Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #7061
    kilitci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosikleti
    BMW F650GS
    Alıntı kayar2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kilitci kardeşim senin aldıgın ayaklıgın boyu kaç santim ve motora baglantı yeri ara mesafesi kaç cm yani pimin geçen yer onları yazabilirsen benim motorada uyarmı ona göre gidip almak istiyorum benim motor gv650 birde yere basan ayak arası mesafe önemli onuda yazabilirsen iyi olur sana zahmet
    Hemen yazayım:
    Boyu (ayak boyu) :26 cm
    Pimin geçtiği mesafe :8.5 cm
    Ayak arası mesafe :içten içe:17 cm dıştan dışa:24.5 cm
    Pim kalınlığı :15 mm


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7062
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Aralık 2008
    teşekkür ederim zannedersem gv 650 de uyar

  3. #7063

    Üyelik
    17 Nisan 2008
    Şehir
    İST-maltepe
    Motosikleti
    suzuki an125
    Alıntı kilitci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hemen yazayım:
    Boyu (ayak boyu) :26 cm
    Pimin geçtiği mesafe :8.5 cm
    Ayak arası mesafe :içten içe:17 cm dıştan dışa:24.5 cm
    Pim kalınlığı :15 mm
    ayaklığı kapadığında motorun üstündeki ayaklık demirine denk geliyormu ayaklık...yani zincire kadar çıkmıyor değilmi ayaklık?

  4. #7064
    Whitehair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul/Levent
    Motosikleti
    CBF 600 SA
    Merhaba,

    motorlarımızın, soğukken ve ısındıktan sonraki rolanti devirlerini yazabilirmisiniz arkadaşlar? Benim enjeksiyonlu 2009 model ve bazen ısınmış olsada 3000 devirlerde geziyor. Fakat genelde 1800 - 2000 arası seyrediyor. Bu değerler normalmidir?

  5. #7065
    kilitci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosikleti
    BMW F650GS
    Alıntı HAZER adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ayaklığı kapadığında motorun üstündeki ayaklık demirine denk geliyormu ayaklık...yani zincire kadar çıkmıyor değilmi ayaklık?
    Evet tam oraya denk geliyor zaten yayını da taktım motora sabit duruyor şu anda hiç sökmüyorum yani.

  6. #7066
    hayati - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2006
    Şehir
    Qtahya
    Motosikleti
    roadracer
    Arkadaşlar K&N hava filtresi takan varmı? varsa performans değişikliği oldumu?Ayrıca benim motorum doğal olarak, soğukken çiğ benzin atıyor. Ama ısındıktan sonra da devam ediyor.Ayrıca gaz kestiğinde egsozlar fazlaca patlıyor.Haliyle bu makinede yeni olduğum için tüm bunların normal olup olmadığını bilemiyorum.İlgilenirseniz beni fazlaca memnun etmiş olacaksınız. Ayrıca alır almaz iridyum bujiler taktım. Saygılar iyi sürüşler.

  7. #7067

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Alıntı hayati adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar K&N hava filtresi takan varmı? varsa performans değişikliği oldumu?Ayrıca benim motorum doğal olarak, soğukken çiğ benzin atıyor. Ama ısındıktan sonra da devam ediyor.Ayrıca gaz kestiğinde egsozlar fazlaca patlıyor.Haliyle bu makinede yeni olduğum için tüm bunların normal olup olmadığını bilemiyorum.İlgilenirseniz beni fazlaca memnun etmiş olacaksınız. Ayrıca alır almaz iridyum bujiler taktım. Saygılar iyi sürüşler.
    Motor ısındıktan sonra da çiğ benzi atmasının bir kaç sebebi olabilir.

    1- Zengin karışım. Yani hava-yakıt karışımında olması gereken yakıt miktarının daha fazla olması ve fazla olan yakıtın da yanmadan dışarı atılması. Karışımı ayarlarının tekrar yapılması gerekir (karbüratör ayarı).
    2- Yanma hücresinin en üzerinde valfler bulunur. Bunlar içeriye yakıt-hava almak için ve patlama sonucu olan egzostu dışarı atmak için belli bir sıra ve zaman ile açılıp kapanırlar. Egzost valfinde bir sorun olabilir (tam kapanmıyor, kaçırıyor olabilir).
    3- Bujilerinden biri kıvılcım üretmiyor olabilir (yeni değiştirdiğini söylemişsin ama kontrol etmekte fayda var. Özellikle de buji başına geçirilen kabloyu.)
    4- Yakıt pompasını kontrol ettirmekte fayda var ama problemin buradan kaynaklanıyor olması çok çok zayıf bir ihtimal.

