Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456715 ... SonuncuSonuncu

Kuba CR1 Supersport

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81

    Üyelik
    26 Eylül 2012
    Şehir
    Ordu
    Motosikleti
    1985 Mobylette - 1994 Minsk - 1995 MZ 251 - ?
    Alıntı demirkask adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende drift vardı onu satıp bunu aldım eğer bulabilseydim bunun yerine TVS APACHE alacaktım fakat bulamadım.

    Ayrıca motorun fiyatı 3500'E çekilecek KUBA tarafından 100/70 ihtimal bayilere gelen bilgiler böyle çoğu bayi fiyat düşürdü.
    Cbr 250 yr niyetlenmiştim ilk önce. 250 cc motor yakit ve vergi avantaji, enjeksiyon teknolojisi, 6 vitesli en ideal motordu ama bir yilda iki katı zam yapıldı. Sonra dedim araba parasina 250 lik motorami vereyim dedim vazgeçrim. Sonra motor sevgim yinedepreşti. Dedim o zaman küçük cc li ucuz alternatiflere bakayim. Baktim bajaj pulsar diye bir model gelecekmiş geldi geldikten sonra tam niyetlendim onada zam geldi. İyice gıcik oldum. Tam hanimi ikna ediyorum zam geliyor. Sonta hadi şekilli çin olsun dedim mondial zone 180 e bakayim onada bu ay zam geldi.... RKS logik 150 scotura kaydim onada zam geldi. Simdide cr1 e niyetlendik bakalim ne olacak. Durum böyle butunu bölemiyorum yarımı yiyemiyorum galiba. Verdiğin bilgiler için tşkkür ederim demirkask. Mobilden yazdiğim için biraz karışık bir metin olmuş olabilir affola...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82

    Üyelik
    21 Eylül 2011
    Şehir
    Karaman
    Motosikleti
    Kuba CR1
    Bende yeşil renk olanından aldım kısaca artı ve eksi özelliklerinden bahsetcem kendimce
    ARTI ÖZELLİKLERİ:
    1)Görünüş olarak gerçekten çok güzel dikkat çekiyor insanların gözü kayıyor ilgi çekmek isteyenler için uygun.
    2)Yakıt olarak çok az yakıyor km de 15 kuruş civarı.
    3)Titreşim önceki cup ve cg tipi motosikletime göre sıfır uzun yol(350km) yol yaptım gayet rahat.
    4)Ledli farlar gündüz işe yarıyor fark ediliyorsunuz.
    5)Ön amörtisör gerçekten güzel ancak arka için aynısını söyleyemeceğim.
    6)Virajları gerçekten çok güzel alıyor ancak lastikleri biraz daha iyileştirmek gerekebilir fren yaptığım zaman arka tarafta gezme oluyor.
    EKSİLERİ:
    1)Arka fren hiç hoşuma gitmedi bastığım zaman motoru durduramıyor özellikle artçım varken teker kaymaya ve sağ sola gezmeye başlıyor.
    2)Hızlanması güzel fakat son hızı tatmin edici değil düzde 108 km yapabildim oda motorun üzerine uzandığım zaman düz oturuşta 100 ü geçemedim(70 kilo 1.83 boyundayım).
    3)Benzin göstergesi hatalı sonuçlar verebiliyor 2 seviye benzin gösterirken yedeğe düşüyor bununla uğraşmayın sürekli yedekte kullanın...
    4)Gaz verirken dikkatli olmak gerekiyor kalkışlarda arka taraf pati çekebiliyor yeni başlayanlar için biraz sıkıntı olabilir ama bunu yapmak bana zevk veriyor :D
    5)Km göstergesi fazla güneşin altında kalıp ısınırsa sıkıntılı çalışmaya başlıyor devir saati çalışmıyor sonra soğuyunca eski haline geri geliyor(belki benim motoruma özgüdür)
    6)Lastikler kalitesiz geldi bana tubeless lastik takılabilir jantlar uyumlu kaliteli bir lastikle motor çok değişecektir buna eminim.
    7)Motoru sıkıştırdığım zaman hız denemesi yaparken aşırı bir ısınma meydana geliyor neden olduğu hakkında bi fikrim yok ama normal bişey gibi gözükmüyor yanık kokusu geliyor egzozun ucuna elinizi koyduğunuz zaman rolantideki hava bile elinizi yakmaya yetiyor denemeyin! Motor bu hale geldiği zaman çalışması değişiyor bunada bi anlam veremedim.
    8)Üzerinde takılı olarak gelen bujisi gerçekten bi işe yaramaz çift tırnaklı ngk buji tavsiye ediyorum farkı hissedersiniz iridyum buji buralarda satılmadığı için test etme şansım olmadı. Merak ettiğiniz bişey varsa sorabilirsiniz 2300 km kadar yol yaptım 1 hafta içinde sağlıcakla kalın

  3. #83

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Arka frenin hemde artçı varken kayması garip. Çok mu basıyorsunuz ya da lastikler mi kötü ? Ön freni kullanmıyor musunuz ? Zaten motoru ön frenin durmdurması gerekir, arkanın değil. Sıkıştırınca yanık kokusunun gelmesi bana motor devrinin kırmızı bölgede olduğunu hatırlattı. Motor devrini hiçbir zaman anlık durumlar hariç kırmızı bölgeye çıkarmayın. Bir anda motor elinizde kalır. Bunun örnekleri sitede çok...

  4. #84

    Üyelik
    21 Eylül 2011
    Şehir
    Karaman
    Motosikleti
    Kuba CR1
    Ön frenle birlikte kullanıyorum tabi ki %65-70 civarı ön fren geri kalan arka fren bence lastikten kaynaklanıyor kalkarken pati atmasıda lastikten kaynaklanıyor bence

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------

    Ayrıca motorun devri gelince vitesleri 10.000 devirde atıyorum zaten 5.viteste devir 8.300 civarı kalıyor gaz yemiyor kısaca motor...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------

    Eskiden kuba xy100 e cupum vardı o kadar sıkıştırdım bişey olmadı ısınmıyordu bu kadar o yüzden bahsettim bu sorundan 2. Viteste ibre 80 gösterirdi cupum güzeldi be o günler :D

  5. #85
    demirkask - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2012
    Şehir
    -
    Motosikleti
    -
    Alıntı erensipahi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön frenle birlikte kullanıyorum tabi ki %65-70 civarı ön fren geri kalan arka fren bence lastikten kaynaklanıyor kalkarken pati atmasıda lastikten kaynaklanıyor bence

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------

    Ayrıca motorun devri gelince vitesleri 10.000 devirde atıyorum zaten 5.viteste devir 8.300 civarı kalıyor gaz yemiyor kısaca motor...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------

    Eskiden kuba xy100 e cupum vardı o kadar sıkıştırdım bişey olmadı ısınmıyordu bu kadar o yüzden bahsettim bu sorundan 2. Viteste ibre 80 gösterirdi cupum güzeldi be o günler :D
    Bende aynı 10.000 deviri geçmemeye çalışıyorum fakat öyle dediğiniz gibi çok ısınıyor mu dikkat etmedim zaten hava soğutmalı motor ısınması normal.

    Lastiklere gelince evet çok kalitesiz naylon birşey lastikler yüzünden ön tekerim kaydı yan yattım motorla.

    Değiştirmeyi düşündümde arkaya uygun lastik bulmak zor mecbur küçültmek gerek.

