Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kuba Motor Superlight 200

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1421

    Üyelik
    28 Temmuz 2015
    Arkadaşlar selamun aleyküm.
    ilk olarak şunu söylemek istiyorum gerçekten çok faydalı bir konu açılmış ve gerçekten aklı yerinde olgun insanlarla sl 200 hakkında nerdeyse internette bulmanın çok zor olduğu şeyler kullanıcılar tarafından anlatılmış. iyi ki bulabilmisim bu blogu. yaklaşık 1 aydır araştırıyorum sl 200 u nihayet tam olarak kararimi verdim ufak bi ikilem harici.. 2014 / 3-5 bin km lik bir sl 200 buldum sizce sıfırdan yeni bir tane mi almalıyım yoksa 2014 / 3-5 bin km dekini mi? ( başlangıç motorum olucak daha önce bir.motor almisligim yok ufak tefek kendi çapımda custom yapıp en az 1 -2 yil kullanmayı düşünüyorum . fiyat farkı bakımından aralarında resmi işlemler dahil 2250 tl fark mevcut) yardımlarınız için şimdiden tesekkurler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1422
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    Alıntı joviden adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun şuan ki sıfır fiyatının yaklaşık %25 ini harcamışsınız. Belki sizin satın aldığınız fiyata göre daha yüksek bi oranda harcama... Zevkler renkler değişir ve emeğinize saygısızlık etmek istemem ama modifikasyon sonrası yarattığınız etki %25 lik değil bence. Ancak şundan eminim ki bu değişiklikleri yaparken büyük keyif aldınız!
    şöyle cevaplayayım;

    -şuanki fiyattan motoru almadım,5400tl ye almıştım,şuan 7000tl ye satabilirim,alıcı var ama şuan düşünmüyorum.
    -motorun görsel etkisi sizi tatmin etmemiş olabilir,sonuç itibari ile ben birazda deneme-yanılma yöntemi ile neler yapabilirim onuda görmek istedim.İlk motorum bu ve geldiğim noktada çok tecrübe edindim.200cc çinli bir motorda yapılabilcek şeyleri yapmaya çalıştım.Bİr sonraki motorum japon bir cuiser olacağı için o motorda yapacaklarım acemice olmayacak,daha profosyonel bri yoldan gideceğim ancak onada 1500tl gibi ufak meblağların gitmeyeceğinide biliyorum artık.
    -motorun etki-tepki olayına gelince,kullanmadan bilemessiniz,200cc tek silindirli bir motor olan sl200,kitapda 12 beygir demesine rağmen aslında tekere verdiği kuvvet 8-9 beygirdir.Ben bunu gerçek seviyesine hatta üstüne çıkardığımı düşünüyorum.Burda olay azami sürat değil,tutunki tapa gaz ile 130km yapıyorum,benim için önemli olan düşük devirlerde motorun tork kuvveti ve buda belirgin şekilde arttı makinede.
    -elbetteki keyif alarak yaptım ve keyif alarak kullanıyorum.custom olayına girdiğiniz zaman bedavadan tecrübe edinmiyorsunuz,o dünyaya girdiğiniz zaman eliniz cebinize gidecek.ayrıca 1500tl söylediğim rakamlarda lastik ücretide dahildir,zaten listemde bunu belirtmişdim belki gözünüzden kaçmış olabilir ;)
    Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
    Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
    Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye

  3. #1423
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    @lIdiscustIl ; eğer temiz ve rodajı düzgün yapıldıysa 2.el olanı alabilirsiniz, böylece ilk yapmanız gereken lastik değişimi ve ayna uzatma işlemleri için de bütçe kalmış olur elinizde...