    Muhtemelen yakıt sarfiyatında yüksektir. 100 km de kaç litre yakıt tüketiyorsun? Hesaplayabilir misin?
    [B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
    [B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]

  8. #7068
    hayati - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2006
    Şehir
    Qtahya
    Motosikleti
    roadracer
    Bilgiler için çok teşekkürler dostum.Yakıt sarfiyatım da fazla.Daha pazar günü 125 km. yi 35 tl ye gitmişim.Sibop ayarları tamam yaptırırım ama karbüratör bakımını Kütahya da baktırmak istediğimde ustanın biri biraz da üşengeçlikle çift karb. olduğu için cihaz gerektirir o da bizde yok falandedi aklım karıştı.

  9. #7069

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Çok yüksekmiş yakıt sarfiyatı. 100km de 4 litre maximum olmalı.
    Bu arada sübap sadece hava-yakıt karışımını kontrol eder. Egzost valfi (kapakçığı) de kontrol edilmeli, fakat bunun için silindirin açılması gerekir.
    2007 modeller enjeksiyonlu mu yoksa karbüratörlü mü?
    [B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
    [B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]

  10. #7070
    Whitehair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul/Levent
    Motosikleti
    CBF 600 SA
    Merhabalar,

    Arkadaşlar daha önce yazdığım şu sorum için banada cevap verebilecek birileri olursa sevinirim.
    Saygılar.
    .................................................. .
    motorlarımızın, soğukken ve ısındıktan sonraki rolanti devirlerini yazabilirmisiniz arkadaşlar? Benim enjeksiyonlu 2009 model ve bazen ısınmış olsada 3000 devirlerde geziyor. Fakat genelde 1800 - 2000 arası seyrediyor. Bu değerler normalmidir?

  11. #7071

    Üyelik
    05 Eylül 2007
    Şehir
    kahramanmaras
    Motosikleti
    gv 250
    gv 250 ust kapagı lazım bılen varmı bı yerlerde olupda elınde kalan vs ..........

  12. #7072
    motocycleboyreigns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Motosikleti
    BMW R26-MZ 251-SRAD 750
    Alıntı Whitehair adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,

    Arkadaşlar daha önce yazdığım şu sorum için banada cevap verebilecek birileri olursa sevinirim.
    Saygılar.
    .................................................. .
    motorlarımızın, soğukken ve ısındıktan sonraki rolanti devirlerini yazabilirmisiniz arkadaşlar? Benim enjeksiyonlu 2009 model ve bazen ısınmış olsada 3000 devirlerde geziyor. Fakat genelde 1800 - 2000 arası seyrediyor. Bu değerler normalmidir?
    Çok kafana takma normaldir,yalnız 3000 i ne sıklıkta ne sürelerde gösteriyor?Bir süre sonra düşüyor mu?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:36 ----------

    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kestirip krom ile kaynak yaptırabilirsem uzatacağım sissybarı..
    Bunu ben de yapmak istiyorum,resimli olarak koyarsan çok sevirim.Hatta diyorum,bir yüklük mü kaynatsam araya?Ne dersin?

    Bu arada arada kaynamış,şu vidyodakini bu haftasonu motoruma uygulayacağım;aman abi dur öyle olmaz diyen var mı?

    http://www.youtube.com/watch?v=2j6db...&feature=email
    Kolpa Adamları

  13. #7073
    Whitehair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul/Levent
    Motosikleti
    CBF 600 SA
    Alıntı motocycleboyreigns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok kafana takma normaldir,yalnız 3000 i ne sıklıkta ne sürelerde gösteriyor?Bir süre sonra düşüyor mu?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:36 ----------



    Bunu ben de yapmak istiyorum,resimli olarak koyarsan çok sevirim.Hatta diyorum,bir yüklük mü kaynatsam araya?Ne dersin?

    Bu arada arada kaynamış,şu vidyodakini bu haftasonu motoruma uygulayacağım;aman abi dur öyle olmaz diyen var mı?

    http://www.youtube.com/watch?v=2j6db...&feature=email
    Şöyle ki; Aldığım motor 2009 model ve 6-7 ay yatmış, akü bitmiş, alırken birkaç defa vurdurarak çalıştırdık ve artık akü toparladı ancak 1-2 günlük beklemelerde tekrar vurdurmak zorunda kaldım çünkü akü şarj tutmuyor değiştireceğim. Enjeksiyonlularda F1 ışığı var kontağı çevirdikten sonra yanar ve söner, o zaman startı verirsin. Fakat akü bitik ve vurdurma durumlarında bu devredışı oluyor ve motor 3000-4000 devirlerde çalışıyor. Bir süre yol alıp akü şarj olunca durup, kontak aç kapa yapıp, enjeksiyonun aküden beslenmesi ile çalıştırınca o zaman devir düzeliyor (1800-2000 rpm). Acaba beyine zarar verdimmi bilemiyorum.

  14. #7074
    hayati - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2006
    Şehir
    Qtahya
    Motosikleti
    roadracer
    Alıntı canantas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok yüksekmiş yakıt sarfiyatı. 100km de 4 litre maximum olmalı.
    Bu arada sübap sadece hava-yakıt karışımını kontrol eder. Egzost valfi (kapakçığı) de kontrol edilmeli, fakat bunun için silindirin açılması gerekir.
    2007 modeller enjeksiyonlu mu yoksa karbüratörlü mü?
    karbüratörlü.Evet yakıt tüketimim oldukça fazla.Karbüratör bakımı ve sibop ayarları ile ilgili iyi bir ustayla anlaştım.

  15. #7075

    Üyelik
    10 Şubat 2010
    Şehir
    sakarya 54*
    Motosikleti
    2010 gv 250
    whitehair enj. araçlar vurdurarak çalıştrlmazlar seninde bildiğin gibi. akü biterse akücüde mecbur sarj ettirilir. bence beyne zarar vermedin ama en yakın zamanda akünü değiştir iyi bir akü al. elektrik aksamında oluşan zararlar direk beyne etki ediyor. bence rolantinin yüksek olması motorun sarj tutmayan aküyü sarj etmeye çalışmasından kaynaklanıyor.

  16. #7076
    Whitehair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul/Levent
    Motosikleti
    CBF 600 SA
    Kardeşim cevabın için teşekkürler. Son cümlene gerçekten iyi tespit diyeceğim çünkü çok mantıklı. CDİ ünitesi, düşük akımlı aküyü, sistemleri beslemesi ve şarj olabilmesi için motoru yüksek devir çalıştırıyor olabilir Teşekkürler.

  17. #7077

    Üyelik
    01 Nisan 2009
    merhaba arkadaşlar benim vitesler zor geçiyor bilhassa durduktan sonra boşa.... marka olarak hangi yağı kullanmam gerekiyor.... ben mesela shell de çalışıyorum shellin hellix yağları var 10 40 senntetikler 15 50 tam sennetikler. bunlar mı kaliteli yoksa castrolun ürünleri mi? veya önerebileceğiniz en kaliteli motosiklet yağı var mı?

  18. #7078

    Üyelik
    02 Nisan 2010
    Şehir
    MUGLA Ortaca
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    40TL yakit ile 338 km yol yaptim hala yakit var GV m karburetorlu
    ama bunun dogru kullanmayla ilgisi var arkadaslar yanlis devirde kullanmak yakit sarfiyatini arttirir... GV lerimizin degerini bilelelim mukemmel araclar

  19. #7079
    timoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2010
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Hyosung GV250 idi, Honda VT750 oldu
    Alıntı hayati adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilgiler için çok teşekkürler dostum.Yakıt sarfiyatım da fazla.Daha pazar günü 125 km. yi 35 tl ye gitmişim.Sibop ayarları tamam yaptırırım ama karbüratör bakımını Kütahya da baktırmak istediğimde ustanın biri biraz da üşengeçlikle çift karb. olduğu için cihaz gerektirir o da bizde yok falandedi aklım karıştı.
    Bizimki gibi v motora sahip bir araçta karbüratör ayarı yaptırmadan önce iki kere düşünmek gerekir. Bunun nedeni ise bizim motosiklerlerde iki 125'lik motorun senkronlanmış bir biçimde çalışmasıdır. İki motorun yakıt hava oranı bir şekilde aynı olmaz ise farklı devirlerde çalışacaklar ve senkron bozulacaktır. Bence gerçekten işini bilen birini bul ve çok zor olduğunu da biliyorum.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:20 ----------

    Alıntı mahmut16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar benim vitesler zor geçiyor bilhassa durduktan sonra boşa.... marka olarak hangi yağı kullanmam gerekiyor.... ben mesela shell de çalışıyorum shellin hellix yağları var 10 40 senntetikler 15 50 tam sennetikler. bunlar mı kaliteli yoksa castrolun ürünleri mi? veya önerebileceğiniz en kaliteli motosiklet yağı var mı?

    ben bugün yağ, yağ filtresi ve bujileri değiştirdim. Yağ olarak Mobil Extra 10w/40 kullandım yarı sentetik bir yağ. Fakat Castrol speed de kullanılabilir. Buji ngk CR8EIX (iridyum) taktım. GV250 de boş vitese atmak biraz alışmaya bağlı bazen de (özellikle dururken) ikinci vitese geçmeme gibi bir inat da oluyor. Fakat biraz kareket edince hemen vitese geçiyor. Yağını değiştirdikten sonra vites geçişleri biraz daha yumuşadı. Ancak tekrarlarsak boş vitese geçmemesi tamamen ayağınızın alışması ile ilgili. Son olarak ben 15/50 tavsiye etmem 10/40 bizim motorlar için ideal.
    En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.

  20. #7080
    hayati - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2006
    Şehir
    Qtahya
    Motosikleti
    roadracer
    teşekkürler timoti.Uyarılarını dikkate alacağım.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:43 ----------

    Pekala bir sorum daha olacak; yeni modellerdeki beyni ve injeksiyon ünitelerini bizimkilere adapte edebiliyormuyuz? deneyen varmı?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler