Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
19. sayfa BirinciBirinci ... 9171819202129 ... SonuncuSonuncu

KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #361
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı Muhammett adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Ağustos ortalarına doğru 2.el duke390 almayı planlıyorum. Öncesinde bazı sorularım olacak. 1) Ninja250r kullanıyorum ve titreşimin ne olduğunu arkadaşımın cbr250sine binince anladım. Özellikle gidon titresimi çok fazlaydı. Bu motosiklette tek silindir olmasndan ötürü bu denli titreşim varmı? 2) Kompresör benim motosikletimde yumuşak ve ani gelen bir gaz tepkisi yok. Yani trafikte kısa hızlanmalarda oturuşumu bozmadan ilerleyebiliyorum. Dukenin bu karakteristigiyle ilgilide bahsederseniz memnun olurum.
    Titreşim gidonda belli belirsiz, eldiven takıyosan hissetmezsin bile. 8-9000 devirden sonra sağ ayaklıkta ciddi titreşim oluyor.

    Torkunu nispeten düşük devirlerde verdiğinden, gaz tepkisi sert. Çevirdiğin gibi yiyor gazı. Bi de, 2015 ve sonrasında gaz kolu turunu 90'dan 77 dereceye düşürdüler; elin hassas değilse için dışına çıkar zaten amörtisörler sert tarafta.
    yeniii ve ufuk23 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #362
    yeniii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ocak 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    grand dink 250i - pulsar 200ns - ktm duke 390
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Titreşim gidonda belli belirsiz, eldiven takıyosan hissetmezsin bile. 8-9000 devirden sonra sağ ayaklıkta ciddi titreşim oluyor.

    Torkunu nispeten düşük devirlerde verdiğinden, gaz tepkisi sert. Çevirdiğin gibi yiyor gazı. Bi de, 2015 ve sonrasında gaz kolu turunu 90'dan 77 dereceye düşürdüler; elin hassas değilse için dışına çıkar zaten amörtisörler sert tarafta.

    Titreşim konusu cidden yeni serilerde baya az hissedilmiyor bile, bir de gaz kolu olayına gelince cidden dediğin gibi gaz kolu çok sertleşti ve ani tepkiler veriyor, eskiler yumuşak kullandım baya fark var.

  3. #363
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Superduke
    Gidonda titreşim olmaması sevindirici benim için. Selede varmı peki rahatsz edici bir titreşim. En az 2 silindirli motosiklet kullanms birisi cevap verirse daha verimli olur

  4. #364

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Arkadaşlar motorunuzun üretim tarihi nerede yaziyor bilen varmıdır sıfır alacaģım kontrol etmek isterim.

  5. #365
    The Best - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2012
    Şehir
    Kocaeli/başiskele
    Motosikleti
    Yamaha mt09 2017 tracer9 2022
    Merhabalar...1-2 ay sonra aranıza katılmayı düşünüyorum. 16,500 e kadar ikinci alacağım...
    duke 390 test ettim ve gerçekten çok beğendim.Gidişi olsun freni olsun yol tutuşu olsun.
    Bana frenleri mt07 den bile daha iyi geldi sanki.
    179 gördüm ve kesiciye girdi 173'e düşürdü
    İkinci el alırken nelere dikkat etmeliyim görüşlerinizi bildirseniz teşekkür ederim .

  6. #366
    yeniii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ocak 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    grand dink 250i - pulsar 200ns - ktm duke 390
    Alıntı Muhammett adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gidonda titreşim olmaması sevindirici benim için. Selede varmı peki rahatsz edici bir titreşim. En az 2 silindirli motosiklet kullanms birisi cevap verirse daha verimli olur
    Yenilerde sele yumuşak ve titreşim hissedilmiyor, çift silindir gibi bi rahatlık bekleme ktm duke tork makinası gücünü tek silindirden alır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------

    Alıntı mchi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorunuzun üretim tarihi nerede yaziyor bilen varmıdır sıfır alacaģım kontrol etmek isterim.
    Alacağın bayii sor onlardaki dosyada yazmaktadır. KTM gönderdiği evraklarda var.

  7. #367

    Üyelik
    31 Ağustos 2015
    Arkadaşlar ben %80 ihtimal bu motoru alıyorum. Zorlamadan ve yağsız kalmadan motorumun silindir segmanlar falan dağıldı da tekrar yenileniyor serviste 3 ay sonra taksidi bitiyor kredi çekip bu motordan alıcam.

    Az yakması atik torklu ve hızlı olması, şekli şemali yerinde olmasından kaynaklı kalitesi ve servislerinden dolayı almayı düşünüyorum

    işte abs, debriyaj teknolojisi cart curt bunlarda iyi.

    Geriye sele kalıyor. Artçım ile toplam 200 kiloyuz o yüzden bu motorda elimde kalmaz dimi
    ? max 100 falan yapıyoruz şehir içinde günlük 50-60km sürüş yapıyoruz rahatsız edici olurmu selesi 50-70km civarı ş.içi?

    Olursa konfor sele taktırma şansım varmı? varsa kaça patlar bilgilendirirseniz sevinirim.

    Bide 2015 modelinimi almalıyım çünkü bir kaç teknoloji var lastikler vs daha iyi yoksa 2013-2014'mü alsam daha ucuz diye?

    Bütçede sorun yok fakat daha az ödemek iyidir yani daha sağlam ekipmana geçebiliriz

  8. #368

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı Vikings96 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben %80 ihtimal bu motoru alıyorum. Zorlamadan ve yağsız kalmadan motorumun silindir segmanlar falan dağıldı da tekrar yenileniyor serviste 3 ay sonra taksidi bitiyor kredi çekip bu motordan alıcam.

    Az yakması atik torklu ve hızlı olması, şekli şemali yerinde olmasından kaynaklı kalitesi ve servislerinden dolayı almayı düşünüyorum

    işte abs, debriyaj teknolojisi cart curt bunlarda iyi.

    Geriye sele kalıyor. Artçım ile toplam 200 kiloyuz o yüzden bu motorda elimde kalmaz dimi
    ? max 100 falan yapıyoruz şehir içinde günlük 50-60km sürüş yapıyoruz rahatsız edici olurmu selesi 50-70km civarı ş.içi?

    Olursa konfor sele taktırma şansım varmı? varsa kaça patlar bilgilendirirseniz sevinirim.

    Bide 2015 modelinimi almalıyım çünkü bir kaç teknoloji var lastikler vs daha iyi yoksa 2013-2014'mü alsam daha ucuz diye?

    Bütçede sorun yok fakat daha az ödemek iyidir yani daha sağlam ekipmana geçebiliriz
    390 kullanıcısı olarak şunu net söyleyebilirim duke serisi solo kullanıma uygun bence. Artçı için tam bir işkence. Tabi bu artçısına göre de değişebilir ama bence artçı konforu yok gibi bir şey. Hergün o kmyi yapacaksanız daha rahat bir makinaya yönelmenizi tavsiye edebilirim.

  9. #369

    Üyelik
    31 Ağustos 2015
    Alıntı MimTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    390 kullanıcısı olarak şunu net söyleyebilirim duke serisi solo kullanıma uygun bence. Artçı için tam bir işkence. Tabi bu artçısına göre de değişebilir ama bence artçı konforu yok gibi bir şey. Hergün o kmyi yapacaksanız daha rahat bir makinaya yönelmenizi tavsiye edebilirim.
    Hocam çok sevmiştim bu canavarı ama yapıcak bişi yok bir iki daha koyup CB500F alıyorum sadece sele rahatlığı ve biraz daha büyük hacimli diye.

    Neyse sağlık olsun teşekkürler bilgi için bir şey öğrenmiş oldum.

  10. #370

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    S.a arkadaslar yeni seri duke 390 ile araniza katildim. 90 kmde aldigim aletde gördüğüm tek sorun stop edince çalışmama durumu. Neye göre yapıyor henüz çözebilmiş değilim. Kafasına göre ya çalışıyor ya çalışmıyor.

  11. #371
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı mchi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    S.a arkadaslar yeni seri duke 390 ile araniza katildim. 90 kmde aldigim aletde gördüğüm tek sorun stop edince çalışmama durumu. Neye göre yapıyor henüz çözebilmiş değilim. Kafasına göre ya çalışıyor ya çalışmıyor.
    Kendi kendine stop etmeyi mi diyon? Eğer oysa "neden stop ediyor?" sorusu ele alınmalı.

    Stop sonrası çalıştırırken hafif gaz ver marşla birlikte. O da olmadı kontağı kapa aç öyle bas.

  12. #372

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendi kendine stop etmeyi mi diyon? Eğer oysa "neden stop ediyor?" sorusu ele alınmalı.

    Stop sonrası çalıştırırken hafif gaz ver marşla birlikte. O da olmadı kontağı kapa aç öyle bas.
    Yok hocam kendi kendine stop etmiyor ben kapatırsam yada yolda stop ettirirsem farketmiyor. Hemen akabinde gaz vererekde vermeyerekte deniyorum. Nadiren tek marşta çokça, birden fazla kontagı kapat-aç-marş bas denememden sonra çalışıyor. Marş, motoru çeviriyor ama ateşlemiyor alet bazende kafasına göre bastığım gibi alıyor. Bir servise göstereceğim bakalım. Ek olarak kimi devirlerde delicesine bir tıkırtı geliyor, sanki deponun sol kısmından. Gözüme batan bir kaç gariplik var.

