Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
19 Ocak 2020, 17:24
#1281
Kocaeli İl Temsilcisi
Angrypower adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun. Tekerine taş değmesin. Koruma takozlarımı hemen takman iyi olmuş.
Sağolun hocam. Takozları hemen yapıştırdım tedbir amaçlı. Radyatör koruma da yaptıracaktım ama yeni kasanın gelmemiş henüz. Gelince onu da taktıracağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:21 ----------
kdiner adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun güle güle kullanın, dikkat edin ön arka teker takozları düşüp kaybolmasın.
Sağolun. Arada bir kontrol edip bakacağız artık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:22 ----------
levend84 adlı üyeden alıntı
Hayirli olsun,
Geçen gün bayide yakindan inceledim,eski kasaya göre radyator daha buyuk geldi(sol dönuşum boru hatti daha uzun),sanirim sadece makyaj gormemiş,mekaniksel degisiklikte mevcut.
Tekeriniz duz bassin.
Teşekkürler hocam. Eski kasayı kullanmadım o yüzden tam bir yorum yapamam radyatör hakkında.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Reklamlar
-
20 Ocak 2020, 20:42
#1282
-
27 Ocak 2020, 13:40
#1283
Kocaeli İl Temsilcisi
Arkadaşlar, Mt-25'inize hangi zincir yağı spreyini kullanıyorsunuz?
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
27 Ocak 2020, 14:11
#1284
Würth drylube ile motul c4. Fazla devir çeviren, asabi aletlere uygundur
-
27 Ocak 2020, 14:14
#1285
Kocaeli İl Temsilcisi
Angrypower adlı üyeden alıntı
Würth drylube ile motul c4. Fazla devir çeviren, asabi aletlere uygundur
Temizlenebilme açısından hangisi daha pratik peki?
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
27 Ocak 2020, 14:38
#1286
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Temizlenebilme açısından hangisi daha pratik peki?
En pratiği balata spreyi. Anında çözüm ama oringlere zarar veriyor. Zincirine yazık. Paran bol ise Motul C1, yoksa klasik gaz yağı en güzel çözüm gibi duruyor. Bende gaz yağına geçeceğim. En güzeli o gibi duruyor.
-
27 Ocak 2020, 15:03
#1287
Kocaeli İl Temsilcisi
Angrypower adlı üyeden alıntı
En pratiği balata spreyi. Anında çözüm ama oringlere zarar veriyor. Zincirine yazık. Paran bol ise Motul C1, yoksa klasik gaz yağı en güzel çözüm gibi duruyor. Bende gaz yağına geçeceğim. En güzeli o gibi duruyor.
Würth drylube ile Motul C4 arasındaki temizlenebilmeyi sormuştum aslında Önceki motorlarımda hep İphone kullandım ve mazot ile temizliyordum.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
27 Ocak 2020, 15:11
#1288
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Würth drylube ile Motul C4 arasındaki temizlenebilmeyi sormuştum aslında
Önceki motorlarımda hep İphone kullandım ve mazot ile temizliyordum.
Drylube zaten çok fazla kir pas tutmuyor. C4 ise bilemiyorumki, zincirin rengi beyazdan normale dönünce ve pis gözükünce ben temizliyordum. Çokta özenmiyorum açıkçası. Sakınan göze çöp batar
-
28 Ocak 2020, 16:58
#1289
Oto şanzuman yaği misgibi temizlemeside de çok kolay 200 km de bir fırcayla. Sattığım motorunda hep şanzuman yağıyla yağladım 12000 km de idi güzeldi zincir bir 20bin yapardı dı diye düşünüyorum
-
02 Şubat 2020, 19:44
#1290
Kocaeli İl Temsilcisi
Gösterge sıfırdayken bir hatıra bırakalım buraya. Şuan 170 km'deyim. Rodajdan sonra uzun uzun bir inceleme yazısı atacağım
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
02 Şubat 2020, 19:45
#1291
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Hadi hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.
-
02 Şubat 2020, 19:51
#1292
Kocaeli İl Temsilcisi
tommygun adlı üyeden alıntı
Hadi hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.
