ustayla konuşup basıp gidelim. Sanki 250 cc değil de Mobilet kullanıyorum. Fazla uzatmayayım hepinize selamlar ve kazasız sağlıklı günler dilerim.
    arkadaşım çok basit düzeneğe sahip bir motorumuz var.sizin patlama diye
    tabir ettiğiniz sorun...bence
    1)yakıt ve filtreler
    2)ateşleme tertibatı
    3)karbütatör üçlüsüdür.başka olacak bir şey yok.
    eğer bukadarcık sorun istanbulda imkansız hale geliyorsa varın gidin yalovaya...
    ayrıca süpap ayarına neden takıldınız ..daha km nizçok az..bu kmlerde hiç bir usta bunu yapmaz sağlıklı bir sonuç alamazsınız bence.
    yapın 2500 civarı bir km o zaman keyfe keder yaptırırsınız...


    Alıntı hunluata adlı üyeden alıntı
    pazar günü sizinle beraber olmak benim için büyük zevkti. Davetiniz için teşekkür ederim.
    sizinle tanıştığıma bende memnun oldum arkadşım

  7. #3587
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    Alıntı Unicorn Knight adlı üyeden alıntı
    bugün çok ama çok mutlu bir haber daha aldım kızımın (regal tabii ki... ) geleceği ile ilgili...
    sarıkayalar'dan bir yetkili bugün benim Büyükçekmece'deki kankamın servisine uğramış,kendisine hem bir çok regalin bölgede satışına (ki biri benim kızım) ön ayak olduğu hem de yıllardır işini en iyi şekilde yapan,çinli makinalar piyasaya girmeden önce de pek çok motosiklet markasının da (ki bir çoğu prestijli firmalar) yetkili servisliğini yapan,ismi sektörde bilinen bir usta olduğu için yetkili servislik vermek istediklerini belirtmiş...kanka evraklarını hazırlamakta,artık neredeyse kapımın önünde,üstelik de yıllardır tanıdığım,bildiğim,güvendiğim birinin işlettiği bir servisi oluyor kızımın...
    darısı tüm regalci dostlarımın başına...(böylesi olmaz herhalde ama,eheheh :D)

    bu servis dediğin devlet hastanesinin bir önceki sokağının başında yaniarabaların tek yön diye dönüş yaptığı yerdeki ,manavın yanındaki emlakçı olmasın ?başkası isı bende bilirsem iyi olacak çünkü beylikdüzünde oturuyorum..sağol

  8. #3588
    erdem.gunduz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul - Bostancı
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı
    bugün yakamoz'a gelen
    1)demonıcdreams
    2)hunluata
    3)fedos
    4)fevkalbesher
    5)dogma
    6)hpoyraz ve
    7)jasmın 'e teşekkürler... sizlerle zaman ne çabuk geçmiş.güzel muhabbet oldu.. yalnız ,,benim sizlerden önce yakamozdan ayrılmama kusura bakmadınız dimi..
    ama uzun süredir uğraştığım bir türlü zaman bulup bitiremediğim servisler için üzerinde çalıştığım, bir oto servis bilgisayar programını nihayet bitirmek üzereyim, arkadaşlar çok şükür..
    Bu toplantıya katılmayı bende istiyordum ama daha önceden planlanmış bir gezim vardı. cumartesi çıktık yola bolu nun sarıalan yaylasın da ufak bir göl kenarında kamp yaptık. pazar günü de döndük. yaklaşık 600 km yol.

    benim motorun sıkıntısı ne yaparsam yapayım 120 km üzerine çıkamıyorum. dün dönüşte bir ara uzun bir inişte rüzgarı da arkamdan alarak 135 km ye ulaştım ki benim için çok büyük bir olay. çünkü motorum 5143 km oldu sürekli uğraştım 120 üstüne çıkabilmek için sonunda başardım 110 km civarında 5. vitese attığım zaman hızım yavaş yavaş düşüyor. bu nedele hafta sonu yaptığım yolun yaklaşık 500 km si otobandaydı ve % 90 nını 4. vitesle gitmek zorun da kaldım çünkü 5' şe atınca yavaşlamaya başlıyor. sürekli 4. vitesi kullandığım için de özellikle dün dönüşte saat 13:00-17:00 arasındaki sıcaktan dolayı da resmen motorun ısısı dan bacaklarım pişti. hararet göstergem devreye girmedi ama sanırım sıcaklık sürekli limitteydi.

    motorum dan genel anlam da memnunum ama 250cc ve 17hp beni kesmiyor. bu nedenle satacağım.

    almak istediğim motor da suzuki intruder 800

    aklınız da olsun

    S&S

  9. #3589
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı erdem.gunduz adlı üyeden alıntı
    Bu toplantıya katılmayı bende istiyordum ama daha önceden planlanmış bir gezim vardı. cumartesi çıktık yola bolu nun sarıalan yaylasın da ufak bir göl kenarında kamp yaptık. pazar günü de döndük. yaklaşık 600 km yol.

    benim motorun sıkıntısı ne yaparsam yapayım 120 km üzerine çıkamıyorum. .

    motorum dan genel anlam da memnunum ama 250cc ve 17hp beni kesmiyor. bu nedenle satacağım.
    iyi yapmışsınız bea..oraları az buçuk biliyorum.walla süper mobilsiniz.ben .......... kaldırıp biyerlere gidemiyom..
    motorunun süratlenmesi için size tavsiye..5000 kmyi geçtiğin için yani.....
    1-önce süpap ayarı yaptırın
    2-müsait yol için mümkünse otobana çıkın
    3-1.ci vitesle kalkın ve 40-50 km hız aralığına kadar gaz basın
    4-2.ci viteste 70-80 km yi zorlayın
    5-3.cü viteste 100 ü bulun
    bu arada motor sesi sizi ürkütmesin limitlerini zorlayın biraz açılacaktır..biz sağır diye adlandırılan
    sürat yapmayan araçların motorunu bu şekilde açardık..aracın motoru manyak olurdu ben bu hale
    nasıl geldim diye...
    motordan iyi bir performans almak için kullanılan yağda önemli ayrıca.
    servisler acdelco nun W15X40 ını kullanıyor bildiğim kadarı ile..
    bu yağ mineral yağdır..W 10X40 ve W 20X 40 yarı sentetiktir. bu yağ daha
    uzun ömürlü olup sürat için katkısı büyük olur...ve ağırlaştırılmış koşullarda daha üstün koruma sağlar...
    istediğiniz sürati belki bulunca satmazsınız kimbilir...

    motor açma işini yaparken hava şartı da önemli tabii.ama eğer herşey yolunda giderse amacınıza ulaşmış olursunuz.hedeflediğiniz sürati yapan regal çok..kmyi 140 a yapıştıran var izmirde...

  10. #3590

    Üyelik
    29 Mayıs 2006
    Alıntı erdem.gunduz adlı üyeden alıntı
    benim motorun sıkıntısı ne yaparsam yapayım 120 km üzerine çıkamıyorum. dün dönüşte bir ara uzun bir inişte rüzgarı da arkamdan alarak 135 km ye ulaştım ki benim için çok büyük bir olay. çünkü motorum 5143 km oldu sürekli uğraştım 120 üstüne çıkabilmek için sonunda başardım 110 km civarında 5. vitese attığım zaman hızım yavaş yavaş düşüyor. bu nedele hafta sonu yaptığım yolun yaklaşık 500 km si otobandaydı ve % 90 nını 4. vitesle gitmek zorun da kaldım çünkü 5' şe atınca yavaşlamaya başlıyor. sürekli 4. vitesi kullandığım için de özellikle dün dönüşte saat 13:00-17:00 arasındaki sıcaktan dolayı da resmen motorun ısısı dan bacaklarım pişti. hararet göstergem devreye girmedi ama sanırım sıcaklık sürekli limitteydi.

    motorum dan genel anlam da memnunum ama 250cc ve 17hp beni kesmiyor. bu nedenle satacağım.

