Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3041

    Üyelik
    14 Nisan 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    bajaj boxer 150
    Bajaj boxer 150 motorumu dün akşam teslim aldım peker motordan. Motorun bana maliyeti ehliyet ruhsat sigorta aksesuar dahil 4943 tl ye mal oldu. Bakalım hayırlısı. Ben boxer i cok sevdim. Bu gün 1 mayıs vapurlar calışmıyor diye sabah köprüden kacak gectim. Ne kadar ceza yerim acep. Pazartesi hgs alacağım kacak gecişim ordan düşermi acaba bilen varmı
    İlker41 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3042

    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 150 MG Superboy
    Motorunuz hayirli olsun. Bir hafta icinde hgs alirsaniz ordan duser diye biliyorum ama kesin bilgi degil.Bana biraz pahali geldi fiyat aldiginiz aksesuarlar nedir.

  3. #3043

    Üyelik
    14 Nisan 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    bajaj boxer 150
    Benim motor sevdam şöyle oldu
    Sürücü kursu = 400
    Sağlık raporu = 25tl
    Sınav harcı = 90 tl
    Cemiyet dosy7a parası = 25 tl
    Zıraat bankası harc = 126 tl
    Emniyete = 119 tl
    Boxer 150 = 3000 tl
    Plaka ruhsat muameleci = 300 tl
    Sigorta = 213 tl
    Ls2 cene acılır kask = 250 tl
    Kilit 2×50 = 100 tl
    Diz koruma = 75 tl
    Mont = 150 tl
    Dirsek koruma = 20 tl
    Benzin 10lt = 50
    Toplam = 4943 tl

  4. #3044
    slyman_b - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Boxer 150
    Tek tek bakınca benim masraflar da aşağı yukarı aynı, vay anasını toplamda epey masraf etmişiz. Ama iyi ki 150 cc bir motor için 5-6 bin lira vermemişim en azından diğer masraflara gitti kalan para.

    Biraz motorun km si artsın izlenimlerimi paylaşacağım.

  5. #3045
    @hmet42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2015
    Şehir
    KONYA.siirt
    Motosikleti
    .2010 ybr 125 .
    sa.Arkadaşlar hepinize hayırlı akşamlar.
    Yaklaşık 10 gündür bıkmadan usanmadan bajaj boxer forumunu 1. sayfadan başlayıp sonuna kadar satır satır okudum.şuan görev icabı siirtte bulunuyorum.nasipse yaz aylarında memleketim konyaya tayin olacağım.ve gidince ilk işim iki tekere devam etmek olacak.yaza motosiklet alma niyetim olduğu için yavaş yavaş araştırmaya başlayayım dedim ve ilk defa duyduğum bajaj ismiyle karşılaştım.arkadaşların sıcak ve samimi sohbeti gezdikleri yerlerde çektikleri resimleri ve motorlarının resimlerini ilgiyle ve özenerek takip ettim.153 sayfayı son 10 günde okumamın sayesinde boxer çıktığından beri artıları ne olmuş eksileri ne olmuş nerelerini beğenip nerelerden şikayetiniz olmuş hepsi büyük çoğunlukla aklımda.bende sizin 1 yıllık bilgi ve tecrübelerinizin bir özeti olarak 153 sayfanın kısa bi özetini yapayım dedim.
    öncelikle boxerı tip olarak çok beğendim.üzerinde artı olarak yan koruma demirleri arka koruma demirleri olması sağlamlığı fiyatının uygun olması yakıt konusundaki artıları motorun torku çok hoşuma gitti.iyiden iyiye boxer a niyetlenmeye başlamıştım.fakat ilerleyen sayfalarda o kadar çok sorun yaşayan olduki kafam allak bullak oldu.bu sorunlardan aklımda kalanları saymam gerekirse;
    -aküyle ilgili sorunlar.(servisin aküyü şarj etmeden vermesi.bikaç gün çalıştırmayınca akünün bitmesi.ayak marşıyla çoğu arkadaşın çalıştıramadıklarını söylemeleri vb.sorunlar)
    -rolanti ayarlarıyla ilgili sorunlar(ilk çalıştırmada sürekli stop etmeler,daha sonrasında trafikte seyir halinde veya ışıklarda stop etmesi gibi)
    -debriyajının ayırmaması veya bikaç dakika ısınmadan ayırmaması.vitese atınca ileri hareketlenip stop etmesi.sarsıntılı vuruntulu vitese geçme.
    -ön taraftaki yalpalama.
    -lastiklerin iç lastikli olması ve ölçülerinden dolayı uyumlu tubeles lastik bulmada yaşanan sıkıntılar.
    -birçok arkadaşımız 5. vites olmadığı için 80 km den sonra falan çok titrediğini ve bağırdığını vites istediğini anlattılar.ayrıca bu hızlara çıkınca yakıt tüketiminde bariz şekilde yükselme olması.
    -servislerin büyük çoğunluğunun bana göre aşırı ilgisizliği veya bilgisizliği şöyleki;sıfır motor alıyorsunuz marşa basıyorsunuz çalışıyor hemen stop ediyor.basit bi rolanti ayarı yapmaya erinen servisin işte bu yeni motor zamanla geçer gibisinden dalga geçer gibi sözler söyleyerek o halde müşteriyi göndermesi.başka çoğu müşteriye aküyü şarj etmeden verip insanları daha ilk günden motordan soğutmaları.evinize motoru götürüyorsunuz sabah basıyorsunuz marşa tık yok.ayak marşıyla kan ter içinde kalana kadar uğraşıyorsunuz olmuyor.birde bütün bunlar daha ilk gün olan şeyler.bence affedilir gibi değil.
    -ön frenin disk fren yerine kampana olması bence büyük eksiklik.ne kadar da işte buda iyi desenizde emninmki hepiniz disk fren olmasını tercih ederdiniz.
    -bazı ufak hatalardan dolayı tellerin boya aşındırması,arka çamurluktan sıçrayan suyun ek parçanın arasından dışarı çıkması,arka lastiğin motordan tarafına çamur biriktirmesi.
    -yakıt değerlerinin iyi olmakla beraber bajaj sayfasında verilen değerlere ulaşmaktan uzak olması.(aynı sınıftaki çoğu motosikletle hemen hemen aynı yakıt tüketimine sahip gibi)
    -yedek parça fiyatlarını ucuz olmasına rağmen çoğu hayati yedek parçanın bile servislerde bulunmaması.yani isterse bedava olsun serviste olmadıktan sonra bi anlamı kalmıyor.ekrem ata beyle söyleşi yapan doğuş kurye sahibi bi arkadaş ta fren balatası bile bulamadığını söylemişti serviste.
    evet aklıma şimdilik gelen bunlar.birde sana ne oluyor demeyin ben sizin yazdıklarınıza göre konuşuyorum.bu yazdıklarım kronik sorun değildir belki(bana göre bazıları kronik olsada) ama sorun sorundur ve insanın midesini bulandırır.
    ayrıca ekrem ata bey bir yönetici olarak buradan müşterilerinin neler yazdığını takip ediyor bu konuda takdir ediyorum kendisini.bazı arkadaşların sorunlarıylada bizzat ilgilendi.ama iki sayfada bir biz şöyle sağlam böyle iyi motor getirdik falan filan demekle bu işler olmuyor.yukarıda saydığım sorunlarla ilgili servislerle görüşüyormu uyarıyormu onları sorunlu kısımların çözümü için neler yapıyor ben ona bakarım.birde motor ilk piyasaya çıktığından beri birçok arkadaş tel jant isteğinde bulunuyor.atla deve değil sonuçta koskoca şirket 20 çift tel jantı getirtemiyorsa ben bişey demiyorum.bunun tel jantlı modelleri üretiliyor olmasa neyse.
    başka bi konudan daha bahsetmek istiyorum.hemen hemen iki sayfada bir motoru övmek isteyen bazı arkadaşlar durup durup çin malı motorlara laf atmayı adet edinmiş.yani çin malı kötüde hint malımı iyi ben onu anlamadım.aynı fiyatlı iki üründen birinin daha iyi olması için birinin üretim aşamasındaki giderler azdır iş gücü hammadde vb gibi o zaman aynı paraya satılan iki üründen biri daha kaliteli olabilir.veya üreticisi karını minimuma indirerek kaliteli ürünü daha ucuza satabilir.bunlardan hangisi oluyorda bu hint malı çinli motorlardan daha iyi oluyor ben onu anlamadım.

