Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kuba Motor Superlight 200

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4121
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    134-128 bakla sayısı. Tavsiyem 134 olanı al, uzun gelirse bakla çıkartılır. Ben doğrudan servisteki zincir dişli setini kullandım özel bir marka değildi. Bizim motorun tahrik sistemi yumuşak olduğu için çok pahalı marka zincire gerek yok bakımlarını düzgün yaptıkça. O-Ring de şart değil ama genelde artık hepsi o türde.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4122

    Üyelik
    22 Haziran 2017
    Arkadaşlar, 105 km/h yapan motosikletim suan 100 km/h yi gecmemeye başladı yokuş aşağı hemde.buji 2000 km önce değişti yağı 500 km önce değişti(eneos marka yağ koyuldu). Ustaya da söyledim bunu 200 luk motor ne bekliyorsun dedi ama tatmin olmadım tabiki. Zincir veya gaz teli ayarından olabilir mi? Motosikleti aldığım kişi hiç yüksek devirde kullanmadığını belirtti. Yardimlarinizi bekliyorum.Tesekkurler

  3. #4123

    Üyelik
    01 Temmuz 2015
    Şenol Abi aynı dert arkadaş da da var subap ayarı karbıratör temizliği yaptırdık motul yağı koyduk 10w40 5100 zincir ayarı hava filtresi de yıkadık biz yine de eski performans yok

    Debriyaj balatası bitmiş dediler hız da düşme olurmu o yüzden yada başka bi neden ne olabilir

  4. #4124

    Üyelik
    22 Haziran 2017
    Ben en son hava filtresini yikadim tekrar taktım. Cikarttigim gibi taktım. Şenol abinin hazırladığı klavuz baktığımda hava filtresinin en son bakımda ters takıldığını farkettim (uzun taraf ice bakiyordu) sabahın 6 sında tekrar soktum yıkadim bakalım bir şey değişecek mı? Hani daha 7-8 aylık motosiklet kullanıyorum. Burayı keşfetmenin önce soru soracak adam bile bulamıyordum.herkese teşekkürler ve iyi bayramlar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------

    Sizin motor kaç km deki debriyaj balatasi bitti ?

  5. #4125

    Üyelik
    01 Temmuz 2015
    Bu arada hepinize iyi bayramlar bayramınız mübarek olsun

    25 bin de

  6. #4126
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Debriyaj balatası, baskı, zincir gergisi de etkenler arasında tabii. Bir de rodajda iyi açılmış olma durumu var ki görece bir kavram ve elli sayfa yazsak çıkamayız işin içinden. Kademe kademe deneyip bulacaksınız artık. Haaa bir de görece bir kavram daha var ; siz ustalaştıkça motorun gücü az gelmeye başlar. Bunu @blackghost yaşadı. 9.000 km'de "bitti abi benim debriyaj gitmiyor bu motor" diyordu, test için kullandım herşey normaldi. Tabii bu noktaya geldiğinizde tecrübe ve deneyiminizi düşünmek gerek. Motor satıcılarının söylediği şu tuzak söz çok etkilidir : "yaaa baba tabii yetmiyor bu motor artık sana"... Bunu duyan daha 1 yıllık deneyimle gidip yüksek cc, 3 kat ağır bir motor alır. Ya duvarda patlar ya motorun masrafları cebini patlatır. Kıssadan hisse, 13 beygirlik bir güçten uçmasını beklemeyin, gitmiyor diye şikayet edio onu üzmeyin. Benim 40.000'lik olgun meleğim 120 basıyorsa sizinkiler de basar, demekki kızların huyuna gitmiyorsunuz

  7. #4127

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul(Avrupa)
    Motosikleti
    KUBA Superlight 200
    Arkadaşlar olur da ön fren müşürü arızası için sağ kütügü degistirirseniz eski kütügü almayı unutmayın benim bugun çok işime yaradı görsellerle anlatmaya calisicam.
    Epeydir kornam kendi kendine çalıp duruyodu bazen susuyo bazen devamli calıyodu dün hiç susmadı kornanin bağlatı yerlerini çıkarıp yol almak zorunda kaldim sonra aklima degistirdigim eski sağ kutuk geldi. Sonuçta marş dUgmesiyle korna aynı sekilde calisiyo diye dusundum bas çek. Açtım içini baktım sağ kutuk görseli bu

    Sonra sol kutugu actim kablo renkleri farkli fakat tuşun iç mekanizmasini açtigimda şase yapmis kisima ulaştım ve görseli bu

    Sag kutugun iç mekanizması da bu

    Sonra sag kutukteki marş dugmesinin iç mekanizmasini kablolarindan pay birakarak kestim sol kugun şase yapan kismini da ayni sekilde kablodan pay birakarak kestim mekanizmanin icinde ki kisa demire lehimlenmis olani kisaya uzun olani uzuna bagladim. Bu arada mekanik ve malzeme terimlerini bilmedigimden tam isimlerini yazamadim. Sonuç gayet stabil çalışıyor. Sizinde basiniza gelebilir diye paylasayim dedim. Umarim anlatabilmisimdir. Ben mekanizmalarin icini acip gorerek yaptim sizin o kisimlari acmaniza gerek yok bosuna mekanizmanin dis kutusuna zarar vermeyin.

  8. #4128

    Üyelik
    22 Haziran 2017
    Şenol abi hızla ilgili son bir soru daha sormak istiyorum.Sizin motosiklet 120 km/ h ile giderken kaç deviri gösteriyor acaba? Benim motosiklet aynı zamanda 7.5 deviri geçmiyor da

  9. #4129
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    8.000 RPM'nin biraz üstü

  10. #4130
    ayetlervaray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Superlight 200
    düşük devirlerde gelen tiz sesin kaynağı nedir ?

  11. #4131

    Üyelik
    23 Mayıs 2017
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    KUBA SUPERLIGHT 200
    Alıntı ayetlervaray adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    düşük devirlerde gelen tiz sesin kaynağı nedir ?
    yan taraflarda akü ve hava filtresini kapatan üçgen kapaklar var, onların üzerinde parlak bir plastik var.
    o parlak parça titreyince yapıyor o sesi. söküp o parçanın vidalarını sıkman lazım.

  12. #4132
    triposi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2017
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Herkese merhaba, aranıza yeni katıldım. Gün itibariyle 2. el olarak; 2015 model, 5000 km'de superlight sahibiyim. Teoride her şeyi biliyor olmama rağmen bugün baya bir yol yaptım ve inanılmaz keyif aldım, yıllar önce aldığım ehliyetime haksızlık ettiğimi düşünmeden de edemedim. Gel gelelim aktif olarak kullanan sizlere birkaç sorum olacak, özellikle ekipman ile ilgili şeyler, yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum.

    - Kask için "Shark Raw" modelini çok beğendim. Kullanan var mı? Veya tanıdıklarınızdan duyduklarınız ile önerir misiniz?
    Link: http://www.motosikletaksesuarlari.com/Shark-Raw-Motosiklet-Kaski-Mat-Siyah-Ayrilabilen-Gozluk-ve-Maskeli-_9132.html

    - Eldiven için ise "Tucano Urbano Gig" diye bir model beğendim. Kullanan veya yorum yapabilecek var ise çok sevinirim.
    Link: http://www.motorcudanmotorcuya.com/eghpp~u~tucano-urbano-gig-deri-siyah-erkek-eldiven-46122

    - Mont için ne kadar araştırma yaptıysam da sağlıklı bir sonuca ulaşamadım. Superlight gibi bir motosiklet kullandığım için deri mont aramaktayım, her türlü fikir ve öneriye açığım.

    --

    Bir de vites ile ilgili bir sorum olacak. Vitesi boşa alamadım bir türlü. Vites 1'de iken yarım yukarı çektiğimizde boşta olması gerekmiyor mu? Arkadaşımdaki Pulsar Rs200 de çok rahat yapabiliyorum mesela, farklı şekilde mi oluyor?

    Saygılar.

  13. #4133

    Üyelik
    23 Mayıs 2017
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    KUBA SUPERLIGHT 200
    daha önce devir saati ışığı değiştiren var mı? devir saatinin ışığı çalışmıyor. mümkünse değiştirmek istiyorum.
    ayrıca yapılabiliyorsa daha aydınlık led ışıklar takmak istiyorum.

  14. #4134

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul(Avrupa)
    Motosikleti
    KUBA Superlight 200
    @triposi dostum ben kullanıyorum shark raw soyouz gayet iyi ben cok seviyorum ama tabi 1. Handikapı fullface olmamasi digeri de gözlugun icinde ki sunger kisim yuze oturuyor ve biraz iz brakIyo yuzde. Mont olarak da hudson robocop kullaniyorum korumasi cok iyi ama yazın pişiriyo )

    @palapi led ışıktan kastın far için mi ?

  15. #4135

    Üyelik
    22 Haziran 2017
    Bende boşa almada zorlanmıştım bir süre ama çözdüm vites 1 deyken olduğun yerde hareket ettirmeden çok hafif gaz ver o şekilde boşa al yavaşça motoru ileri geri hareket ettirmeyle ugrasma umarım işine yarar

  16. #4136
    triposi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2017
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    @Victim, çok teşekkürler. Önerilerini dikkate alacağım, özellikle de mont açısından.

    @chopper86, bakım için götürdüm ustaya bir ayarsızlık varmış, şu anda gayet rahat bir şekilde boşa geçiyor, teşekkürler.

  17. #4137

    Üyelik
    10 Temmuz 2017
    Arkadaşlar linkteki gidonu almayı düşünüyorum. Ölçüleri açıklamada yazıyor. Kuba Superlight'a uyuyor mu ? bizim riser bağlantıları 1 inch mi ?
    http://urun.n11.com/yedek-parca/apac...yah-P172196671

  18. #4138
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Bu gidonu 200 TL civarında yaptırabilirsin 2 katı para verme.
    0541 253 67 33 - Gökay
    Chaos'dan Şenol abi yönlendirdi de, fotoğrafı at konuşun.

  19. #4139

    Üyelik
    10 Temmuz 2017
    Teşekkürler Şenol abi bende çok beğendim diye gözden çıkarmıştım ama fazla para vermenin anlamı yok tabi.
    Yalnız ben Antalya'da yaşıyorum bir konuşayım bakalım Gökay abiyle buraya gönderebilme ihtimalini filan.

  20. #4140
    OgulcanMC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200 (Eski) Hyosung GV250 (Şimdi)
    Alıntı shadowmaster adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu gidonu 200 TL civarında yaptırabilirsin 2 katı para verme.
    0541 253 67 33 - Gökay
    Chaos'dan Şenol abi yönlendirdi de, fotoğrafı at konuşun.
    Benim yeni motor GV250'nin de gidonunda hafif bir yamukluk var ve oturuş pozisyonu biraz rahatsız uzun yolda yoruyor. Az daha yüksek ve kendime doğru bir gidon istiyorum. Bana da yardımcı olur mu arasam yeri falan var ise İstanbul'da uğrayayım yanına Şenol abi?
    Live To Ride, Ride To Live


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)