    almak istediğim motor da suzuki intruder 800

    aklınız da olsun

    S&S
    Erdem kardeşim senin motorda benimki gibi ayarsız. Sibop ayarı ve karbüratör ayarı yapılsa 140 km.rahat gidersin çünkü motorlar güçlü ama çalışması düzensiz silindirler uyumlu çalışmıyor. Karbüratör hava ayarları eşit olmazsa eşit hava benzin karışımı gitmeyeceğinden düzensiz çalışır.Fazla yakar. Hava filitresi de temiz olması ayrı konu. Birde hava filitreleri; İstanbul nemli olduğundan özellikle motoru dışarıda olanlarda daha çok nemlenir şişer. Şişen filitre havayı geçirmez. Yakıt filtreleri gibi, yakıttaki suyu emer şişer daha yeni değiştirilmiş filitre iş yapmaz ve arızaya sebep olur.
    Benim önerim elektronik aletleri olan deneyimli motosiklet tamircilerine gitmek. Yalova daki Ünal ustayla tel.görüşüp ben ve Müslüm gitmeyi düşünüyoruz. Suç motorlarda değil ayarlarda. Regalciler bir araya bir türlü gelemedikki bu tip konuları da görüşüp tartışıp ona göre hareket edelim. İnşallah en kısa zamanda her iki yaka regalciler mutlaka toplanacağız ve bunu süreklşi kılacağız. Hepinize selamlar kazasız sürüşler.

  11. #3591
    erdem.gunduz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul - Bostancı
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı
    iyi yapmışsınız bea..oraları az buçuk biliyorum.walla süper mobilsiniz.ben .......... kaldırıp biyerlere gidemiyom..
    motorunun süratlenmesi için size tavsiye..5000 kmyi geçtiğin için yani.....
    1-önce süpap ayarı yaptırın
    2-müsait yol için mümkünse otobana çıkın
    3-1.ci vitesle kalkın ve 40-50 km hız aralığına kadar gaz basın
    4-2.ci viteste 70-80 km yi zorlayın
    5-3.cü viteste 100 ü bulun
    bu arada motor sesi sizi ürkütmesin limitlerini zorlayın biraz açılacaktır..biz sağır diye adlandırılan
    sürat yapmayan araçların motorunu bu şekilde açardık..aracın motoru manyak olurdu ben bu hale
    nasıl geldim diye...
    motordan iyi bir performans almak için kullanılan yağda önemli ayrıca.
    servisler acdelco nun W15X40 ını kullanıyor bildiğim kadarı ile..
    bu yağ mineral yağdır..W 10X40 ve W 20X 40 yarı sentetiktir. bu yağ daha
    uzun ömürlü olup sürat için katkısı büyük olur...ve ağırlaştırılmış koşullarda daha üstün koruma sağlar...
    istediğiniz sürati belki bulunca satmazsınız kimbilir...

    motor açma işini yaparken hava şartı da önemli tabii.ama eğer herşey yolunda giderse amacınıza ulaşmış olursunuz.hedeflediğiniz sürati yapan regal çok..kmyi 140 a yapıştıran var izmirde...
    yaklaşık 2500 km dir 2. 3. 4. ve 5. maddeleri uyguluyorum ama banamısın demedi

    yalovadaki yerin adresi ve telefonu gelsin oraya götüreceğim. yağ servisin kullandığı neyse o var motor da ama 5500 bakım da kendim götüreceğim yağını.

    satmak istememin nedeni sadece sürat değil. alırken de seneye satacağım diye almıştım çünkü geçmişte 750 cc cruiser kullanmış biri olarak bana yeterli gelmesi mümkün değil. uzun yıllar ara verdiğim için başlangıcı böyle yapmak istedim.

    zaten almak istediğim motoru da gözönün de buylundurursanız beni anlarsınız.

    hatta intruder 1400 bile olabilir.

    hafta sonu bolu yaylasın da ankara dan regalci bir dostumuz daha vardı. BilgeGolge de supereva ankara üyesi olarak yayla da karşıma çıktı. bir RR cıyı daha görmek beni mutlu etti.