Teşekkür ederim hocam. Amin, sağ olun. Hepimize umarım.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
07 Şubat 2020, 21:56
#1293
-
07 Şubat 2020, 23:14
#1294
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Motor 260 km'ye geldi. Rodajda olduğu için 7bin deviri geçmiyorum. 7bin devire kadar sakin bir alet. Fıtı fıtı gidiyor
Benzin ortalaması şu an için 3.2 gösteriyor. İki diş kaldı göstergede. 7bin devirde 90-100 km yapıyor. Detay vermek şu an için erken. 2.000 km'yi devirdikten sonra bol fotoğraf ve detaylı bir yazı hazırlayacağım.
https://i.imgyukle.com/2020/02/07/nyTLz6.jpg
Bluecore motor ve yeni tasarim ram air(hava girişli karenaj dizayni)eski kasaya gore daha buyuk hava filtresi,bunlar onceki kasaya oranla yakitta daha cimri olmasina işaret.
Ön kafa dizayni,zontes e ne kadar çok benziyor.
-
07 Şubat 2020, 23:21
#1295
Bir ben sevmedim herhalde şu kafa tasarımını...
-
07 Şubat 2020, 23:36
#1296
Angrypower adlı üyeden alıntı
Bir ben sevmedim herhalde şu kafa tasarımını...
+1 (on karakter)
-
07 Şubat 2020, 23:39
#1297
levend84 adlı üyeden alıntı
Bluecore motor ve yeni tasarim ram air(hava girişli karenaj dizayni)eski kasaya gore daha buyuk hava filtresi,bunlar onceki kasaya oranla yakitta daha cimri olmasina işaret.
Ön kafa dizayni,zontes e ne kadar çok benziyor.
zontes değil yine yamahanın Türkiye ye getirmediği Mt15 e benziyor.
[IMG][/IMG]
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
08 Şubat 2020, 00:25
#1298
Angrypower adlı üyeden alıntı
Bir ben sevmedim herhalde şu kafa tasarımını...
Dizayn yeniligi gorsel ve sezgiseldir.
İlk etapta bicimsiz gelebilir ama
Daha sonra gozler alişir ve hoş gelir.
Tipki ybr nin yuvarlak retro far dizayndan karenajli versiyona donmesi
Veya
Mutsubishi lancerin kopek baligi on tasarimi gibi,
İlk ciktigi zamanlar herkes yadirgadi,
Ama son 7 yildir,audi,ford,hatta yeni merso lar bile bu dizayni kullaniyor.
Mt25 te gorunusu biraz bozan kisim,
Kafa ile (ön çamurluk)suspansiyon arasi boşluk,altin oran kaçmiş gibi,ama zamanla duzeltirler.
Yamahanin tasarim ekibi cidden sağlam.
-
08 Şubat 2020, 00:48
#1299
Kocaeli İl Temsilcisi
levend84 adlı üyeden alıntı
Bluecore motor ve yeni tasarim ram air(hava girişli karenaj dizayni)eski kasaya gore daha buyuk hava filtresi,bunlar onceki kasaya oranla yakitta daha cimri olmasina işaret.
Ön kafa dizayni,zontes e ne kadar çok benziyor.
Rodajdan sonra yakıt daha iyi olacaktır muhtemelen. Sürekli viteslerle oynuyorum çünkü. Far tasarımı çok güzel aslında ama biraz küçük kalmış motorun boyuna göre. Bir tık daha büyük olabilirdi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------
Angrypower adlı üyeden alıntı
Bir ben sevmedim herhalde şu kafa tasarımını...
Aslında çok güzel bir aydınlatması var. En büyük eksisi, motorun kalıbına nazaran küçük kalması. Mevcut fardan 3'te 1 oranında daha büyük olsaydı harika olacaktı
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
15 Şubat 2020, 21:32
#1300
Mt25 e orta sehpa yaptırıyorum tüm imalat işi bitti son rütüşler yapıldıktan sonra montaj yapacağım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)