  13. #373
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı mchi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok hocam kendi kendine stop etmiyor ben kapatırsam yada yolda stop ettirirsem farketmiyor. Hemen akabinde gaz vererekde vermeyerekte deniyorum. Nadiren tek marşta çokça, birden fazla kontagı kapat-aç-marş bas denememden sonra çalışıyor. Marş, motoru çeviriyor ama ateşlemiyor alet bazende kafasına göre bastığım gibi alıyor. Bir servise göstereceğim bakalım. Ek olarak kimi devirlerde delicesine bir tıkırtı geliyor, sanki deponun sol kısmından. Gözüme batan bir kaç gariplik var.
    Normal normal her duke 390 da bu var. Stop ettikten 3-4 sn sonra çalışır. Boşu boşuna servise gitme yani.
    yeniii bunu beğendi.

  14. #374
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    ben de şöyle bi şey duydum, bu motor biraz tersine herkes giderken mersine. yani soğuk marş zart alıyo; ama sıcak marş öyle değil.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

    bi süredir aklımda, manet alıp değiştiren oldu mu? nerden aldınız? ne kadara aldınız? turuncu renk manet ve pedal takımı almak istiyorum.
    pedallar türkiye'de yok galiba, manetler ise fahiş fiyatlı ya da ucuzu varsa da ben bulamadım.

    var mı böyle bi alışveriş/işlem tecrübesi olan?

  15. #375

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Normal normal her duke 390 da bu var. Stop ettikten 3-4 sn sonra çalışır. Boşu boşuna servise gitme yani.
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de şöyle bi şey duydum, bu motor biraz tersine herkes giderken mersine. yani soğuk marş zart alıyo; ama sıcak marş öyle değil.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

    bi süredir aklımda, manet alıp değiştiren oldu mu? nerden aldınız? ne kadara aldınız? turuncu renk manet ve pedal takımı almak istiyorum.
    pedallar türkiye'de yok galiba, manetler ise fahiş fiyatlı ya da ucuzu varsa da ben bulamadım.

    var mı böyle bi alışveriş/işlem tecrübesi olan?
    Geçmişe dönük bir kaç yorum okudum. Gaz vermeden marşa basarsak çalışmıyor, çalışsın diye gaz açıncada boğuluyormuş alet çok az gaz verirsek hemen çalışıyor baya bi tekrar yaptım çalıştırma sorunu kalmadı gibi. ama bir devir aralığında abartılı derecede zırıltı geliyor bi yerinden sol depo yada göstergeden şüpheleniyorum.

  16. #376

    Üyelik
    14 Temmuz 2014
    Trafik derdinden muzdarip ben 25'inde sınavı geçip elime lisansı aldığım gibi 390 ile başlangıç yapmayı hedefliyorum. Şimdiden bütçemi 390'a göre ayarladım bakalım.

  17. #377
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı mchi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmişe dönük bir kaç yorum okudum. Gaz vermeden marşa basarsak çalışmıyor, çalışsın diye gaz açıncada boğuluyormuş alet çok az gaz verirsek hemen çalışıyor baya bi tekrar yaptım çalıştırma sorunu kalmadı gibi. ama bir devir aralığında abartılı derecede zırıltı geliyor bi yerinden sol depo yada göstergeden şüpheleniyorum.
    bu stop etme konusunda; yakıt aldığın yeri değiştir dene bi de. ben "shell performans" aldım ilk zamanlar ve stop etme olayı oluyodu. duracam veya yavaşlayacam, debriyajı çektiğim gibi motor sönüyodu bazen. opetten almaya başladım, daha hiç stop etme olmadı (2 ay, 1500km).

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------

    Alıntı Amedra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Trafik derdinden muzdarip ben 25'inde sınavı geçip elime lisansı aldığım gibi 390 ile başlangıç yapmayı hedefliyorum. Şimdiden bütçemi 390'a göre ayarladım bakalım.
    elin hassas değilse başlama 390'la. gerçi benim de ilk motorum; ama 1. viteste gaza çok ani tepkiler veriyo.

  18. #378
    yeniii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ocak 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    grand dink 250i - pulsar 200ns - ktm duke 390
    Alıntı Amedra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Trafik derdinden muzdarip ben 25'inde sınavı geçip elime lisansı aldığım gibi 390 ile başlangıç yapmayı hedefliyorum. Şimdiden bütçemi 390'a göre ayarladım bakalım.
    Başlangıç için duke 390 yanlış olabilir duke 250 olabilir.


    STOP ETME Konusu gelirsek motoru yanlışlıkla durdurursanız hemen çalışmaz normal biraz bekletiyor, normaldir, giderken kendi kendine duruyosa bir şeyler var demektir.

  19. #379
    waffenSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM duke 390
    arkadaşlar merhaba..
    eski bir shadow spirit kullanıcısı olarak gıttım spormoto ya duke 390 kullandım ve hasta oldum gidişi enfes duruşu süper..
    buyuk motordan sıkıldım cc kucultmek amaçlı siparişi verdim bu cuma kısmetse elimde olucak

  20. #380

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Stop etme sorunu venim elimin ayarındandı alışınca sorun kalmadı. @ waffen hayırlı olsun.


    REKLAM ALANI
19. sayfa BirinciBirinci ... 9171819202129 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)