2 gün önce bu modeli kullanma fırsatım oldu. Daha önce de söylemiştim şimdi de söylüyorum; motorun duruşu ve dizaynı inanılmaz etkileyici. Kullandığım esnada etrafımdaki insanların dikkatini çektiğimi hissediyordum. 130 km/s hızla gitmeme rağmen titreşim yoktu ve sanki araba kullanıyormuşum gibi güçlü duruşu güven veriyordu. Motordaki tüm göstergelerin dijital olması, sele ve elciklerin kalitesi, kullanım esnasında ölçülerin bana sağladığı duruş özellikle ayarlanmış gibi saatlerce yolculuk yapsam da keyif almamı sağlayacak kadar iyiydi.
Yakıt konusunda test etme imkanım yoktu çünkü motosikletin arkadaşıma ait olduğunu söylemiştim ancak kendisinin dediğine göre kilometrede 13 kuruş yakıyor ve servisin kendisine söylediğine göre ilk bakımdan sonra hız olarak açılacağını ve yakıt tüketiminin düşeceği yönünde. Almamak için kendimi zor tutuyorum desem yalan olmaz.
arkadaşlar merhaba kafanızda soru işareti kalmasın fakat almak üzereydim üşenmeden araştırdım
öncelik 30 yıllık geçmiş olan jeneratör ve bmw gibi büyük markalara parça üreten loncin motor çin firması 2002 ve 2007 de en iyi ve avrupa sertifikası almış bi firma ben titanic kullandım işçilik benelli & keeway ortak yapımında ortaya çıkmış kuba ise tedarikçi olmuştu memnundum cr1 i yarın inceleme yapacam size net yazarım ama rks yi loncin üretmişse kesinkez alırım http://www.youtube.com/watch?v=FhBmA-qrW9o bu üretimi fabrikası loncinden iyi forumlar
JL 150-58(cr1) gerçek adıdır loncin motor üretmiştir
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------
VEE TESPİTİ DOĞRU YAPMIŞIM LONCİN benneli&keeway de üretim yapıyormuş helal olsun kuba sağlam firma bulmuş alan pişman olmaz diyebilirim
http://www.chinamotorworld.com/index.php?c=news&a=view&id=1191
burayı türkçe yapın
ve buraya
http://www.chinamotorrider.com/chinese-motorcycles-at-canton-fair-115/
bakın derim CR1 BENİMDİR ARTIK BU ARADA BENELLİ&KEEWAY BÜNYESİNDE BMW İLE (2009 DAN BERİ) mühendislik ve teknik çalışmalara başlamışlar 600 cc bn6 bennelli yazın görün hadi görüşürüz
bu arada motor bölümü mevzunu olup yantai shandong ve guanzhou da motorsiklet (arora) ithalat biriminde çalıştım
Kardeş, araca yapmış olduğun övgüler için teşekkür ederiz fakat, Çin motosiklet piyasasıyla ilgili vermiş olduğun bilgiler yanlış.
1) Youtube'da linkini verdiğin Loncin fabrikası 2009 tarihli, yani Loncin geçen yıl yeni binasına taşındı, bu yeni binayı yürüyerek gezmen ve sadece bir videoya sığdırman imkansız! Üniversite gibi aynı!
2) chinamotorrider'da verdiğin linkte ise sadece ordaki fuardan kareler var. Loncin ve Keeway, iki dev, iki rakip, iki farklı şehir, iki farklı kulvar, birlikte üretim yaptıkları da yok. Benelli markası ise Keeway'in İtalyanlardan satın aldığı ve İtalyada üretim yaptığı bir markadır.
3) chinamotorworld burda da yine birleşme falan iddaa edilmiyor, sadece bi yazar yazı yazmış, o kadar!
Bunun yanında, Loncin firmasının BMW'ye alt motor ürettiği doğru! Keeway'in ise İtalyan devleriyle çalıştığı da doğru. KUBA ve RKS'nin ürün gamında bu iki firmadan faydalandığı da doğru!