  12. #3592
    aytu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2006
    Şehir
    AYDIN
    Motosikleti
    2001 yzf r1-Honda beat 2007
    Motorlarda ayarın önemi fazla ama birazda modifiye gerekli...
    benim bulunduğum yerde tornacı arkadaşın var onunla beraber ön dişliyi 19 yaptık motorda hiç güç kaybı falan oluşmadı şu anda son hızı 165 ki bu hıza hiç zorlanmadan çıktı daha basmadım açıkcası korktum ne olur ne olmaz diye ama tahminim 180 gibi bir hıza çıkacak motorum 1300 km de zaten son hızı iki kişi 135 idi tek 140 görüyordu o bakımdan bi sorunum yok ama denilenler doğruysa bide sübap ayarı yaparsak o zaman kaçı görecek
    Erkek Adam Renkli Takım Tutmaz Yada boşver tutsada farketmez

  13. #3593
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    o zaman size ünalın telf vereyim.....0226 352 77 99 topçulardan devam ediecek çiftlikköyde dükkanı..yalovaya 5 km kala..
    size tavsiyem oldukça erken gidin süpap ayarı için motorun soğuması lazım

    Alıntı aytu adlı üyeden alıntı
    Motorlarda ayarın önemi fazla ama birazda modifiye gerekli...
    benim bulunduğum yerde tornacı arkadaşın var onunla beraber ön dişliyi 19 yaptık motorda hiç güç kaybı falan oluşmadı şu anda son hızı 165 ki bu hıza hiç zorlanmadan çıktı daha basmadım açıkcası korktum ne olur ne olmaz diye ama tahminim 180 gibi bir hıza çıkacak motorum 1300 km de zaten son hızı iki kişi 135 idi tek 140 görüyordu o bakımdan bi sorunum yok ama denilenler doğruysa bide sübap ayarı yaparsak o zaman kaçı görecek

  14. #3594
    erdem.gunduz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul - Bostancı
    Alıntı aytu adlı üyeden alıntı
    Motorlarda ayarın önemi fazla ama birazda modifiye gerekli...
    benim bulunduğum yerde tornacı arkadaşın var onunla beraber ön dişliyi 19 yaptık motorda hiç güç kaybı falan oluşmadı şu anda son hızı 165 ki bu hıza hiç zorlanmadan çıktı daha basmadım açıkcası korktum ne olur ne olmaz diye ama tahminim 180 gibi bir hıza çıkacak motorum 1300 km de zaten son hızı iki kişi 135 idi tek 140 görüyordu o bakımdan bi sorunum yok ama denilenler doğruysa bide sübap ayarı yaparsak o zaman kaçı görecek
    bu dişliden bize de gönderirmisin, kaça maloluyorsa gönderelim sana

    Alıntı Aksu adlı üyeden alıntı
    Erdem kardeşim senin motorda benimki gibi ayarsız. Sibop ayarı ve karbüratör ayarı yapılsa 140 km.rahat gidersin çünkü motorlar güçlü ama çalışması düzensiz silindirler uyumlu çalışmıyor. Karbüratör hava ayarları eşit olmazsa eşit hava benzin karışımı gitmeyeceğinden düzensiz çalışır.Fazla yakar. Hava filitresi de temiz olması ayrı konu. Birde hava filitreleri; İstanbul nemli olduğundan özellikle motoru dışarıda olanlarda daha çok nemlenir şişer. Şişen filitre havayı geçirmez. Yakıt filtreleri gibi, yakıttaki suyu emer şişer daha yeni değiştirilmiş filitre iş yapmaz ve arızaya sebep olur.
    Benim önerim elektronik aletleri olan deneyimli motosiklet tamircilerine gitmek. Yalova daki Ünal ustayla tel.görüşüp ben ve Müslüm gitmeyi düşünüyoruz. Suç motorlarda değil ayarlarda. Regalciler bir araya bir türlü gelemedikki bu tip konuları da görüşüp tartışıp ona göre hareket edelim. İnşallah en kısa zamanda her iki yaka regalciler mutlaka toplanacağız ve bunu süreklşi kılacağız. Hepinize selamlar kazasız sürüşler.
    bu işi bu cumartesi yapalım bende geleyim olurmu

  15. #3595
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    eyvah eyvah....
    ünalın oraya gitmeden bir görüşün dostum.randevu alın...ve kalabalık gitmeyin bence ikişerli uygun olur..