    @joviden ; BlackGhost'un modifikasyonları elbette bireysel kararlar. Kimimiz için güzel ya da değil ama güzel de görece tabii bu noktada. Custom olayında zaten esas olan da bu. O anki ruh halinize göre yapılır modifikasyonlar. Yalnızca masraf / maliyet görüşünüze çok katılmıyorum. Bu noktada harcanan para motorun 1/5'i ne denk geliyor haklısınız. (Lastiği saymıyorum o zaten olmazsa olmazı) Ancak bizler şu anda sahip olduğumuz Çin orijinli motorlarla bu konuda gerçekten az para ile "oynama" yapma şansına sahibiz, bu da işin önemli bir noktası. Örneğin benim far takımım yurt dışından geldi. Çin malı far takımı ve tutucusuna toplamda 60 TL ödedim, bunlarla takım olsun diye ana far için aldığım kaş ise tek başına 65 TL idi,çünkü o gerçek krom ve Amerikan malı Ben de geçenlerde taktığım parçaların maliyetine ve eğer bunları marka bir motorun orijinal parçaları ile yapsam ne olurdu diye baktım, gördüm ki sonuna bir sıfır ilavesi gerekiyor Bu yüzden eğer niyetiniz varsa sizde aliexpress kullanarak aklınızdaki değişiklikleri yapın derim, o siteye girince çıkmak zor zaten. Keyifli sürüşler...
    Benzin göstergesi ne oldu bu arada ?

  4. #1424
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    benzin göstergesi için aliexpressden şamandıra almak lazım ve bu şamandıra ile bizim depo şamandırası ile değişmesi lazım,bu sayade orjinal depo göstergesi iptal oluyor.BEn bunu istemediğim için uğraşmadım,sonuçda çok ileri uçda bir custom çalışması değil elbette ama imkanım olsa farklı şeyler planlardım ama bunu bu makine için yapacağımı düşünmüyorum.

    ama şu son hali ile içime sinen bir motor oldu.belki çantalar sırıtabilir ama işim icabı o çantalara ihtiyacım var.
    belki ilerleyen aylarda uygun birşey ayarlarsa farklı bir koruma demiri taktırabilirim böylece motorun imajıda değişebilir.Bazen düz yolda ayaklarımı ileri doğru uzatasım geliyor,o tarz bir koruma demiri yaptırabilirim.

  5. #1425
    joviden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Daystar 250
    Bu arada ben sadece görsel modifikasyonlar yaptığınızı zannediyordum ama sanırım performansa yönelik değişiklikler de yapılmış. Modifikasyon yaparak kendinize has bir model yaratma olayı gerçekten tuzlu bir olay...Elinize sağlık demek lazım...

    Benzin göstergesi işini biraz erteledim, çünkü önceliği karbüratör temizliği, sübap ayarı ve gidondaki boşluğu halletmeye verdim. Onları hallettikten sonra bi de sibop meselesi var :( Lastik değişiminden sonra uzun sibop takıldığı için hava saati rahatça yerine girmiyor, beni çok zorluyor...
    Hepsi bitince benzin göstergesine sıra gelecek sanırım Şunu biliyorum ki tam depo ile yaklaşık 420-450 km yapıyorum...

  6. #1426

    Üyelik
    28 Temmuz 2015
    eyw shadow.. bir sorum daha olucak.. şimdi ben satan arkadaşla buluştum ve motoru gördüm rodajinin doğru yada yanlış yapıldığını nasıl anlayabilirim? ustaya mi götürmek gerekir? rodaj haricinde de bir ustaya göstermek gerekir diil mi?

  7. #1427
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı BlackGhost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200cc tek silindirli bir motor olan sl200,kitapda 12 beygir demesine rağmen aslında tekere verdiği kuvvet 8-9 beygirdir.Ben bunu gerçek seviyesine hatta üstüne çıkardığımı düşünüyorum.Burda olay azami sürat değil,tutunki tapa gaz ile 130km yapıyorum,benim için önemli olan düşük devirlerde motorun tork kuvveti ve buda belirgin şekilde arttı makinede.
    performans için neler yaptınız, sıralayabilirmisiniz?
    Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...

  8. #1428
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Her halikarda üç beş kuruş verip bir ustaya göstermekte fayda vardır, olabilecek masraflar halkında da bilgin olur böylece hem de kafana yatarsa ustan olmuş olur ...

  9. #1429
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    performans için neler yaptınız, sıralayabilirmisiniz?
    öncek, sayfada yapılan işlemleri sıraladım.
    Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
    Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
    Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye

  10. #1430
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    @polo34, 71.sayfada yazıyor hepsi ...

    @BlackGhost, debriyajdaki ayarları ben de konuşacağım Efkan Usta ile...