Teşekkürler
1 loncin çindeki büyük üreticidir
2 zanelle/rks/rkv/benelli/keeway aynı bünyede keeway altında farklı ülkelerde satış ismidir
3 loncin keeway için üretim yapan firmalardan sadece birisidir + olarak kubanın bazı modelleri hariç hepsi 2. sınıf cr1 2. kalite ama kuba strike 1. kalite keeway üretim hakkı vermişse 1. kalite üretiliyor ayrıca video çekmedim çekim varsa bana ait değil ama bizim 4 ilmiz büyüklüğünde yer var zonghsen-jonway vss firmalar yantai shandong da
kardeş, neyin peşindesin? Amacın ne? Kimliğini açık eder misin? Hangi firmada çalışıyorsun? Ben Kuba Motor'da çalışıyorum.
Hem Loncin büyük bi firma diyorsun hem de araçları 2.sınıf diyorsun. Nasıl anladın? Neye göre araçları 2.sınıfa attın? Sınıf derken kastın ne?
Loncin'in elemanı şuanda karşımda oturuyor, sen nasıl Keeway ve Loncin'i ortak yaptın?
Jonway dediğin firma batmak üzere, Shandong dediğin bölgeyle alakalı hiç bir muhabbet geçmedi, onu da nerden çıkardın ki
İçeriğini bilmediğin videoları neden paylaşıyorsun? Aslını bilmediğin konular üzerine neden yorum yapmak zorunda hissediyorsun kendini?
Dediğim gibi, kimliğini açık et, amacını belli et, ona göre yazışalım.
Benim Türkiye'deki tüm motosiklet firmalarına saygım vardır. Hepimiz helal dairesinde rekabetçi serbest piyasada çalışmaya çalışıyoruz. Yarım yamalak bilgiler verip sırf mesajım yayınlansın mantığı ile yazmayın ki kullanıcıların boş yere kafası karışmasın. Aracın artılarını söyle, eksilerini söyle, bitti gitti.
Selamlar
Pazar günü 270 kmlik Urfa-Halfeti turu yaptım. Şu anda 1300 km deyim. Genel olarak memnunum. Özellikle rampalarda beni fazlasıyla tatmin ediyor. Zaten uzun yol yaparken benim için rampa önemlidir. Rampalarda beni habire sıkıştırıp sollayan araç olsun istemiyorum. Canım motorum dik ve uzun rampalarda bile (Bağajla beraber 110 kğ civarıyım) 5. vitesle zorlanmadan çıkıyor. Ama ortalama hızı 80 km/s. Rampa aşağı en fazla 120 yi gördüm düz yolda da 105, bu benim denemelerimi.Çok hemde çok denedim. Zaten fazlada beklenmez bu motordan. Bu motor şehiriçi kullanımı için fazlasıyla iyi (daha iyileri tabiki var). Benim gibi hafta sonları çevre illere gitmek isterseniz yine benim gibi 80-90 km/s hıza sabrederseniz çok iyi tavsiye ederim. Eğer derseniz ben gidiş geliş 1500-2000 km yol yapacağım gider mi? O zaman 20 Ağustos'u bekleyin Urfa-Alanya yapacağım. Bakalım yolda kalacak mıyım? Gerçi son gezimde dönüşte 100. kmde motorum şişti (ben öyle sanmışım ) stop etti. Biraz bekledim ve çalıştırıp devam ettim hop bi daha sotop etti. Keşke bu kadar sıkıştırmasaydım falan filan derken bi kaç kere daha çalıştırıp gittim ve yine stop etti. Gece 10 otobandayım. O an benim için Kuba CR1 bitti. Aklımdan cbf150 alsaydım böyle olmazdı, Su soğutmalımı alsaydım. Birden SYM Wolf 250 cc alasım geldi. Bunları düşürken soğumasını bekliyordum. Sonra marşa bastım çalışmadı bi daha, bidaha olmadı. Bi sürü küfür havada uçuşuyordu neredeyse tekmeyi geçiriyordum motora çünkü eve bayağı geç kalmıştım. Eşimi ve çocuklarımı kayınpederden alıp eve gitmeliydim. Öyle böyle derken saat 11 oldu ve daha bi 35 km yolum var. İşimi daha fazla şansa bırakmadan acil kuzen hattını aradım. Pikap filan bul gel motorum çalışmıyor dedim. Benimle dalga geçerek noldu benzinin mi bitti demesin mi? Telefonu kapatmadan hemen yedeğe çevirdim ve tek marşta çalıştı motorcuğum. Kafamı duvarlara vurasım geldi . Eve yetişene kadar motorumdan özür diledim. Umarım affetmiştir beni. Bu yazının sonunda motorumun eksi yönü aklıma geldi. Dijital benzin göstergesine güvenmeyin. Benim motorda daha 2 çizgi yanıyordu. Benim en büyük hatam bir gün önce 150 km lik bi gezi sonrasında km.yi sıfırladım ve unuttum. Sonuçta güzel motor kullanımı zevkli ve rahat. Titreşim benim için yok ama sadece ayaklarda 90 dan sonra çok az.
CR 1 lastikler Tubelles mi?
NEDEN gocundun ki hiçbir firma elemanı değilim öyle olsam rks sizin ithal markanız onu kötüledimmi hayır ama işçilik kaporta aksamı rks ye göre 2. sınıf dedim özgür bi forum istediğimi överim istediğimi gömerim japon japon diyen örümcek kafalılardan değilim sen toy iken tr ye ilk giren harput motor gaoming firmasından bugüne araştırmalar yapan aktif kullanıcıyım rahat ol kafası karışmaş kimsenin kuba malları 2. sınfır 1. sınıf olan mal zhongshen in piaggo ve sym ye ürettiği modeller yamaha honda trumph vs saymıyom bile
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------
Porselen piston olduğu doğrudur ve sağladığı ciddi avantajlar var. Daha sağlam olmasının yanı sıra kaygan olmasından dolayı piston içindeki hareketi daha dolay ve pistonun çizilme olasılığı neredeyse sıfıra yakın. Bu yüzden büyük bir avantaj sağlıyor motora.
Resim yükleme işini de imageshack.us gibi bir yere yükleyip oradan link al burada yorum yazarken üstte resim ikonuna tıkla ve linki oraya yapıştır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------
Evet. CR1 lastikler Tubelles doğru tahmin.
bende almayı düşünüyorum arkadaşlar yokmu başka bilgi vercekler yada foto atcak olanlar
bende cr1 sahibi olarak aranıza katılmış bulunmaktayım 30 km oldu
Hayırlısı olsun.
Vay İso yaaa!..
XR ı ne yaptın???
XR125 PLUS umu sattım abi bayide bakımdayken müşteri çıktı gözüme de cr yi kestirdim direk verdim cr yi aldım cıktım :D
Artık CR1 sahibiyim ve ilk 500 km. bakımı sonrası buradayım. Kullandığımdan beridir iyi ki almışım dedirtiyor bana bu motor performans açısında. Yakıt tüketimi tabiri caizse kokluyor diyebilirim. İlk kullanımda 3 lt. benzinle 110 km. yol gittim ve 130 km/s maksimum hızda sürdüm titreşim sıfır gibi hiç hissetmedim ve motor bana mısın demedi bu yüzden sürüş keyfini doruk noktasında yaşatıyor. İlk periyodik bakımını da yaptırdıktan sonra bir açılma oldu motorda ve kullanımı daha da rahat olmaya başladı. İnanın imkanım olsa hiç bırakmayacam o derece aşık oldum bu motora. Almak isteyen herkes gönül rahatlığı ile alabilir ki o zaman zaten benim yaşadığım mutluluğu ancak o zaman yaşayabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------
Ayrıca sormak istediğiniz herhangi bir şey varsa sorabilirsiniz. Hem beni yönlendirmiş olursunuz ola ki bir özelliğini yazmayı unutmuşumdur diye hem de siz bilgilenirsiniz.
makinamm maşallah demeyi unutmayalım
Şase ve kaportası guzel ama motoru için aynını söyleyemiycem
neden açıklarmısın bizde bilelim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)