    Alıntı icetoo adlı üyeden alıntı
    Slm regalciler 2500 lük bakımı için servise gittim sadece yağını değiştirdim sonra Yalova da ünal kardeşimize motorumu götürdüm içerisi tertemiz sağlık ocağı gibi ve her marka motora bakıyorlar ne arızası var dedi yok dedim bişey saat gibi ama komple elden geç yüm ayarları yap dedim önce koltuklar söküldü ve ilk loarak zincir temizlenip ayar yapıldı elektirik düğmeleri dahi sökülüp sprey geres yağ ile yağlandı bujiler söküldü(ZATEN ÖNCEDEN DEĞİŞTİRMİŞTİM) üst kapak sökülüp sübab ayarı yapıldı ve çok dengesiz buldu ona bizim motorlar tek silindirli gibi çalışıyormuş dedim güldü ve motoru çok beğendi 2500 km.de o kadar seri kullandım ama sübab ve elemanlarına çok iyi iz bile yapmamış dedi çinli diğer motor malzemesi yok gibi sanki dedi ve silindirlerin çalışması şöyle;doğru 2 piston da aynı hareket ediyor ama biri içine hava yakıt karışımını alırken diğeri eksoz da oluyor sübabların hareketinden de anlaşılabiliyor zaten.
    tekrar toplandı sıra eloktronik karbüratör ayarına geldi her iki karbüratöre hortumları bağladı aküden enerji alıp motoru çalıştırdık marş sesini bile duymadım zırlama azalmıştı çalışmasında..........Ünal usta hayda bu ne ya böyle deyince eyvah dedim noluyo silindirlerin birine 1.07 mbar yakıt hava diğerine 3.69mbar yakıt hava gidiyo bu motor nasıl titreşim yapmaz hiç farketmedinmi dedi yok dedim kardeş saat gibi makinam titreşim yok dedim zor ikna ettim adamı ikisinede aynı seviyeye getirdi yahu inanmazsınız anında motorun sesi başladı bebek gibi mırıldanmaya adamı öpcekdim valla dilenci gibi dua ediyorum Allah razı olsun Allah razı olsun falan neyse istop ettik bas marşa şak motor sesi hasta oldum valla tekrar bütün vidalar elden geçti öten düşen vidalar kontrol edildi bide saolsun boyalı yerlere boya koruma cila attı sağolsun......ya birde önden zırıltı geliyordu bide ona bak dedim yok dedi bin motora kontrol et bakalım değişik gelcekmi ......ok dedim bindim herzamanki gibi gazı açtım debriyajı bırakdım düşüyordum az kalsın arka teker bi patinaj yaptı yuuuuhhhh dedim ya gidiyoz 1,2 asılıyom gidiyo yok yanlış söyledim kayıyo yağ gibi 3 attım gazın sonu yok yeni yaptırdığım eksozları gazı bırakınca çıkardığı o patlamaları duyan korktular valla hatta ben bile ne oluyo dedim servise döndüm aklımdan 100 geçiyordu fiyat yaklaşık 4-5 saat uğraştı helal olsun ama makina canavar oldu.
    Ünal usta eline sağlık harikasın (Yaşı benim gibi 32-34 gibi ve kupaları var yarışlardan racingi mükemmel kullanıyor) dedim günahımız ne kardeş.........?....45 yeterli dedi o kadar saat 2 kişi uğraştı 45 ytl fiyat helal olsun kardeş tekrar eline koluna sağlık Ünal'cım
    burda muhsinin motoruna yapılan en önemli husus her iki karbüratörün
    senkronize ayarın yapılması....buda motorun tüm çalışmasını değiştirdi..
    süpap ayarından daha önemli yani..ama her motor da bu sorunu aramak ne kadar doğru....?