    bazı sayfalardaki yorumları okurken ben acaba hondanın yamahanın sayfasına falan mı girdim diye merak etmedim değil.

    türkiyede motora binenlerin nerdeyse % 80 i çin malı motorlar sayesinde motora biniyor.birde bizim piyasaya çin malları girmemiş olsaydı şimdi en alt seviye hondaya yamaha ya 10 bin liradan aşağı binemezdik.bajaj boxer da 7-8 binden girerdi piyasaya.

    ben bir defa sıfır motosiklet aldım 2006 yılında 2250 tl ye mondial 125 kt.inanın şu yukarıda yazdığınız sorunların bir tanesine bile rastlamadım.istanbulda yaz kış 2 sene kadar kullandım işe gidip gelirken.kışın en soğuk günde bile tek marşta çalışır ve birdaha da stop etmezdi.ön fren disk fren tekerler tubeles ti.bahsettiğim tarih bundan 9 yıl öncesi.4-4 lük müydü. tabikide hayır.acayip titretirdi mesela aynadan arkayı bile göremezdim.sağında solunda vidalar ayda bir gevşeme yapardı.lastikleri iyi değildi çok kayıyordu.ama boxer daki can sıkan sorunların hiçbiri yoktu.
    o motorum şuan hala kardeşimde ve sorunsuz kullanmaya devam ediyor.bir defa zinciri koptu yolda kaldı o kadar.

    demek istediğim çinli de babamın oğlu değil hintli de.tüketici olarak hepsinin sorunlarını söyleyeceğiz yazacağız ki üreticiler çözüm bulsun alacak olanlar ona göre karar versin.eleştiri olacak ki daha iyiye gidebilelim.servisleri eleştirelimki işlerini düzgün yapsınlar yapmayanlar müşteri kaybederek cezasını çeksin.birde burda motor hakkında yorum yaparken başka markalara aşağılar gibi yorumlar yapmayalım ki o insanlar alınıp buralara sarmasın.

    son söz olarak bu yazdıklarımda kimseyi kırmak kimseye en ufak laf atmak gibi bir niyetim asla yok.hiçbir marka fanatikliğim de yok.tek derdim en sorunsuz ürünlere en uygun fiyatlara sahip olabilmek için burdan tecrübelerinizden faydalanmaktı.uzun yazı içinde kusura bakmayın herkese kazasız sürüşler dilerim.
    Mengu16, slyman_b, İlker41 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #3046

    Üyelik
    25 Haziran 2014
    ARKADAŞLAR MERHABA

    7 Bin Km kullandığım Sava MC18 lastikleri başka bir lastik alacağım için satmak istiyorum.

    Herhangi bir patlağı vs yok.

    100 liraya vermek istiyorum.

    Özel mesajla bana ulaşabilirsiniz.

  7. #3047

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Alıntı turanelmas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bajaj boxer 150 motorumu dün akşam teslim aldım peker motordan. Motorun bana maliyeti ehliyet ruhsat sigorta aksesuar dahil 4943 tl ye mal oldu. Bakalım hayırlısı. Ben boxer i cok sevdim. Bu gün 1 mayıs vapurlar calışmıyor diye sabah köprüden kacak gectim. Ne kadar ceza yerim acep. Pazartesi hgs alacağım kacak gecişim ordan düşermi acaba bilen varmı
    Hayırlı olsun. Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin.

    Boxer'ın sorunsuzluğu sağlamlığı kendi segmentinde kesinlikle on numara. Kozmetik bir kaç kusuru var, evet. Burada 1.5 yıldır belki de ilk alanlardan biriyim. Çay içmek bahanesi haricinde daha servise uğramadım. Bunda kapalı garajın da etkisi büyük. Evde bir italyan bir de japon toplam 3 tane motor var. Boxer'ın yeri bende apayrı. Ne demek istediğimi yeni alanlar, kullandıkça daha çok anlayacak ve seveceksiniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:45 ----------

    Alıntı boxerforever adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba uzun araştırmalarım sonucunda bütçemin %70 kısmını Bajaj Boxer modeline ayırıp geri kalan kısmını iste ön arka lastikler,sele,aynalar ve kendi şahsi kıyafetlerime ayırmaya karar verdim hayırlısı ile şu 1 ay içinde alıcam inşallah kısmet olursa. Bütün sayfaları okudum teker teker anlayamadığım tek şey; sava mc 24 lastiklerimi taktırdıktan sonra titreşimi en aza indirgemek için dişli sayılarını nasıl oranlamam gerekir ? kimisi 36 demiş kimisi 38. Bu konu hakkında nasıl bir netlik yakalayabilirim ? teknik konularda pek bir bilgim yok ancak siz kullananlarında 1 kaç cümle ile desteğini alırsam bunun üstesinden gelebiliceğimi düşünüyorum. Şimdiden yardımlarını ve ilginiz için teşekkür ederim.
    Bence önce gidonu değiştirin ya da "roxriser" gibi vibrasyon emici bir yükseltici kullanarak yükseltin. Zira titreşim(daha doğrusu vızıltı ) sadece gidonda ve arka pegte. Selede ya da depoda titreşim yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:50 ----------

    Alıntı fufuktas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba dostlar,
    Geçen gün ıslak asfaltta orjinal lastiklerden kaydım ve düştüm. Allahtan birşey olmadı ama bundan sonra ıslak asfalta karşı korkar oldum. O yüzden hemen lastik almayı planlıyorum. Forumu okudum genelde herkes sava mc 32 den memnun ve öneriyor. Fakat benim şöyle bir durumum var. Ben devamlı olarak motoru izmirde asfatta kullanıyorum. İzmir'in havasına da belli olmuyor. Biranda yağmur yağabiliyor ve yollar jilet gibi oluyor. Kullandığım yollardaki asfaltta genelde pürüzsüz jilet gibi. O sebepten mc 32, mc 25 , m50 arasında kararsız kaldım. Islak asfaltta kaymayacak en güvenilir olan lastik hangisidir? Hangisini almalıyım? mc 32 dişli ve sert lastik daha çok araziye uygun, mc 25 yumuşak lastik, daha az dişli asfalt lastiği olarak biliyorum. Fakat tecrübeli abi ve kardeşlerimden yardımlarınızı bekliyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:37 ----------

    Benim sorum için ayrıyetten şöyle bir konu açılmış fakat ben tam olarak anlayamadım.
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...a-mc-32-a.html

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------

    Bir de son olarak 130 genişliğinde lastik takan abimlerim, kardeşlerim. 140-70-17 ölçülerinde bridgestone marka çok güzel ve uygun bir lastik buldum. 140 genişliğinde lastik motora olur mu? yoksa 130 dan fazlası olmaz mı?
    Lastikte karar verdiniz mi? Bence mc18 ya da mc25 alın. Mc32 den memnunum. 140 genişlik te takılabilir belki, ben 130 kullanıyorum ne yakıtta ne de performansta herhangi hissedilir bir azalma yok.

  8. #3048

    Üyelik
    10 Nisan 2015
    Motosikleti
    Honda CBR500R
    Alıntı @hmet42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sa.Arkadaşlar hepinize hayırlı akşamlar.
    Yaklaşık 10 gündür bıkmadan usanmadan bajaj boxer forumunu 1. sayfadan başlayıp sonuna kadar satır satır okudum.şuan görev icabı siirtte bulunuyorum.nasipse yaz aylarında memleketim konyaya tayin olacağım.ve gidince ilk işim iki tekere devam etmek olacak.yaza motosiklet alma niyetim olduğu için yavaş yavaş araştırmaya başlayayım dedim ve ilk defa duyduğum bajaj ismiyle karşılaştım.arkadaşların sıcak ve samimi sohbeti gezdikleri yerlerde çektikleri resimleri ve motorlarının resimlerini ilgiyle ve özenerek takip ettim.153 sayfayı son 10 günde okumamın sayesinde boxer çıktığından beri artıları ne olmuş eksileri ne olmuş nerelerini beğenip nerelerden şikayetiniz olmuş hepsi büyük çoğunlukla aklımda.bende sizin 1 yıllık bilgi ve tecrübelerinizin bir özeti olarak 153 sayfanın kısa bi özetini yapayım dedim.
    öncelikle boxerı tip olarak çok beğendim.üzerinde artı olarak yan koruma demirleri arka koruma demirleri olması sağlamlığı fiyatının uygun olması yakıt konusundaki artıları motorun torku çok hoşuma gitti.iyiden iyiye boxer a niyetlenmeye başlamıştım.fakat ilerleyen sayfalarda o kadar çok sorun yaşayan olduki kafam allak bullak oldu.bu sorunlardan aklımda kalanları saymam gerekirse;
    -aküyle ilgili sorunlar.(servisin aküyü şarj etmeden vermesi.bikaç gün çalıştırmayınca akünün bitmesi.ayak marşıyla çoğu arkadaşın çalıştıramadıklarını söylemeleri vb.sorunlar)
    -rolanti ayarlarıyla ilgili sorunlar(ilk çalıştırmada sürekli stop etmeler,daha sonrasında trafikte seyir halinde veya ışıklarda stop etmesi gibi)
    -debriyajının ayırmaması veya bikaç dakika ısınmadan ayırmaması.vitese atınca ileri hareketlenip stop etmesi.sarsıntılı vuruntulu vitese geçme.
    -ön taraftaki yalpalama.
    -lastiklerin iç lastikli olması ve ölçülerinden dolayı uyumlu tubeles lastik bulmada yaşanan sıkıntılar.
    -birçok arkadaşımız 5. vites olmadığı için 80 km den sonra falan çok titrediğini ve bağırdığını vites istediğini anlattılar.ayrıca bu hızlara çıkınca yakıt tüketiminde bariz şekilde yükselme olması.
    -servislerin büyük çoğunluğunun bana göre aşırı ilgisizliği veya bilgisizliği şöyleki;sıfır motor alıyorsunuz marşa basıyorsunuz çalışıyor hemen stop ediyor.basit bi rolanti ayarı yapmaya erinen servisin işte bu yeni motor zamanla geçer gibisinden dalga geçer gibi sözler söyleyerek o halde müşteriyi göndermesi.başka çoğu müşteriye aküyü şarj etmeden verip insanları daha ilk günden motordan soğutmaları.evinize motoru götürüyorsunuz sabah basıyorsunuz marşa tık yok.ayak marşıyla kan ter içinde kalana kadar uğraşıyorsunuz olmuyor.birde bütün bunlar daha ilk gün olan şeyler.bence affedilir gibi değil.
    -ön frenin disk fren yerine kampana olması bence büyük eksiklik.ne kadar da işte buda iyi desenizde emninmki hepiniz disk fren olmasını tercih ederdiniz.
    -bazı ufak hatalardan dolayı tellerin boya aşındırması,arka çamurluktan sıçrayan suyun ek parçanın arasından dışarı çıkması,arka lastiğin motordan tarafına çamur biriktirmesi.
    -yakıt değerlerinin iyi olmakla beraber bajaj sayfasında verilen değerlere ulaşmaktan uzak olması.(aynı sınıftaki çoğu motosikletle hemen hemen aynı yakıt tüketimine sahip gibi)
    -yedek parça fiyatlarını ucuz olmasına rağmen çoğu hayati yedek parçanın bile servislerde bulunmaması.yani isterse bedava olsun serviste olmadıktan sonra bi anlamı kalmıyor.ekrem ata beyle söyleşi yapan doğuş kurye sahibi bi arkadaş ta fren balatası bile bulamadığını söylemişti serviste.
    evet aklıma şimdilik gelen bunlar.birde sana ne oluyor demeyin ben sizin yazdıklarınıza göre konuşuyorum.bu yazdıklarım kronik sorun değildir belki(bana göre bazıları kronik olsada) ama sorun sorundur ve insanın midesini bulandırır.
    ayrıca ekrem ata bey bir yönetici olarak buradan müşterilerinin neler yazdığını takip ediyor bu konuda takdir ediyorum kendisini.bazı arkadaşların sorunlarıylada bizzat ilgilendi.ama iki sayfada bir biz şöyle sağlam böyle iyi motor getirdik falan filan demekle bu işler olmuyor.yukarıda saydığım sorunlarla ilgili servislerle görüşüyormu uyarıyormu onları sorunlu kısımların çözümü için neler yapıyor ben ona bakarım.birde motor ilk piyasaya çıktığından beri birçok arkadaş tel jant isteğinde bulunuyor.atla deve değil sonuçta koskoca şirket 20 çift tel jantı getirtemiyorsa ben bişey demiyorum.bunun tel jantlı modelleri üretiliyor olmasa neyse.
    başka bi konudan daha bahsetmek istiyorum.hemen hemen iki sayfada bir motoru övmek isteyen bazı arkadaşlar durup durup çin malı motorlara laf atmayı adet edinmiş.yani çin malı kötüde hint malımı iyi ben onu anlamadım.aynı fiyatlı iki üründen birinin daha iyi olması için birinin üretim aşamasındaki giderler azdır iş gücü hammadde vb gibi o zaman aynı paraya satılan iki üründen biri daha kaliteli olabilir.veya üreticisi karını minimuma indirerek kaliteli ürünü daha ucuza satabilir.bunlardan hangisi oluyorda bu hint malı çinli motorlardan daha iyi oluyor ben onu anlamadım.

    bazı sayfalardaki yorumları okurken ben acaba hondanın yamahanın sayfasına falan mı girdim diye merak etmedim değil.

    türkiyede motora binenlerin nerdeyse % 80 i çin malı motorlar sayesinde motora biniyor.birde bizim piyasaya çin malları girmemiş olsaydı şimdi en alt seviye hondaya yamaha ya 10 bin liradan aşağı binemezdik.bajaj boxer da 7-8 binden girerdi piyasaya.

    ben bir defa sıfır motosiklet aldım 2006 yılında 2250 tl ye mondial 125 kt.inanın şu yukarıda yazdığınız sorunların bir tanesine bile rastlamadım.istanbulda yaz kış 2 sene kadar kullandım işe gidip gelirken.kışın en soğuk günde bile tek marşta çalışır ve birdaha da stop etmezdi.ön fren disk fren tekerler tubeles ti.bahsettiğim tarih bundan 9 yıl öncesi.4-4 lük müydü. tabikide hayır.acayip titretirdi mesela aynadan arkayı bile göremezdim.sağında solunda vidalar ayda bir gevşeme yapardı.lastikleri iyi değildi çok kayıyordu.ama boxer daki can sıkan sorunların hiçbiri yoktu.
    o motorum şuan hala kardeşimde ve sorunsuz kullanmaya devam ediyor.bir defa zinciri koptu yolda kaldı o kadar.

    demek istediğim çinli de babamın oğlu değil hintli de.tüketici olarak hepsinin sorunlarını söyleyeceğiz yazacağız ki üreticiler çözüm bulsun alacak olanlar ona göre karar versin.eleştiri olacak ki daha iyiye gidebilelim.servisleri eleştirelimki işlerini düzgün yapsınlar yapmayanlar müşteri kaybederek cezasını çeksin.birde burda motor hakkında yorum yaparken başka markalara aşağılar gibi yorumlar yapmayalım ki o insanlar alınıp buralara sarmasın.

    son söz olarak bu yazdıklarımda kimseyi kırmak kimseye en ufak laf atmak gibi bir niyetim asla yok.hiçbir marka fanatikliğim de yok.tek derdim en sorunsuz ürünlere en uygun fiyatlara sahip olabilmek için burdan tecrübelerinizden faydalanmaktı.uzun yazı içinde kusura bakmayın herkese kazasız sürüşler dilerim.
    Özet için teşekkürler,

    Aklıma şunlar takıldı.

    1.Özet yaparken neden aklınıza sadece yazılan olumsuzlukları alt alta sıralamak geldi?
    Bir o kadar da olumlu yönü var onları neden yazmadınız. Mesela, benim arka jantımı, arka sağ amörtüsörümü ve komple egzozumu hiçbir sorgu sual olmadan garantiden değiştirmeleri gibi...

    2.Bajaj firmasını ilk defa duymanıza ragmen, servislerinin büyük bir çoğunluğunu hangi deneyim ya da veriye göre yeriyorsunuz?

    3.01.05.2015'de üye olup ilk ve tek mesajınızın Bajaj Boxer'ın olumsuzlukları olmasını nasıl yorumlamalıyız?