  6. #86

    Üyelik
    21 Eylül 2011
    Şehir
    Karaman
    Motosikleti
    Kuba CR1
    eski motorsikletimle karşılaştıracak olursam cayır cayır yanıyor tabiri doğru olur tabi devirli kullandağım zaman oluyor bu ısınma normal kullanımda sıkıntı yok lastik araştırmadım halen orjinal lastikleri ile biniyorum benzine zor para buluyorum zaten öğrenci adamız :D

  7. #87

    Üyelik
    21 Eylül 2011
    Şehir
    Karaman
    Motosikleti
    Kuba CR1
    Ayrıca bugün ilk defa karlı zeminde kullandım ön çamurluk iyi değil dizlerime kadar su attı motosiklet yavaş gitmeme rağmen

  8. #88
    emre186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Kanuni BS125
    600 km yola cr1 ile full koruma giyip gidilir mi ? cg den cr1 e geçicem. kaç km de bir soğutmam lazım ? uzun yolda kolçaksız ne derece güvenli ? ;) 600 km de kaç Tl benzin yakar ? bel ağrıtıyor mu? uzun yolda sürekli 100 le yardırırsam 1 saat boyunca ne olur ?
    mortingen şıtraze olmamak için koruyucu ekipmansız yola çıkmayın..

  9. #89

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Mrb arkadaşlar. Motosiklet binmeye yeni başlayan birisiyim. Kasım başında A2 ehliyetimi, Kasım sonunda da ilk motosikletimi aldım. Bu bilgiler ışığında CR1'i tek cümleyle değerlendirmek gerekirse: "beklentilerimi fazlasıyla karşılıyor!".

    Antalya'dan aldım, akşamın karanlığında atladım 130 KM Isparta'ya geldim.

    Yine bir öğleden sonra Isparta'dan Burdur'a giden asfalt ama virajlı, inişli çıkışlı dağ yolundan Burdur'a; oradan da Yeşilova üzerinden Denizli'ye, Aydın Nazilli'ye gittim.

    Yeni başlayanlar için anayolları değil, özellikle ara yolları tavsiye ederim. Ve tabii bunun için de öncelikle normal şartlar altında -evelallah- yolda kalmayacağınza güvenebileceğiniz bir motosikletinizin olması lazım. KUBA CR1 her şeyden önce bu güveni veriyor insana.

    Nazilli'de, artçıyla beraber, virajlı dağ köyü yollarında 100 km yaptım.

    Dönüşte anayoldan Nazilli - Denizli - Isparta yaptım.

    İlk bakımını 560'da Nazilli'de yaptırdım.

    1000 km'yi geçtim toplamda.

    Sürüşü son derece rahat. Uzun yolda belinizi falan ağrıtmıyor. Siz yorulmazsanız, acıkmazsanız, elleriniz üşümezse motorun yorulacağı acıkacağı yok.
    Virajlara girişi çıkışı son derece rahat. Kullanımı çok rahat.
    Hızlanmaları iyi.
    Yakıtı 100 km'de 3 litrenin altında.
    Şekli güzel.

    Elmalarla elmaları; armutlarla armutları kıyasladığınız sürece, yani bu motosikleti bu fiyat aralığında kendi segmentinde kıyasladığınızda beklentilerinizi fazlasıyla karşılayacaktır.

    Şekli güzel. (Şekil konusuna fazla girmiyorum; herkesin beğenisi farklıdır). Ben bile Kuba'nın Pars modeli ile CR1 modeli arasında bir an kararsız kalmıştım.
    Uzun yol: 70-80, 100-110 km/h.
    Servis derdi yok. Hemen her ilçede Kuba servisi var; en azından bizim buralarda.

    Titreşim var mı sorusuna gelirsek. Titreşimi doğru tanımlamamız lazım. Nazilli'den çıkıştı 2,5 saat sonra ilk molayı verdim. Basket de oynardım, maç da yapardım, yapılacak olsa. Öyle bir zangır zangır titreşim falan yok. Hele 110'larda falan, yani 5. viteste üst devirlerde bile motorun kontrolünü tehlikeye atacak bir titreşim falan yok. Çok rahat.

    Gördüğüm maksimum hız 113 km/h. Daha yeni açılıyor motor dersek, herhalde 130 falan rahat görürüm ilerde. Videolarda 125 km/h yapanlar çekmişler, CR1 ile.

    Hız konusu Türkiye'de motosikletler için çok ciddi bir konu. Öncelikle yollar buna pek müsait değil. İkincisi radar vs. var. Üçüncüsü ve en önemlisi, araba sürücüleri 3 şeritli yollarda bile olmadık hızlarda olmadık şeritlere geçiveriyorlar. Videonun birinde izlemiştim; Türkiye'de çocuğun biri yüksek hızda sol şeritte hız denemesi yaparken doblonun biri önündeki aracı sollayacağım diye sol şeride geçiveriyordu; çocuk zor durdu.

    Velhasıl; hız derdi olanlar için zaten bu motosiklet uygun değil. Üzerine bir kaç kat daha para verip ikinci eli 15 bin liralardan başlayanlara bakması lazım...

    Geze geze dolaşmak isteyenler için ideal.

    Ayak marşı olmayışını serviste konuşurken servisteki çocuk şöyle dedi: "Adamlar güveniyorlar ki ayak marşı koymamışlar".

    Bakımlarını tam yaptırdıktan sonra, güvenle dağ tepe demeden yola çıkabileceğiniz bir motosiklet.

    Koruma demiri taktırmak isteyenler için; RKS'ninki uyuyor. Siyah. Güzel de yakışıyor.

    Bir ara resimleri de koyarım.

    Güvenli sürüşler herkese.

    emre186'nın slogan cümlesini beğendim; onunla kapatayım:

    mortingen şıtraze olmamak için koruyucu ekipmansız yola çıkmayın..

  10. #90

    Üyelik
    03 Aralık 2014
    kuba bayine gittim adam 3.900tl diyo bu nasıl iş ?

  11. #91

    Üyelik
    21 Eylül 2011
    Şehir
    Karaman
    Motosikleti
    Kuba CR1
    Banada ilk başta öyle demişlerdi fakat ağzınız biraz laf yapsın 3.400 civarına çekmeye çalışın ben 3.600 e aldım 3.200 e alanlarda var biraz pazarlık işi

  12. #92

    Üyelik
    10 Ocak 2015
    Motosikleti
    kuba cr1
    artık bende cr1 ailesine katıldım fıstık yeşili ... yorumlar için cok teşekkürler cok faydası oldu arkadaşlar..
    GezeGeze bunu beğendi.

  13. #93

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Alıntı FERHATTURHAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    artık bende cr1 ailesine katıldım fıstık yeşili ... yorumlar için cok teşekkürler cok faydası oldu arkadaşlar..
    Hayırlı olsun FERHATTURHAN. Rodajını iyi yapmanı tavsiye ederim. Güvenli sürüşler!

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:05 ----------

    CR1 ile 1500 km.'yi yeni geçtim arkadaşlar.

    Dün Isparta - Denizli - Nazilli yaptım. 14.00'te çıktım, 17.46'da Nazilli'deydim. 15'er dakikadan 2 molayı saymazsak; 3-3,5 saatte geldim. Bir ara sürekli 100-110 bastım. Denizli çevre yolunda yokuş aşağıya max 123 km/h gördüm Belki giderdi daha, ama iniş bitti, rampa başladı ... Harika geldim!

    Işıklarda hızlanması çok iyi! Düzde seri şekilde 100'e hemen çıkıyor.

    En son 113 km/h gördüm diye yazmışım; güncelleyeyim dedim; yeni max hız 123 km/h

    Rodajı, sabırla, iyi yapmanın faydası diye düşünüyorum.

    Herkese hayırlı sürüşler.

  14. #94
    demirkask - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2012
    Şehir
    -
    Motosikleti
    -
    Güncel olarak kullandığım motor.

    Bunun rakibi Drift diyerek karşılaştırma yaparsak ki çin malı olarak sadece bundan hariç Drift kullandım Ninja 300 ile karşılaştırmıyayım artık

    +lar

    Drift'e göre kalkışta seri (benim motor 3100 KM'de) 120 son hız 95 ile sabit gidiyor,drift sabit 100 ile gidebiliyorkullandım ben 120 görüyordu drift ama zorlarsanız sabit kesinlikle gitmez cr1'de drift'te.

    Drift'e göre titreşim kesinlikle süren kişide HİÇ YOK arkada(artçıda) hafif titreşim var diyen var hiç yok diyende ama Drift'te 2 yerdede kesinlikle çok daha fazla titreşim vardı

    Dijital gösterge

    Drift'te far sadece kendini aydılantıyordu yolu görmüyordum CR1'de kısalar çok iyi gösteriyor uzunlar içinde biraz ayar lazım sanırım

    Tubeless lastikler(yağmurda sürdüm drift döt kaydıra,kaydıra giderken CR1 ile hiç kaymadı ama yinede NYLON tabii değiştirmek gerekir Drift'e göre emin olarak söylüyorum daha iyi )

    Görünüm(Benim çevremde ve genel olarak Drift'e göre daha çok beğeniliyor)

    Vites geçişleri(kemikli ve benim sevdiğim tarz kişiden,kişiye değişir)

    Sele hem geniş hem rahat hemde uzun

    -ler

    yakıt tüketimi 100 km'de 3.0 Litre Drift ile 2.6

    15 litre benzin deposu drift 16.5 litre

    Drift son hızı daha fazla

    Plastik parça kalitesi Drift daha iyi

    Belirsiz -,+

    Motor konusunda km düşük henüz birşey demek için erken drift 45 bin km deviren motorlar var.


    Bazı yerler güncellenmiştir.(motor şuan 4600 KM'de)

    - Dijital gösterge yakıt konusunda yanlış ölçüm yapmaktadır kronik sorunu bu sıfır değiştirsenizde fark etmiyor.


    alıntı

  15. #95

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Aşağıdaki linkteki arkadaş çok güzel incelemiş :

    https://www.youtube.com/watch?v=TSxhSMfSry4

  16. #96
    Enes Bakır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX 750F
    arkadaşlar yokmu bu motoru aktif olarak kullanan, 15-20 gün içerisinde 0 drift yada cr1 alacağım fakat cr1 hakkında pek bir bilgim yok. Buralarda pek canlı değil yokmu bana cr1 hakkında tüm detayları söyleyecek bir arkadaaaaaş

  17. #97
    Enes Bakır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX 750F
    Ya burası neden ölü , hafta sonu cr1 alıxam forumda tek kalıcam anlaşılan😡

  18. #98
    Enes Bakır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX 750F
    Motoru aldım arkadaşlar ama buraya benden başka uğrayan yok sanırım birileri gelirse buraya yazsın az muhabbet edelim :/

  19. #99

    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Sa bende yeni cr1 aldım 2015 model şu anda 1200 km oldu motorun bi sorunu var onu sorucaktım motorun sorunu motor ısınınca biraz yol felan yapınca vites taş gibi oluyor vites çok zor geçiyor ama motor dinlenince viteslerde hicbir sorun yok cok rahat geciyor motor ısınınca neden vites böyle oluyor sizin motorlarda da bu sorun varmı..Şimdiden hepiniz sağolun.

  20. #100
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    benim tahminim şu;

    motor bloğu yağ soğutmalı olduğundan özellikle sıcak havalarda motoru maksimum 1 saat kullanmanız önerilir,aşırı sıcaklarda bu zaman daha da kısalır.söz konusu olayda motor yüksek devirli kullanılıyor ve havaların sıcak olma durumuda var ise ekstra soğutma durumu olmaycağından motor bloğundaki yağ incelir ve vites dişlilerinde yeterli yağ sirkülasyonu olmaz dolayısı ile viteslerin sıkışması muhtemelen bu durumdan kaynaklıdır.


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456715 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)