Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #11361
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Eveeeeetttt dostlar.... 2 sene 11.800 km lik salcano wolf tecrübesi sonunda.. Ns 200 almaya karar verdim.. Bugün parasını verip Faturasını kestirdim..

    Pazartesiye plaka işlemlerini hallederim..

    Dikkat edilecek hususları özetlerseniz sevinirim.. Konuda sayfa sayısı baya bi fazla... Kaçırdığım eksik bilgi kalmasın..
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #11362
    ridefree45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2013
    Şehir
    Manisa,Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 ns
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çankaya MotoRPM'e gidiyorum. Buji değişimi, hava/benzin filtreleri değişimlerini ben zamanından önce yaptığım için onlara genelde yağ ve yağ filtresi değişimi yapmak ve motorun sıkıntısı var mı diye bakmak kalıyor, 15bin bakımında zincir ve dişlilerin değişmesi gerektiğini söylediler, ben anlamamıştım, gerçekten de değişmesi gerekiyormuş. 20bin bakımına girerim 1 ay içinde. Ancak bakımı bilgisayara geçirmeyi unutabiliyor oradaki diğer çalışan, sen unutturma.

    Altındağ-SelimŞahinbaş sevisinin yanından bile geçme(Ulus Yiba çarşısının arka taraflarında),kavga mı edilmemiş, küfürler mi yenilmemiş... Oraya giden bir kaç kişinin tecrübeleri... Adamların ekmeklerine mani olmak istemem, denemek istersen buyur tabii

    4.44'ün servis yaparken motoru alıp aşağı indirmesi ve motoru görememek beni rahatsız ediyordu(2014 sonunda böyleydi, sonra birşeyler değişti mi bilmiyorum), onun için gitmiyorum oraya, ama çalışanlar/sahibi bana göre iyi insanlar(şu var ki, sahibi Tolga abinin forumları/forumdan öğrenilen bilgileri biraz hor gördüğü izlenimi uyanmıştı bende)

    4. servis de Nallıhan'da açılmış,yeni öğrendim, ama oraya kadar gidip de servisi deneyeceğimi zannetmiyorum şimdilik.
    Ekrem Ata abi de MotoRPM'ye gitmemi söylemişti, öyle yaparım artık Ben motordan pek anlamam hava filtresidir benzin filtresidir hiç kurcalamamam daha güvenli, bırakayım işin ustası yapsın 5 bin bakımda ne kadar ücret aldılar hatırlıyor musun abi?

    Bu arada Ekrem Ata abiyle görüştüm akü meselesini, bana geri dönüş yapacak inşallah.
    Trafikte iplenmeyen, dikiz aynasında görünmeyen delüğanlı.

  3. #11363

    Üyelik
    26 Haziran 2012
    Merhaba arkadaşlar. Zincir dişli degistirmem gerekiyor. Cok pahali olmayan zincir tavsiyeleriniz var mıdır

  4. #11364

    Üyelik
    10 Nisan 2016
    Şehir
    Çanakkale-Merkez
    Motosikleti
    BAJAJ-Pulsar 200 ns
    ya bu rodaj çok sıkıntı değil mi arkadaşlar limitler yetersiz kendi kafamca 5 bin deviri geçmiyorum bazen 65 görüyorum yapcak birşey yok usta

  5. #11365
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    elcik koruma takan varmı aliexpressden

  6. #11366
    yolcu17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Arkadaşlar bende ayın 4'ünde motorumu teslim aldım. Çok tecrübem olmamasına rağmen köprüden geçerek eve kadar kazasız belasız geldim. Motoru koyacak kapalı yerim yok. Evin olduğu sitede güvenlik yok ve bahçe kapıları da kapanmıyor. Motoru teslim almadan önce abus granit disk kilidi ve zincir kilit aldım. Ancak bunlar bana huzur vermedi, iki gündür gece hırsızlar rüyalarıma giriyordu. Sabah ilk iş kasko bakmaya başladım. Groupama 870Tl olarak fiyat verdi, şair sigortayı aradım unico sigorta (eski aviva sigorta) için 650 lira 9 taksit olarak fiyat verdiler düşünmeden yaptırdım. Artık daha rahatım. Acemilikte canımıza zeval vermeyen bir halt yersek onun açıklarını kapatmış oluruz. Motor için başından beri yaptığım ana maliyetleri aşağıya yazıyorum. Ekipmana girmedim ama almak isteyenler için bilgilendirici olur.

    Motor: 8000TL
    Trafik Sigortası: 924TL (Axa Sigorta-Yaş 31, İstanbul)
    Ruhsat Plaka: 224TL (190TL Trafik, 20TL Ek-1 için Muameleci, 14TL Şöförler Odası Kare Plaka Basımı)
    Kasko: 650TL
    Toplam: 9.798TL

  7. #11367

    Üyelik
    31 Mart 2016
    geçen hafta aldım 200 NS imi, rodaj konusunda; 300 km yi geçtim 11 bin devirleri gördüğüm oluyor, motoru fazla ısınmaya ve sürekli aynı devirde gitmeye zorlamazsanız sorun olmaz, yüklenirken de bir anda değil değil daha sakin olmalısınız..

  8. #11368
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı enduro16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçen hafta aldım 200 NS imi, rodaj konusunda; 300 km yi geçtim 11 bin devirleri gördüğüm oluyor, motoru fazla ısınmaya ve sürekli aynı devirde gitmeye zorlamazsanız sorun olmaz, yüklenirken de bir anda değil değil daha sakin olmalısınız..
    11 bin deviri görmek nedir motor 10600 devirde 155km hız yapıyor zaten.

  9. #11369

    Üyelik
    28 Mart 2016
    Alıntı enduro16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçen hafta aldım 200 NS imi, rodaj konusunda; 300 km yi geçtim 11 bin devirleri gördüğüm oluyor, motoru fazla ısınmaya ve sürekli aynı devirde gitmeye zorlamazsanız sorun olmaz, yüklenirken de bir anda değil değil daha sakin olmalısınız..
    İlk 1.000km yüksek devirlerde kullanım da önerilmiyor..

  10. #11370
    almpoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CB650F
    Uzun zamandır uzaktan takipteydim baktım ki fazla resim atan olmamış ben bari birkaç resim atayım.İlk resimler köyümüzün meşhur bir tepesi var bütün vadileri ovaları görebildiğiniz bir yükseklikte yol yağmur ve kar yağışlarından dolayı kros yollarını aratmadı iri taşlı ve bol eğlenceli bir tırmanış oldu benim için zirveye kadar çıkamadım yol bazı noktalarda çok aşırı dikti taşların kaydırma riskinden dolayı cesaret edemedim ama yinede beni tatmin etti.






    Bu bölümdeki resimlerde OMM rider academy ile yapmış olduğumuz kapalı alan eğitiminden.Eğer lastikleriniz iyi bir marka ise fren performansı şaşırtıcı şekilde iyileşiyor.Sadece arka frenin kullanılmasında motosikleti 20 metre dümdüz bir şekilde kayarak devam ediyor.Ama kombine fren kullanırsanız 50 km hızlarda fren mesafeniz ciddi anlamda kısalıyor.Tabi bu iyi bir lastik için geçerli sert hamurlu lastiklerin fren performansı daha zayıf olacaktır.Bu arada söylemeden geçemeyeceğim motoruma bir kez daha aşık oldum eğitime katılmadan 2 gün önce gidon uzatma aparatını takmıştım boyum 1.78 olmasına rağmen fren yapınca kollarıma yük bindiğini anladım. Virajlara girerken kendimi rahat hissetmiyordum ama şimdi çok rahat bir kullanım imkanı sunmaya başladı herkese tavsiye ederim.
    Bahsedilen arızaların hiçbirini yaşamadım şükürler olsun.Tek şikayetim üzerinde gelen stikerları vernikle neden kaplanmadığını merak ediyorum tazyikli suya dayanımı çok az arka karenajdaki stikerların birisi uçtu resmen söküp onun yerine damla stiker yaptırdım artık en sağlam çözüm olarak.



    AttilaXtreme, ridefree45 ve Ahmet Naci bunu beğendiler.

  11. #11371

    Üyelik
    28 Mart 2016
    Bu arada göstergede aldığım hata sorunu üzerine sizlerden aldığım bilgi sonrası akümü 2 saat civarı şarj ettirdim ancak günler sonra bugün çalıştırmak üzereyken yine aynı hatayı aldım, bu kesinlikle akü değerlerinden midir?

    Öyleyse akü değerlerinin kaç olması lazım?

    **Motor atıl bir şekilde beklemiyor, en fazla 3 gün çalışmadan durduğu oluyor..

  12. #11372

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    11 bin deviri görmek nedir motor 10600 devirde 155km hız yapıyor zaten.
    Bildiğin motosikletin ''ırzına'' geçmek denir....Bu yüzden 2009'dan beri 2.el motosiklet almıyorum.
    The Power of The Dreams.

  13. #11373

    Üyelik
    10 Nisan 2016
    Şehir
    Çanakkale-Merkez
    Motosikleti
    BAJAJ-Pulsar 200 ns
    Ya her sabah motoru çalıştırıyorum rölantide 2-3 dk atıyom vitese tak stop ediyor her çalıştırışta yapıyo sinir olmaya başladım.ayaklık falan açıktır demeyin kapalı çünkü. Sabah nasıl çalıştırıyosunuz siz banada yardım edin. 3-4 rölanti yetmesi lazım ama stop ediyo çanakkalede yaşıyom sıcaklık 15 derece sabah 8 de....

  14. #11374
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Arkadaşlar

    1-çanta demiri
    2-orta ayak
    3-Ön cam lazım

    Yeni alacaklar içinde fikir verebilir..

    Nereden kaç TL ye aldınız..
    Ankara'da tavsiye edeceğiniz yer varsa o da olur.
    Kendim takabilir.. Elim anahtar tutar çok şükür..
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  15. #11375
    fatih. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar
    Pulsarın düz kırmızı renkli olanı gelmiş

  16. #11376
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Alıntı Salih_T adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar

    1-çanta demiri
    2-orta ayak
    3-Ön cam lazım

    Yeni alacaklar içinde fikir verebilir..

    Nereden kaç TL ye aldınız..
    Ankara'da tavsiye edeceğiniz yer varsa o da olur.
    Kendim takabilir.. Elim anahtar tutar çok şükür..
    Sıfır 2015 2016 modelde orta sehpası olması lazım istanbuldaki servislerde çanta demiri ve tur camı mevcut ordaki servisleri bi kolaçan edin
    Salih_T bunu beğendi.
    CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..

  17. #11377
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı sabracadabra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada göstergede aldığım hata sorunu üzerine sizlerden aldığım bilgi sonrası akümü 2 saat civarı şarj ettirdim ancak günler sonra bugün çalıştırmak üzereyken yine aynı hatayı aldım, bu kesinlikle akü değerlerinden midir?

    Öyleyse akü değerlerinin kaç olması lazım?

    **Motor atıl bir şekilde beklemiyor, en fazla 3 gün çalışmadan durduğu oluyor..
    iki değil 7 saat şarj edilmesi gerekiyor o akünün.
    sabracadabra bunu beğendi.

  18. #11378

    Üyelik
    20 Temmuz 2015
    Alıntı almpoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun zamandır uzaktan takipteydim baktım ki fazla resim atan olmamış ben bari birkaç resim atayım.İlk resimler köyümüzün meşhur bir tepesi var bütün vadileri ovaları görebildiğiniz bir yükseklikte yol yağmur ve kar yağışlarından dolayı kros yollarını aratmadı iri taşlı ve bol eğlenceli bir tırmanış oldu benim için zirveye kadar çıkamadım yol bazı noktalarda çok aşırı dikti taşların kaydırma riskinden dolayı cesaret edemedim ama yinede beni tatmin etti.
    http://i.hizliresim.com/rMPPLM.jpg

    http://i.hizliresim.com/m6vvlV.jpg

    http://i.hizliresim.com/g8mmL2.jpg

    Bu bölümdeki resimlerde OMM rider academy ile yapmış olduğumuz kapalı alan eğitiminden.Eğer lastikleriniz iyi bir marka ise fren performansı şaşırtıcı şekilde iyileşiyor.Sadece arka frenin kullanılmasında motosikleti 20 metre dümdüz bir şekilde kayarak devam ediyor.Ama kombine fren kullanırsanız 50 km hızlarda fren mesafeniz ciddi anlamda kısalıyor.Tabi bu iyi bir lastik için geçerli sert hamurlu lastiklerin fren performansı daha zayıf olacaktır.Bu arada söylemeden geçemeyeceğim motoruma bir kez daha aşık oldum eğitime katılmadan 2 gün önce gidon uzatma aparatını takmıştım boyum 1.78 olmasına rağmen fren yapınca kollarıma yük bindiğini anladım. Virajlara girerken kendimi rahat hissetmiyordum ama şimdi çok rahat bir kullanım imkanı sunmaya başladı herkese tavsiye ederim.
    Bahsedilen arızaların hiçbirini yaşamadım şükürler olsun.Tek şikayetim üzerinde gelen stikerları vernikle neden kaplanmadığını merak ediyorum tazyikli suya dayanımı çok az arka karenajdaki stikerların birisi uçtu resmen söküp onun yerine damla stiker yaptırdım artık en sağlam çözüm olarak.

    http://i.hizliresim.com/pzrrEo.jpg

    http://i.hizliresim.com/NAMMkg.jpg
    Ön cam rüzgar siperliğiniz üniversal sanırım. Çok hoşuma gitti
    Acaba link verebilir misiniz?

  19. #11379
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Alıntı almpoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun zamandır uzaktan takipteydim baktım ki fazla resim atan olmamış ben bari birkaç resim atayım.İlk resimler köyümüzün meşhur bir tepesi var bütün vadileri ovaları görebildiğiniz bir yükseklikte yol yağmur ve kar yağışlarından dolayı kros yollarını aratmadı iri taşlı ve bol eğlenceli bir tırmanış oldu benim için zirveye kadar çıkamadım yol bazı noktalarda çok aşırı dikti taşların kaydırma riskinden dolayı cesaret edemedim ama yinede beni tatmin etti.
    http://i.hizliresim.com/rMPPLM.jpg

    http://i.hizliresim.com/m6vvlV.jpg

    http://i.hizliresim.com/g8mmL2.jpg

    Bu bölümdeki resimlerde OMM rider academy ile yapmış olduğumuz kapalı alan eğitiminden.Eğer lastikleriniz iyi bir marka ise fren performansı şaşırtıcı şekilde iyileşiyor.Sadece arka frenin kullanılmasında motosikleti 20 metre dümdüz bir şekilde kayarak devam ediyor.Ama kombine fren kullanırsanız 50 km hızlarda fren mesafeniz ciddi anlamda kısalıyor.Tabi bu iyi bir lastik için geçerli sert hamurlu lastiklerin fren performansı daha zayıf olacaktır.Bu arada söylemeden geçemeyeceğim motoruma bir kez daha aşık oldum eğitime katılmadan 2 gün önce gidon uzatma aparatını takmıştım boyum 1.78 olmasına rağmen fren yapınca kollarıma yük bindiğini anladım. Virajlara girerken kendimi rahat hissetmiyordum ama şimdi çok rahat bir kullanım imkanı sunmaya başladı herkese tavsiye ederim.
    Bahsedilen arızaların hiçbirini yaşamadım şükürler olsun.Tek şikayetim üzerinde gelen stikerları vernikle neden kaplanmadığını merak ediyorum tazyikli suya dayanımı çok az arka karenajdaki stikerların birisi uçtu resmen söküp onun yerine damla stiker yaptırdım artık en sağlam çözüm olarak.

    http://i.hizliresim.com/pzrrEo.jpg

    http://i.hizliresim.com/NAMMkg.jpg
    şu tur camı çanta demiri elcikler lastikler nasıldır yol tutuşu memnunmusunuz nerden alındı ne kadardır likleriyle eklerseniz herkese makbul geçer
    CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..

  20. #11380
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)