    Ayrıca boxer almak isterseniz;

    -aküyle ilgili sorunlar - motosikleti teslim almadan 24 saat önce servise haber verin aküyü sarj etsinler, hiçbir problem yok.
    -rolanti ayarlarıyla ilgili sorunlar - isterseniz ilk bakımda isterseniz motoru teslim alırken bir vidayı iki milim sağa çeviriyorsun problem halloluyor.
    -debriyajının ayırmaması veya bikaç dakika ısınmadan ayırmaması.vitese atınca ileri hareketlenip stop etmesi.sarsıntılı vuruntulu vitese geçme. -motoru çalıştırın 60 saniye bekleyin öyle yola çıkın.
    -ön taraftaki yalpalama. furş sıkılması ile ortadan kalkıyor.
    -lastiklerin iç lastikli olması ve ölçülerinden dolayı uyumlu tubeles lastik bulmada yaşanan sıkıntılar. Savanın tüm serileri çok rahat oluyor çifti 200-320 tl arasında.
    -birçok arkadaşımız 5. vites olmadığı için 80 km den sonra falan çok titrediğini ve bağırdığını vites istediğini anlattılar.ayrıca bu hızlara çıkınca yakıt tüketiminde bariz şekilde yükselme olması. - 5. vites olmadığını kabul ederek almanız gerekiyor.
    -servislerin büyük çoğunluğunun bana göre aşırı ilgisizliği veya bilgisizliği şöyleki;sıfır motor alıyorsunuz marşa basıyorsunuz çalışıyor hemen stop ediyor.basit bi rolanti ayarı yapmaya erinen servisin işte bu yeni motor zamanla geçer gibisinden dalga geçer gibi sözler söyleyerek o halde müşteriyi göndermesi.başka çoğu müşteriye aküyü şarj etmeden verip insanları daha ilk günden motordan soğutmaları.evinize motoru götürüyorsunuz sabah basıyorsunuz marşa tık yok.ayak marşıyla kan ter içinde kalana kadar uğraşıyorsunuz olmuyor.birde bütün bunlar daha ilk gün olan şeyler.bence affedilir gibi değil. - buna yorum yapmıyorum sizden yorum rica ediyorum.
    -ön frenin disk fren yerine kampana olması bence büyük eksiklik.ne kadar da işte buda iyi desenizde emninmki hepiniz disk fren olmasını tercih ederdiniz. - herkes satın alırken kampana olduğunu bilerek aldı yani sorun yok
    -bazı ufak hatalardan dolayı tellerin boya aşındırması,arka çamurluktan sıçrayan suyun ek parçanın arasından dışarı çıkması,arka lastiğin motordan tarafına çamur biriktirmesi. - bunlar problem ama servis üç problemimi de çözdü motosikleti alırsanız eminim ize de yardımcı olacaklardır.
    -yakıt değerlerinin iyi olmakla beraber bajaj sayfasında verilen değerlere ulaşmaktan uzak olması.(aynı sınıftaki çoğu motosikletle hemen hemen aynı yakıt tüketimine sahip gibi) - benim bu kadar az yakan motosikletim olmadı
    -yedek parça fiyatlarını ucuz olmasına rağmen çoğu hayati yedek parçanın bile servislerde bulunmaması.yani isterse bedava olsun serviste olmadıktan sonra bi anlamı kalmıyor.ekrem ata beyle söyleşi yapan doğuş kurye sahibi bi arkadaş ta fren balatası bile bulamadığını söylemişti serviste. -servise giderken randevu alın tüm parcalarınız sizin gidişinize hazır olur.

    Yinelemek isterim ki Bajaj Boxer'a karar verirseniz burada ki arkadaslar olarak sizlere buraya yazmadığığımız deneyimlerimiz ile de yardımcı olmaya çalışırız.

  9. #3049
    Aquarist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Şehir
    Giresun
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Ahmet42 Bey, İyi niyet ile sıralamış olduğunuz maddelerin bazılarında doğruluk payı var, ancak bazıları da kendi eksikliklerimizden kaynaklanıyor. Pazardan 3 kilo 5 kilo meyve almıyoruz, motor alıyoruz ve insanların sizin gibi bir ürünü almadan önce araştırmaları ve olası sorunları nedir öğrenmesi ve ona göre alması gerekiyor. Sağ olsun arkadaşlar, ben motoru almadan paylaşmış oldukları tecrübeler sayesinde biraz da kendi titizliğimle bu olumsuzlukların çoğunu yaşamadım. Hatta hiç ciddi sorun yaşamadım. Yani bahsedilen sorunlar her motorda olmuyor. Haa, eğer derseniz neden bu sorunları yaşıyoruz kardeşim, parasıyla değil mi, servis işi çözsün öyle versin. Ya da ufak tefek sorunlar olmasın. O zaman eli cebe biraz daha atıp daha üst segment bir araç alabilirsiniz. O zaman daha az olası sorunlarla karşılaşacaksınızdır. Motorun eksileri yok değil ancak fiyat&performans olarak uygun kalıyor. Yazılarınızda ben sizin samimiyetinizi görüyorum herhangi bir art niyetiniz yok ancak siz ne derseniz deyin bir kaç kişi sürekli fanlık yapıp motoru övmeye devam edecektir.
    @hmet42 ve trcn bunu beğendiler.

  10. #3050
    @hmet42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2015
    Şehir
    KONYA.siirt
    Motosikleti
    .2010 ybr 125 .
    sevgili rot abim
    aklına takılan şeyleri madde madde açıklamaya çalışayım.
    1-öncelikle demişsinki neden olumsuzluklarını sıraladın da olumlu yönleri yazmıyorsun.
    ilk yazımdan hiçbir değişiklik yapmadan aşağıdaki iki cümleyi aynen kopyalıyorum.heralde bu ilk aklınıza takılan şeye cevap olur.

    'öncelikle boxerı tip olarak çok beğendim.üzerinde artı olarak yan koruma demirleri arka koruma demirleri olması sağlamlığı fiyatının uygun olması yakıt konusundaki artıları motorun torku çok hoşuma gitti'
    'ayrıca ekrem ata bey bir yönetici olarak buradan müşterilerinin neler yazdığını takip ediyor bu konuda takdir ediyorum kendisini.bazı arkadaşların sorunlarıylada bizzat ilgilendi'
    2-evet bajaj firmasını ilk defa duydum.servislere yönelik eleştirilerimde motor hakkında bütün yazdıklarım da yazımda da söylediğim gibi 153 sayfa boyunca siz kullanıcıların anlattıkları doğrultusundaydı.kafamdan bişeyler sallayıp varsayımlarla kimseyi eleştirmedim.boxer kullanan arkadaşların yaşadıkları sıkıntılar doğrultusunda böyle bi kanaate vardım.zaten dedim ki kötü servisleri burdan paylaşalım ki müşteri kaybederek cezasını çeksinler işini iyi yapanlarda ödüllendirilmiş olsun.bu dedğimin yanlış bi tarafı varsa artık bilmiyorum.
    3-evet foruma daha 4 gün önce üye oldum.4 gün önce üye olmam burda bişeyler yazmama engel olmasa gerek.forum kurallarında böyle birşey görmedim.
    hemde ben üye olmadan önce boxer sayfasının 153 sayfasının tamamını okudum.benim bu motora karşı bi ilgim alakam olmasa zaten okumadan gelir burda bazılarının yaptığı gibi bikaç eleştiri yazar bi daha da uğramazdım.
    zaten yazımı tamamen yanlış anladığınız da belli.benim yazım boxer ın olumsuzlukları yazısı değil
    olumlu olumsuz herşeyinden bahsettim.daha iyi motorlara daha uygun fiyatlarla ulaşmak için kötü yönleri hakkında eleştiri yapmamızın gerekliliğinden bahsettim.
    evet ilk ve tek yazım oydu doğru ama illaki biyerden başlamak gerekiyor.sırf bişeyler yazmak için veya mesaj sayım çok olsun diye mesaj yazan insanlardan değilim.belki günlerce aylarca forumları dışardan takip ederim bildiğim ekleyeceğim bişeyler varsa veya eleştiri yapma ihtiyacı duyarsam girer bunu da yaparım.daha iki sayfa önce bahsedilmiş şeyleri burda hiç araştırmadan tekrar sormak google a yazınca iki dakkada cevabını bulabileceğim şeyi burdan insanlara sormak bana göre değil.
    sonraki yazdıklarınız da çok haklısınız.akü rolanti yalpalama stop etme debriyajın ayırmaması gibi ufak sorunlar serviste basitçe halledilebilir belki.işte benim servislerle ilgili eleştirimin sebebi de buydu.bikaç basit ayarı yapmadan bikaç vida sıkmadan müşteriye sıfır motosiklet teslim edilmemesi lazım.benim bunları servise söylememe de gerek yok.aküyü şarj edin rolantisini ayarlayın bilmem ne diye ben niye söyleyeyim.bu işin normali hepsinin tamamen hazır hale getirilip teslim edilmesidir.burda kalbinden ameliyat olmuş bi abi vardı.servis aküyü şarj etmeden verdiği için daha ilk günün sabahında kan ter içinde kalana kadar uğraştığını yazmıştı.Allah aşkına bu kabul edilebilir birşeymi.başka bi arkadaş rolanti ayarı yapılamdan verilen motorun stop etmesiyle ilgili servisi uyardığında işte bu sıfır motor ya ondan zamanla düzelir gibisinden cevaplar sizce doğru mu.
    lastiklerin ölçüsünden dolayı uygun ölçüde lastiğin zor bulunduğunu burda arkadaşlar söyledi.yurdukoru abi de lastiği takmak için zincir korumayı söktüğünü söyledi.
    tubeles olmadığını bilerek aldınız tabiki.ama ben burda bunu eleştiriyorum çünkü belki yeni gelecek motorlarda bu eleştirilerden dolayı tubelese çevirirler.fena mı olur.yeni gelecek olanlarda önde disk fren olsa kötü mü olur.
    çoğu arkadaşta demiş zaten fiyat düşürülmek yerine aynı kalsaydı da lastiklerle frenlerde biraz iyileştirme olsaydı ufak tefek sorunlar halledilseydi diye.
    ilk motorunu almış olan bir insan tecrübeli arkadaşalar gibi olmaz tabiki.motor belki basit bişeyden çalışmıyordur ama o servise kadar gitmek zorunda kalır.araç alırkende motor alırkende servislerin bunları güzelce tanıtması ve hayati konularda müşteriyi bilgilendirmesi gerekir.zaten biraz tecrübe olunca motorla ilgili sorunların(kronik sorun değilse) büyük çoğunluğunu kullanıcı servise ihtiyaç duymadan halleder diye düşünüyorum.
    tekrardan ben bir tüketiciyim ve en iyi ürüne en uygun fiyatla sahip olmak isterim.kimsenin malını karalamak gibi bir niyetim asla olamaz.siz kullanıcıların altın değerindeki tecrübeleriniz yeni motor alacaklar için son derece önemlidir.
    Aquarist,yazdıklarımda samimi olduğuma inandığın için sanada teşekkür ederim.
    herkese kazasız sürüşler dilerim.
    trcn bunu beğendi.

  11. #3051
    slyman_b - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Boxer 150
    Bu sorunları yazmakta bir art niyet yok bence, bir kaç ay önce ben de yazmıştım çözümleriyle birlikte. Yani küçük sorunlar bunlar ve çözümleri de var. İthalatçı firma ve servisler de bu konularda bilgilendirilmiş oluyor işte. Ama gerçekten de küçük sorunlar bunlar ve motor fiyatına göre on numara.

  12. #3052
    @hmet42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2015
    Şehir
    KONYA.siirt
    Motosikleti
    .2010 ybr 125 .
    bu sorunlar burada dillendirilmemiş olsaydı çok azımızın aklına gelirdi motor alırken bunun aküsünü iyice şarj edin rolanti ayarlarını yapmadan vermeyin sağında solunda gevşek vida varsa sıkın demek.hele birde ilk motorumuzsa. çünkü insanın beklentisi bunların zaten halledilmiş olacağı yönünde.birilerinin başına gelen şeyleri yok saymak yerine bunlar bi daha kimsenin başına gelmesin diye geçirmiyor muyuz vaktimizi burada.
    fiyat performans konusunda gerçekten iyi bir motor.zaten öyle düşünmesem bu kadar fazla araştırmadan direk elerdim.