  11. #1431

    Üyelik
    28 Temmuz 2015
    Anladım Sağol ilgin için hayırlısı inşallah öyleyse

  12. #1432
    458-25-243 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Superlight 200
    Bilmiyorum genelde her motorda oluyor mudur fakat bende sorunlar ASLA tamamen çözülmüyor sadece daha ileri bi tarihe kadar erteleniyor. Daha önceleri stop etme sorunu yaşamıştım debriyaj ayarlarını yapınca toplamıştı kendini şimdi sorun tekrar gün yüzüne çıktı. İlk çalıştırmada kronik olarak 2 kere falan stop ediyor yolda düz devam ederken de stop etmeye başladı. Bunun dışında blackghosta kesinlikle katılıyorum bu motor kesinlikle 13 beygir değil bana göre zira 13 beygirin en kötü artçı ile birlikte seni rahatlıkla kaldırması gerektiğini düşünüyorum. Artçı binince motor kullanılamaz hale geliyor. Ne manevra yapabiliyorsunuz ne adam akıllı gaz alıyor. Eğer devamlı artçı binecekse kesinlikle kimseye bu motoru tavsiye etmiyorum. Bu motorun çekişi bana göre ancak kullanıcısına yetecek kadar. Ayrıca vites düşürmede hala takır tukur o sorunu yaşamaya devam ediyorum. Mümkünse en kısa zamanda shadowmasterın önerdiği gibi rölantiyi 1800lere çekeceğim çok yakar ama en azından adam akıllı kullanmış olurum en basitinden hız kesiciden geçerken yavaşlıyorum 2.viteste geçerken takır tukur ses geliyor 1.viteste denedim aynısını yapıyor. Motor görünüm olarak kesinlikle 6binden 7binden fazla eden bir model gibi yalan yok ancak bikaç sene kullanıp iyice öğrendikten sonra bu modelde kalmak istemiyorum kesinlikle ben de bir japon cruiser -mümkünse yamaha- kullanmak istiyorum.

  13. #1433

    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul Isparta
    Motosikleti
    Mondial Drift
    Öncelikle Merhaba motobisiklet almayı düşünüyorum bütçe herşey dahil 11 civarı biraz karizma bekliyorum beklemesem ybr alırım hemen ama kuba ile pulsar arasında kaldım pulsar bariz üstün fakat 3 lira fark var o parayı kenara koymayı veya ekipmanları 1 tık daha iyi almak için kullanabilirim 1 lira kask 500-600 mont bellik 150 eldiven 200 dizlik felan 100 500 de diğerleri pulsar alırsam ekipman bütcem bu kuba alırsam kask arai felan olur herhalde kısaca başlangıçta kuba bana keşke pulsar alsaydım dedirtirmi ve kuba İstanbul Giresun 1000 km yola dayanır mı pulsarla giden var fakat kubayı bilmiyoruz iyi forumlar... Tekeriniz DÜZ BASSIN

  14. #1434
    A.Türker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 125R
    Alıntı AhmetCan1903 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle Merhaba motobisiklet almayı düşünüyorum bütçe herşey dahil 11 civarı biraz karizma bekliyorum beklemesem ybr alırım hemen ama kuba ile pulsar arasında kaldım pulsar bariz üstün fakat 3 lira fark var o parayı kenara koymayı veya ekipmanları 1 tık daha iyi almak için kullanabilirim 1 lira kask 500-600 mont bellik 150 eldiven 200 dizlik felan 100 500 de diğerleri pulsar alırsam ekipman bütcem bu kuba alırsam kask arai felan olur herhalde kısaca başlangıçta kuba bana keşke pulsar alsaydım dedirtirmi ve kuba İstanbul Giresun 1000 km yola dayanır mı pulsarla giden var fakat kubayı bilmiyoruz iyi forumlar... Tekeriniz DÜZ BASSIN
    11 lira bütçen varsa kubayı düşünmen gereksiz. İkinci el japon alırsın cbr 125 vs. Bu konuda fazla bilgim yok ama başlangıçta bin liralık kaska da ihtiyacın yoktur sanırım.

    Ayrıca 1000 liraya yakın ehliyet 300-600 tl arası sigorta masrafında var bilgin olsun.
    ninja h2 bunu beğendi.

  15. #1435
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    @453; bence rölantini bir an önce yükselt çok yakmaz motorun tek silindir. Ben artçı ile dik yokuş, şehir içi, şehir dışı dolaşıyorum bol miktarda. Elbette 30-40 beygir kadar rahat değil gücü ama söylediğin kadar da kötü değil. Artçı tecrüben ne kadar bu arada ? Bu arada ekbette cruser tadı almak için w-twin ve 40+ beygir bir motor idealdir.

    Konusu geçmişken ; başlangıç için xxx kask yeter diye bir kavram olmaz motorda, alınabilecek en iyi kask alınır. Düşük CC güçsüz motor olunca kazada alınan darbe değişmiyor ! Pist gibi hız yapmadığımız doğrudur ama şehir içinde kafanızı bariyere, yandaki arabaya vurmak gibi risklerle sürüyoruz motoru.

    Bir de sizlerden ricam, lütfen bu başlıkta SL200 ve muadillerini konuşun. Bilgi almaya gelen arkadaşların ulaşımını etkiliyorsunuz. CBR ile SL200 karşılaştırması başka bir başlıkta olmalı...

  16. #1436
    A.Türker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 125R
    Alıntı shadowmaster adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @453; bence rölantini bir an önce yükselt çok yakmaz motorun tek silindir. Ben artçı ile dik yokuş, şehir içi, şehir dışı dolaşıyorum bol miktarda. Elbette 30-40 beygir kadar rahat değil gücü ama söylediğin kadar da kötü değil. Artçı tecrüben ne kadar bu arada ? Bu arada ekbette cruser tadı almak için w-twin ve 40+ beygir bir motor idealdir.

    Konusu geçmişken ; başlangıç için xxx kask yeter diye bir kavram olmaz motorda, alınabilecek en iyi kask alınır. Düşük CC güçsüz motor olunca kazada alınan darbe değişmiyor ! Pist gibi hız yapmadığımız doğrudur ama şehir içinde kafanızı bariyere, yandaki arabaya vurmak gibi risklerle sürüyoruz motoru.

    Bir de sizlerden ricam, lütfen bu başlıkta SL200 ve muadillerini konuşun. Bilgi almaya gelen arkadaşların ulaşımını etkiliyorsunuz. CBR ile SL200 karşılaştırması başka bir başlıkta olmalı...
    ben iki motoru karşılaştırmıyorum arkadaş pulsar ve kuba arasında kaldığına göre belli bir tarz kriteri yok görünüşü güzel olsun dediği için öneride bulundum. çok değil bir önceki mesajda kuba yerden yere vuruluyor bu yüzden yardımcı oluyorum.

    kask konusunda da yetkin olmadığımı belirttim.

  17. #1437
    HaktanAksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba Superlight 200
    Ben bir depo ile iki defa 435km yol yaptım. 420 - 450 km arası kullanıma göre km yapıyor.

    Ben hem tek başına hem artçı ile çok çok acemi olduğum halde defalarca artçı taşıdım ama hiçbir sorun yaşamadım.

    Şimdi Şirinevlerde seleyi değiştiriyorum. Birazdan işlem bitecek ve yeni sele takılacak. aliexpres'ten verdiğim siparişlerin gelmesine de az kaldı. Onlarda gelince birtek gidonu 4-5cm yükseltmek kalıyor.

    Gerçi bugün basın expres yolunda bir abla bu değişiklikleri görmeme neredeyse engel oluyordu, sonradan da çok büyük terbiyesizlik yaptı ama şükür canımız sağ

    Herkesin tekeri düz bassın.

  18. #1438

    Üyelik
    07 Temmuz 2015
    SELAM ARKADAŞLAR BENİM KUBA SL 150 LİK BUGÜN MUAYENEYE GİTTİM 2012 MODEL MUAYENEDE ÖN FARDAKİ KÜÇÜKLAMBA YANMIYORDİYE AGIR KUSURDAN GECEMEDİM SORUM O KÜCÜK PARKLAMBASI KISA FARLARLAMI YANIYOR YOKSA ANAHTARI CEVİRİNCEMİ BEN KISA FARLA YANACAK ŞEKİLDE YAPTIM BÖYLE OLUNCA MUAYENEDEN GECERMİ.

  19. #1439
    thepope - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    --
    eğer bana sorduysanız aldığımda vardı markasını hatırlamıyorum.

  20. #1440

    Üyelik
    01 Temmuz 2015
    Ruhsat plaka masrafı için 700 tl istedi bayi doğrumudur yaşım 24


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)