Herkese hayırlı akşamlar servis simgesini ekrandan nasıl kaldırıyoruz şu anahtar şeklinde olan simgeden bahsediyorum int de videosu var baktım ama nedense dönmedi o simge nerde yanlış yapıyorum bilen birisi açıklayabilir mi ?
Herkese hayırlı akşamlar servis simgesini ekrandan nasıl kaldırıyoruz şu anahtar şeklinde olan simgeden bahsediyorum int de videosu var baktım ama nedense dönmedi o simge nerde yanlış yapıyorum bilen birisi açıklayabilir mi ?
yazılım yüklendi ise gaz vermeden çalışmaz, hafif gaz vererek çalıştırmanız lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------
anahtarı çevirin motoru çalıştırmayın trip iki yapın ve her iki düğmeye basılı tutun anahtar yani bakım işareti sönecektir.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Teşekkur ederim ben odometre yazan yerde deniyordum parmaklarım acıdı artık basmakdan,bayada sert tuşları.
Dün motora gidon yükseltme aparatlarını taktım.Oldukcada şık ve rahat ergonomik bir kullanıp sağladığını farkettim.Keşke daha önceden yapsaydım ama vakit ve uğraşmam istemem yüzünden erteledim.Muhammed kardeşimizden aldım aparatları.Sağolsun montaj hakkında faydalı bilgilerde verdi.Aparatı kendim tahtım.Servise götürüp sağını solunu çizdirmek istemedim.Elin adamı anahtarı hoyratca dayıyor alete kendiniz gibi hafif ve nazik değil.Öncelikle kafayı söktüm aparatları taktım.Gidonu tam sol tam sağ çevirdim.Genleşen kasan yerleri tespit edip rahatlattım sonrada kafayı montaj ettim.Gaz ve debriyaj telleri kasma yapıyor onlara dikkat etmek lazım.Benim en büyük sorunum elcik ısıtmalar oldu.Yeni aparatı takınca elcik ısıtma gaz kolu ayarını kaybetti onu kalibre etmek gerçekten uğraştırdı.
Ben servisle konuştum yazılım diyorlar hepsi , gidip yazılım attırıcam garanti kapsamında bakalım kesin çözüm olacak mı paylaşırım videolu olarak durumu
yazılım yüklendi ise gaz vermeden çalışmaz, hafif gaz vererek çalıştırmanız lazım.
bende yazılım yüklettim fakat hiç gaz vermeden çalışıyor,üstelik bir hafta çalışmadıgı halde tek marşta çalışıyor.
yazılımdan sonra sadece topspeed düştü 135 km yapıyordu şimdi 125 km yapıyor.sürat merekım olmadıgı için önemsemiyorum ara sıra çevre yoluna cıkınca 3-5 dakika tapagaz gidiyorum.
Benim servisim zaten toplamda 2 yazılım olduğunu söylüyor birine eski birine yeni diyorlar. Yeni dediğim de haziran ayında gittiğimde yine buydu yani pek de yeni sayılmaz ve bende de o yüklü. Fakat ben bi ara iki yazılımı da kullandım ve hiçbirinde topspeed 135 olmadı bende. Sizde nasıl oluyor da 135 in üstünü göremiyorsunuz ki ben 155 gördüm düz yolda maksimum ama şu ara azıcık zorlamayla 140küsürler ve biraz zorlamayla 150 görüyorum. Hatta daha dün gördüm. Hele hele 125 e düşmesi daha da ilginçmiş bir sorun bence.
Gosterge motor calistiktan sonrada kendini resetliyor oyuzden saat ayari kalniyor
110 kiloyum iki kişi biniyormuşum gibi düşün
birde rodajı yaparken lastikler orjinaldi 120 den sonra motor gidon tokatlıyor gibi rahat sürüş keyfi vermiyordu.motoru açmak için zorlamadım
birde halen sürat yapınca hiz kesici işigini yakana kadar basıp vites değiştirmiyorum.normal aralıklarla vites değiştirip gaza basıyorum.düz yolda 125 yapıyor.
yazılım olayına gelince beyindeki koda göre yazılım atıyorlar.benim koda göre yazılım yoktu.yazılım atılsa dahi motor kabul etmiyordu.beyin kodu ta hindistandan geldi.bir kere yazılım atıldı.olay bitti.yazılımdan sonra motorun ilk hareketi arttı.daha bir serileşti ama son surat biraz düştü önemsemedim.böyle gayet memnunum.
Arkadaşlar bugun aşırı stop etme problemi üzerine servise gittim yazılım attırmaya gidene kadar 8 kmde en az 10 kere stop etti dönüşte baya dolaştım 20 km yakın yol yaptım denedim 1 kere bile stop etmedi bilginiz olsun
KumanBayram dostum ö.m den mesaj gönderemiyorum neden bilmiyorum,garip bir durum.O nedenle burdan yazayım.
Gidon aparatını takınca önceden olan titreşim ne ise o,extradan bir titreşim olmuyor.Fiyatı kargo dahil 70-tl.Aliminyumdan tornada işlenmiş,işçilik güzel.Bu aparatı takınca gaz ve debriyaj telleri kasıyor.Kafayı söküp kablo demetlerinden rahatlatmak gerekiyor.Kafanın 4 vidası var ikisi sağ yanda ikisi sol yanda.Sağ ve sol üst vidaları sökmen yeterli kafa aşşağı doğru eğiliyor ve kablolara mudahale edebiliyorsun.
pulsara jant kırılıyor diye bok atanlar dün pendik de ölümle biten motor kazasına baksınlar tam emin olamazsamda honda cbr ıdı motorun ön jantı kollarfan kırılmış çerçevesi ve lastik saglam kalmıştı arkadaşa ALLAH dan rahmet diliyorum.
bu işi amma uzattılar ve uzatıyorlarda beyinden yoksun insanların pulsar cant kırıyor yea dediği bir durum kardeşim kaza anından hepsi kırılır aldığı darbe darbeyi nerden aldığı önemlidir ki kaldıkı pendikteki kazada adam öldü öldükten sonra jant sağlam kalsa neye yarar sen o jantı kıracak kadar hızlı kaza yapıyorsan ve hala hayattaysan bence nefes aldığın için dua etmelisin uçak bile yeri geliyor 2 ye bölünüyor kaza bu sonuçta
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Arkadaşlar stop etme ve çözümü için videomu inceleyebilirsiniz
arkadaşlar kullanıp beğendiğiniz kışlık motosiklet eldiveni var mı önerebileceğiniz ?
Arkadaşlar birşey merak ettim. 200 NS ile 200 RS arasında hp ve tork bakımından ufak bir fark var. Motor blukları aynı diye biliyorum ben. Bu fark yazılımdan mı kaynaklanıyor?
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)