  13. #3053

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Övülecek yanlarını övelim yerilecek yanlarını da yerelim, yiğidi öldür hakkını yeme. Mal bu fiyat bu, kişi kendisine göre değerlendirip alsın. Ben kendimce şu ana kadar beni rahatsız eden kusurlarını tek tek resimleyip anlattım. Bajaj benim ne ilk ne de son motorum. Öte yandan diğer arkadaşların yaşadığı sorunların hiç birisi bende olmadı. Bu konuda boxerın hakkını yiyemem. Özet olarak Boxer'da beni rahatsız eden noktalar;

    Boya kalitesi çok kötü, çabuk çiziliyor, depo çamurluk vs kılcal çizikler çoğaldı. Çamurluğun km telinden bile boyası çizildi. Motor bloğunun gümüş rengi boyası atmaya başladı.

    Siyah ile boyalı kısımlarda özellikle salıncağın alt kısmında paslanmalar belirmeye başladı.

    Artçı, yüksek devirde peglerden ciddi titreşim hissediyor, rahatsız oluyor. Gidon da bir süre sonra vızıltıdan elleri uyuşturuyor.

    Km kesinlikle % 15 hatta % 20 fazla gösteriyor. Gerçi ben hız amaçlı almadım ama yine de göstergenin daha sağlıklı bir ölçüm yapmasını isterdim.

    Uzun yolda tüketim, azalacağına artıyor, 3+ lt ile neredeyse 250 lik maxi scooterla başabaş yakıyor. Öte yandan şehir içinde 2 lt nin bile altında yakıyor. Bu yüzden sadece şehir içi kullanıyorum.
    trcn bunu beğendi.

  14. #3054

    Üyelik
    10 Nisan 2015
    Motosikleti
    Honda CBR500R
    Alıntı @hmet42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sevgili rot abim
    aklına takılan şeyleri madde madde açıklamaya çalışayım.
    1-öncelikle demişsinki neden olumsuzluklarını sıraladın da olumlu yönleri yazmıyorsun.
    ilk yazımdan hiçbir değişiklik yapmadan aşağıdaki iki cümleyi aynen kopyalıyorum.heralde bu ilk aklınıza takılan şeye cevap olur.

    'öncelikle boxerı tip olarak çok beğendim.üzerinde artı olarak yan koruma demirleri arka koruma demirleri olması sağlamlığı fiyatının uygun olması yakıt konusundaki artıları motorun torku çok hoşuma gitti'
    'ayrıca ekrem ata bey bir yönetici olarak buradan müşterilerinin neler yazdığını takip ediyor bu konuda takdir ediyorum kendisini.bazı arkadaşların sorunlarıylada bizzat ilgilendi'
    2-evet bajaj firmasını ilk defa duydum.servislere yönelik eleştirilerimde motor hakkında bütün yazdıklarım da yazımda da söylediğim gibi 153 sayfa boyunca siz kullanıcıların anlattıkları doğrultusundaydı.kafamdan bişeyler sallayıp varsayımlarla kimseyi eleştirmedim.boxer kullanan arkadaşların yaşadıkları sıkıntılar doğrultusunda böyle bi kanaate vardım.zaten dedim ki kötü servisleri burdan paylaşalım ki müşteri kaybederek cezasını çeksinler işini iyi yapanlarda ödüllendirilmiş olsun.bu dedğimin yanlış bi tarafı varsa artık bilmiyorum.
    3-evet foruma daha 4 gün önce üye oldum.4 gün önce üye olmam burda bişeyler yazmama engel olmasa gerek.forum kurallarında böyle birşey görmedim.
    hemde ben üye olmadan önce boxer sayfasının 153 sayfasının tamamını okudum.benim bu motora karşı bi ilgim alakam olmasa zaten okumadan gelir burda bazılarının yaptığı gibi bikaç eleştiri yazar bi daha da uğramazdım.
    zaten yazımı tamamen yanlış anladığınız da belli.benim yazım boxer ın olumsuzlukları yazısı değil
    olumlu olumsuz herşeyinden bahsettim.daha iyi motorlara daha uygun fiyatlarla ulaşmak için kötü yönleri hakkında eleştiri yapmamızın gerekliliğinden bahsettim.
    evet ilk ve tek yazım oydu doğru ama illaki biyerden başlamak gerekiyor.sırf bişeyler yazmak için veya mesaj sayım çok olsun diye mesaj yazan insanlardan değilim.belki günlerce aylarca forumları dışardan takip ederim bildiğim ekleyeceğim bişeyler varsa veya eleştiri yapma ihtiyacı duyarsam girer bunu da yaparım.daha iki sayfa önce bahsedilmiş şeyleri burda hiç araştırmadan tekrar sormak google a yazınca iki dakkada cevabını bulabileceğim şeyi burdan insanlara sormak bana göre değil.
    sonraki yazdıklarınız da çok haklısınız.akü rolanti yalpalama stop etme debriyajın ayırmaması gibi ufak sorunlar serviste basitçe halledilebilir belki.işte benim servislerle ilgili eleştirimin sebebi de buydu.bikaç basit ayarı yapmadan bikaç vida sıkmadan müşteriye sıfır motosiklet teslim edilmemesi lazım.benim bunları servise söylememe de gerek yok.aküyü şarj edin rolantisini ayarlayın bilmem ne diye ben niye söyleyeyim.bu işin normali hepsinin tamamen hazır hale getirilip teslim edilmesidir.burda kalbinden ameliyat olmuş bi abi vardı.servis aküyü şarj etmeden verdiği için daha ilk günün sabahında kan ter içinde kalana kadar uğraştığını yazmıştı.Allah aşkına bu kabul edilebilir birşeymi.başka bi arkadaş rolanti ayarı yapılamdan verilen motorun stop etmesiyle ilgili servisi uyardığında işte bu sıfır motor ya ondan zamanla düzelir gibisinden cevaplar sizce doğru mu.
    lastiklerin ölçüsünden dolayı uygun ölçüde lastiğin zor bulunduğunu burda arkadaşlar söyledi.yurdukoru abi de lastiği takmak için zincir korumayı söktüğünü söyledi.
    tubeles olmadığını bilerek aldınız tabiki.ama ben burda bunu eleştiriyorum çünkü belki yeni gelecek motorlarda bu eleştirilerden dolayı tubelese çevirirler.fena mı olur.yeni gelecek olanlarda önde disk fren olsa kötü mü olur.
    çoğu arkadaşta demiş zaten fiyat düşürülmek yerine aynı kalsaydı da lastiklerle frenlerde biraz iyileştirme olsaydı ufak tefek sorunlar halledilseydi diye.
    ilk motorunu almış olan bir insan tecrübeli arkadaşalar gibi olmaz tabiki.motor belki basit bişeyden çalışmıyordur ama o servise kadar gitmek zorunda kalır.araç alırkende motor alırkende servislerin bunları güzelce tanıtması ve hayati konularda müşteriyi bilgilendirmesi gerekir.zaten biraz tecrübe olunca motorla ilgili sorunların(kronik sorun değilse) büyük çoğunluğunu kullanıcı servise ihtiyaç duymadan halleder diye düşünüyorum.
    tekrardan ben bir tüketiciyim ve en iyi ürüne en uygun fiyatla sahip olmak isterim.kimsenin malını karalamak gibi bir niyetim asla olamaz.siz kullanıcıların altın değerindeki tecrübeleriniz yeni motor alacaklar için son derece önemlidir.
    Aquarist,yazdıklarımda samimi olduğuma inandığın için sanada teşekkür ederim.
    herkese kazasız sürüşler dilerim.
    @hmet42 Bey, 153 sayfada nacizane yazdıklarımız ile ilgili detaylı özetiniz ve son mesajıma cevaben mesajınız için tekrar teşekkür ederim.
    Sonuç olarak kararınız ne yönde oluştu?
    Yazınızın sonunda belirttiğiniz gibi en iyi ürüne en uygun fiyatla Bajaj Boxer alarak sahip olunabilir mi?

  15. #3055

    Üyelik
    21 Ocak 2007
    Motosikleti
    Bajaj Boxer
    Pek kıymetli boxerdaşlar,

    1-Ben depo kılıfı ile deponun çizilmesi problemini çözdüm. Firma adı yazmam problem olmayacaksa yazarım. (35-40 TL)
    2-15 TL'ye aldığım akü bakım-şarj cihazı ile (daha önce adını yazmıştım) akümü bir gece şarj ettim, Allaha şükür ondan beri sorun yok.
    3-Motor ısınmadan vitese takınca özellikle soğuk havalarda motor kendini öne atıyor, doğru.

    Ama...
    YBR 5480 TL
    CBF 5950 TL
    Ben 2750 TL'ye aldım boxerı. Bu kadar olumsuzluk şimdilik normal geliyor.
    Yurdukoru bunu beğendi.

  16. #3056

    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 150 MG Superboy
    Alıntı pegai adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pek kıymetli boxerdaşlar,

    1-Ben depo kılıfı ile deponun çizilmesi problemini çözdüm. Firma adı yazmam problem olmayacaksa yazarım. (35-40 TL)
    2-15 TL'ye aldığım akü bakım-şarj cihazı ile (daha önce adını yazmıştım) akümü bir gece şarj ettim, Allaha şükür ondan beri sorun yok.
    3-Motor ısınmadan vitese takınca özellikle soğuk havalarda motor kendini öne atıyor, doğru.

    Ama...
    YBR 5480 TL
    CBF 5950 TL
    Ben 2750 TL'ye aldım boxerı. Bu kadar olumsuzluk şimdilik normal geliyor.
    Depo kilofini nerden aldiniz bende ariyorum adres isim falan verirseninz cok iyi olur

  17. #3057

    Üyelik
    21 Ocak 2007
    Motosikleti
    Bajaj Boxer
    [IMG]d:\karşıdanyüklenenlera\WP_20150504_001.jpg[/IMG]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------

    Resim göndermeyi beceremedim. Resimler aşağıda ekli:


    Mengu16, Yurdukoru ve İlker41 bunu beğendiler.

  18. #3058

    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 150 MG Superboy
    Tesekkurler

  19. #3059
    @hmet42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2015
    Şehir
    KONYA.siirt
    Motosikleti
    .2010 ybr 125 .
    Alıntı ROT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @hmet42 Bey, 153 sayfada nacizane yazdıklarımız ile ilgili detaylı özetiniz ve son mesajıma cevaben mesajınız için tekrar teşekkür ederim.
    Sonuç olarak kararınız ne yönde oluştu?
    Yazınızın sonunda belirttiğiniz gibi en iyi ürüne en uygun fiyatla Bajaj Boxer alarak sahip olunabilir mi?
    tabiki boxer fiyatına göre bence kesinlikle alınabililecek bir motor.fiyat olarak bajaj boxera yakın olan aklımda 3 motosiklet daha var(salcano wolf 125,mondial 125 mh drift,kanuni puma 150) onlarında kullanıcı yorumlarına baktıktan sonra birisini alacağım artık.. aslında bulunduğum yerde motor kullanma imkanım olsa bi gün bile beklemeden birini alırım.fazla beklemeyi sevmiyorum.ama temmuza kadar beklemek zorundayım.memelekete gidene kadar.sonuçta 40-50 bin liralık bi araba almıyoruz.iyi bakıldıktan sonra çoğu motorun kullanıcısını üzmeyeceğini düşünüyorum zaten.
    birde gidip bi cep telefonuna 1500-2000 lira veriyoruz.ona göre 3 bine 4 bine motosiklet aslında bedava sayılır.

  20. #3060

    Üyelik
    10 Nisan 2015
    Motosikleti
    Honda CBR500R
    Alıntı @hmet42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tabiki boxer fiyatına göre bence kesinlikle alınabililecek bir motor.fiyat olarak bajaj boxera yakın olan aklımda 3 motosiklet daha var(salcano wolf 125,mondial 125 mh drift,kanuni puma 150) onlarında kullanıcı yorumlarına baktıktan sonra birisini alacağım artık.. aslında bulunduğum yerde motor kullanma imkanım olsa bi gün bile beklemeden birini alırım.fazla beklemeyi sevmiyorum.ama temmuza kadar beklemek zorundayım.memelekete gidene kadar.sonuçta 40-50 bin liralık bi araba almıyoruz.iyi bakıldıktan sonra çoğu motorun kullanıcısını üzmeyeceğini düşünüyorum zaten.
    birde gidip bi cep telefonuna 1500-2000 lira veriyoruz.ona göre 3 bine 4 bine motosiklet aslında bedava sayılır.
    Drift ve Wolf iyilermiş, bir de lifan emisol için iyi deniyor. Fiyatları nedir?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)