  16. #3596

    Üyelik
    29 Mayıs 2006
    Alıntı erdem.gunduz adlı üyeden alıntı
    bu işi bu cumartesi yapalım bende geleyim olurmu
    Müslüm şimdi Bodrum da iş için gitti. Haftasonuna kalmaz gelir, konuşalım belki o zamana kadar başka arkadaşlarda katılır Yalova Ünal usta ile de konuştuktan sonra Cumartesi sabah erkenden uygun olursa çıkarız. Benim tel:0212 465 76 60 Mehmet Aksu 0536 299 07 03 Görüşmek üzere

  17. #3597
    REGAL-EMRE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2006
    Alıntı Aksu adlı üyeden alıntı
    Müslüm şimdi Bodrum da iş için gitti. Haftasonuna kalmaz gelir, konuşalım belki o zamana kadar başka arkadaşlarda katılır Yalova Ünal usta ile de konuştuktan sonra Cumartesi sabah erkenden uygun olursa çıkarız. Benim tel:0212 465 76 60 Mehmet Aksu 0536 299 07 03 Görüşmek üzere

    Muslum Bey

    17 Ön dişliniz geldi,Bilginize;

    Selamlar

  18. #3598

    Üyelik
    29 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    DADYW DD250E-9
    Alıntı aytu adlı üyeden alıntı
    Motorlarda ayarın önemi fazla ama birazda modifiye gerekli...
    benim bulunduğum yerde tornacı arkadaşın var onunla beraber ön dişliyi 19 yaptık motorda hiç güç kaybı falan oluşmadı şu anda son hızı 165 ki bu hıza hiç zorlanmadan çıktı daha basmadım açıkcası korktum ne olur ne olmaz diye ama tahminim 180 gibi bir hıza çıkacak motorum 1300 km de zaten son hızı iki kişi 135 idi tek 140 görüyordu o bakımdan bi sorunum yok ama denilenler doğruysa bide sübap ayarı yaparsak o zaman kaçı görecek
    Selamlar bu konu ile ilgili birileri daha fazla bilgi verebilirmi .. Müslüm bey 17 dişli demişti bu dişli sayılarını değiştirmenin motorda avantajı ve dezavantajı neler dir. Ayrıca tamam hızı artırdı ama bu hızın karsılığında ne götürdü.. Mesela yokuş performansı.. Ayrıca benim motorumda en sınır olduğum 100 km ile giderken sol seritte arkadan bir araba yaklastığında daha cabuk tepki veremiyorum kısaca 100den 120 km hıza yavas yavas cıkıyorum. Arabamdaki gibi vites kucultup ıvmeyi arttıramıyorum bu da riskimi arttırıyor. Bu durum (aytu) değişirmi??

    Yaptıranlar veya yaptırmayı düşünenler rica etsem banada bilgi verirse bende değiştirebilirim.


    Erdem, benim motor 140 ı görüyor cok zorlarsam (yhafif meyilde) ancak düz yolda max 120 cok rahattı
    Ancak son zamanlarda 110 -120 (hatta 110dan 120 cok rahat cıkarken simdi sanki zorlanıyor.) ama yinede 120 görüyor.....


    Ben başından beri motorumun sibop ve karburator ayarlarının bozuk olduğunu düşünüyordum. (hatta sabahları çalıstırdığımda sağ egsozdan daha fazla ufurme olduğunu dusunup bu yorumda bulunmustum) eger Unal ustaya gidecekseniz ben de gelirim ama cok kalabalık olacak isek zaman ve ilgi az olabilir kanısındayım.
    Bu ayarı İstanbulda başka yerler yapamıyormu?????????
    R&R
    34 TJ 5870

  19. #3599
    erdem.gunduz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul - Bostancı
    Alıntı REGAL-EMRE adlı üyeden alıntı
    Muslum Bey

    17 Ön dişliniz geldi,Bilginize;

    Selamlar
    bu dişlinin fiyatı nedir? ayrıca başka varmı?

  20. #3600
    REGAL-EMRE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2006
    Alıntı erdem.gunduz adlı üyeden alıntı
    bu dişlinin fiyatı nedir? ayrıca başka varmı?
    Şu anda elimizde belırlı bır adet var,bu sıteden gelecek denemek ısteyen regal kullanıcılarına bedelsız verılecektır.

    On disliı nin buyutulmesı süratı artıracagı gıbı,motorun cekısınıde bır mıktar azaltıcagı kesındır,duz yolda pek hıssettırmesede tırmanmalarda hıssettirecektir.


    Bılgılerınıze


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler