Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5441

    Üyelik
    02 Eylül 2009
    beyler ben hysoungu 4250 ye malettim.4900yazdım. bir miktar iskonto yapabileceğimide ima ettim. ayrıca saklayacak birşeyim olsa satın aldığım kişinin adınıda belirtmezdim. ayıp bir durum olduğunu sanmıyorum.zarar etmemi gerektiren bir sebepte yok. ben galerici değilim.58 yaşımdayım 4 tane motorum var. motorsiklet sevdalı bir adamım.gerçekten bu trafikte çekiniyorum.pek zamanımda olmuyor. allah sizede uzun ömür versin motorsiklet merakınız geçmezse ancak ozaman anlarsınız. arkadaşlardan gıcık olanda var ayıplayanda hatda beni galerici yapanda. rahat iyi niyetli ve sevecen olalım.tabiiki tedbirsiz olalımda demiyorum.olumlu yorumlar ve iyi günler dilerim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5442

    Üyelik
    10 Temmuz 2009
    Şehir
    Mardin - Midyat
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    trafikten çekiniyorsanız, 4 tane motorla ne yapıyorsunuz sorması ayıp? satmak için almış olmayasınız bunları?? bu beni ilgilendirmez gerçi, ama satma sebebiniz bana pek inandırıcı gelmedi...

    ayrıca, motoru kaça malettiğiniz hiç bir alıcının umrunda olmayacaktır, çünkü aynı ruhsat-noter işlemlerini alıcı da yapacak. 250 liralık artı masrafı burada mazeret göstermeniz demek, kendi ruhsat-noter işlemlerinizin maliyetini de yeni alıcıya yüklemek istemeniz demek oluyor ki bu zaten hiç iyi bir davranış şekli değil bana kalırsa. hadi 250'yi çıkardık, kaldı 4650. siz iskonto yapacağınızı belirtmişsiniz. o motorda 650 liralık indirime gidecek misiniz? bence hayır. pazarlıkla 4500'e çekilebilir en fazla. bu da 500 liralık kar demek oluyor ki, draggy arkadaşın bahsettiği mantıkla birebir örtüşüyor bu durum.

    umarım burada satamazsınız bu motoru...

    bu arada draggy, cevapların için teşekkürler

  3. #5443

    Üyelik
    29 Ağustos 2009

    stkanuni

    Herhese merhabalar

    Hyosung (daha dogrusu st kanuni ) gv250 ile ilgili aklıma takılan bir kaç soru var.
    1 ) motor 4 subab mı 8 subab mı ? bir internet sayfasında 4 diğerinde 8 yazıyar.

    2) Karbiratörlü mü yoksa enjeksiyonlu mu )

    3) Motorun son hızı kaç

    4) İlk defa motor süreek birisi için uyfun mu ?

    Simdiden yardımcı olan tüm arkadaşlara teşekkür ederim

    Bu yazdıgım soruların cevapları sonucunda hangi motoru alacağım sonucunda bir karara varmayı düşünüyorum.

  4. #5444
    Orko_ye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Austin / Texas, USA
    Motosikleti
    -
    rock1979 arkadaşım merhaba,

    Sorularına bildiğim kadarıyla cevap vereyim.

    1) Bildiğim kadarıyla bizim motorlar 8 subab.

    2) Hyosung olanlar karbüratörlü, ST olanlar 2008 yılından sonraki modeller enjeksiyonlu

    3) Motorun son hızı ben 2-3 kere 135 km. gördüm. Ama yanda büyük çantalar varken rüzgarlı havalardı. Bence ideal hızı 110-120 km arası. Bazı arkadaşlar 150 km. hızdan bahsediyorlar ama ben daha göremedim kendi motorumda

    4) Elbette olur. Mesela geçen sene tam bugün almıştım motorumu ben ve ilk motorum benim. Daha önce hiç deneyimim yoktu. Sadece 10 yıl önce tatilde 1 günlük scooter kiralamıştım. Yalnız İstanbul'da eğitim veren bir yerden haftasonu motosiklet eğitimi alıp öyle oturdum üzerine. Yani az çok biliyorsan zorlanmayacağını düşünüyorum. Trafik tecrübenin olması da önemli. Belki benim bu kadar kolay alışmamın sebebi bisiklet ve otomobil tecrübelerimin olmasıydı.
    ..::.. GO ..::..

  5. #5445

    Üyelik
    29 Ağustos 2009
    Alıntı Orko_ye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rock1979 arkadaşım merhaba,

    Sorularına bildiğim kadarıyla cevap vereyim.

    1) Bildiğim kadarıyla bizim motorlar 8 subab.

    2) Hyosung olanlar karbüratörlü, ST olanlar 2008 yılından sonraki modeller enjeksiyonlu

    3) Motorun son hızı ben 2-3 kere 135 km. gördüm. Ama yanda büyük çantalar varken rüzgarlı havalardı. Bence ideal hızı 110-120 km arası. Bazı arkadaşlar 150 km. hızdan bahsediyorlar ama ben daha göremedim kendi motorumda

    4) Elbette olur. Mesela geçen sene tam bugün almıştım motorumu ben ve ilk motorum benim. Daha önce hiç deneyimim yoktu. Sadece 10 yıl önce tatilde 1 günlük scooter kiralamıştım. Yalnız İstanbul'da eğitim veren bir yerden haftasonu motosiklet eğitimi alıp öyle oturdum üzerine. Yani az çok biliyorsan zorlanmayacağını düşünüyorum. Trafik tecrübenin olması da önemli. Belki benim bu kadar kolay alışmamın sebebi bisiklet ve otomobil tecrübelerimin olmasıydı.

    Bende yıllar önce sadece 1 kez dayımın 90 cc vitesli bir motoru vardı onu sürmüştüm. Trafik tecrübem var 13 yıldır yolardayim .
    st kanuni nin web sitesinde 4 subab diye yazıyor. Başka bir sitede ise 8 subab olarak gördüm. ordan aklım karıştı. Yardımcı olunursa sevinirim. Yada dogrudan firmayı arayıp sormam gerekecek

  6. #5446

    Üyelik
    10 Temmuz 2009
    Şehir
    Mardin - Midyat
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı Orko_ye adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    3) Motorun son hızı ben 2-3 kere 135 km. gördüm. Ama yanda büyük çantalar varken rüzgarlı havalardı. Bence ideal hızı 110-120 km arası. Bazı arkadaşlar 150 km. hızdan bahsediyorlar ama ben daha göremedim kendi motorumda
    hocam motorun nasıldır, sert kullanılmış mıdır bilmiyorum ama, bende yan çantaları yok, hafif eğimli bir yerde rahatlıkla 140 üzerine çıkabiliyorum. düz yolda da biraz rüzgar desteğiyle 140'ı görmüşlüğüm çoktur. bir ara resim çekebilirsem sana göstereyim 150'nin üstüne nasıl çıktığımı

  7. #5447

    Üyelik
    25 Şubat 2009
    Alıntı Maturin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam motorun nasıldır, sert kullanılmış mıdır bilmiyorum ama, bende yan çantaları yok, hafif eğimli bir yerde rahatlıkla 140 üzerine çıkabiliyorum. düz yolda da biraz rüzgar desteğiyle 140'ı görmüşlüğüm çoktur. bir ara resim çekebilirsem sana göstereyim 150'nin üstüne nasıl çıktığımı
    yokuşta el arabasıda 150 görür... yeterli mesafe olsun yeterki...

    önemli olan düz yolda motoru çok fazla yemeden çıkılabilecek en yüksek hız nedir...

    bence gv250 ile düz yolda tek kişi istenildigi zaman çıkılabilecek en yüksek hız 120-125 km dir... buda zaten senin belirttiğin değerlere denk geliyo... hafif eğimli yerde 130-140 görülebilir... ancak zaten 120 den sonra motor sizi tedirgin etmeye başlıyo... bişeyler ters gidiyomuş hissine kapılıyosunuz... rahat olamıyosunuz... yani bence siz siz olun gv250 ile 120 den fazlasını görmeye çalışmayın...

  8. #5448

    Üyelik
    10 Temmuz 2009
    Şehir
    Mardin - Midyat
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı PlayLoud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yokuşta el arabasıda 150 görür... yeterli mesafe olsun yeterki...

    önemli olan düz yolda motoru çok fazla yemeden çıkılabilecek en yüksek hız nedir...
    işte öyle değil ne yazık ki her isteyen göremiyor 150'yi. al bir gv 250, dene. ya da sahiplerine sor.

    kimseyle hız yarışına girmişliğim yok, yanlış anlaşılmasın. motorun kapasitesini belirtmeye çalışıyorum burada.

    bence gv250 ile düz yolda tek kişi istenildigi zaman çıkılabilecek en yüksek hız 120-125 km dir... buda zaten senin belirttiğin değerlere denk geliyo... hafif eğimli yerde 130-140 görülebilir... ancak zaten 120 den sonra motor sizi tedirgin etmeye başlıyo... bişeyler ters gidiyomuş hissine kapılıyosunuz... rahat olamıyosunuz... yani bence siz siz olun gv250 ile 120 den fazlasını görmeye çalışmayın...
    ayrıca, belirtme ihtiyacı duydum, bu işin sencesi bencesi yok belli sabit değerleri vardır bunun, düşünceye mahal bırakmayan. düz yolda çokca 140 görmüşlüğüm var demiştim yukarıda 120-125 nere, 140 nere?

    zaten dediğin gibi 120'yi geçtikten sonra motorun kontrolünü pek tutamıyorsunuz. o yüzden düz yollar dışında 120' yi geçmemek lazım.

  9. #5449
    Orko_ye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Austin / Texas, USA
    Motosikleti
    -
    Maturin, elbette görmüşsündür 150.yi. Ben aksini söylemedim zaten, foto çekmene gerek yok, ben kendi motorumda göremedim o hızları dedim dikkat edersen.

    Benim motorun ilk sahibi nasıl kullanmış bilemiyorum ama ben genelde sakin kullanırım. Evet yanlarda kalıplı büyük çantalarım var ve önde de orjinal olmayan yan sanayi siperlik var. Dolayısıyla buda benim o hızlara çıkmamı engelliyordur. Zaten 120 km hız uzun yolda bile yetiyor bana. Dediğiniz gibi 120.den yukarısı insanı tedirgin ediyor ve yolda rahat gidemiyorsunuz.

    Hatta topic ne zamandır fotosuz duruyor, kendi motorumun fotosunu koyayım En sevdiğim fotolarından biridir... Garipçe gezisinden....
    ..::.. GO ..::..

  10. #5450
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750


    bu fotoğraf geçen sene Balıkkesir yolunda çekilmişti.Fotoğrafı artçım çekmişti 2x75kg ve 5-6 kilo civarı çanta yükümüz vardı.Yol düz ve pürüzsüzdü.Gaz kolunu tam dibe oturtmamıştım.Dikkat ettiyseniz 9500 devir 130km/h denk geliyor.Tek kişiyken devir saatinde red line girmeden 140 çizgisini biraz geçmiştim.1-2 kmninde pek lafı yapılmaz.Benim kanaatimde bu motor düz yolda tek kişi ve ön camsız 140km/h hızı ulaştırabilirsiniz.Tek kişiyken biraz daha zorlarsanız( örneğin tatlı bir eğim yakalyıp birde gövdenizi öne eğip vücudunuzu rüzgara karşı şişirmezseniz) 150 km/h ulaşabilirsiniz.Ben öyle bir işe bulaşmadım ki zaten şu fotoğraftaki hızda saniyelik süren deneme amaçlı çıkılmış bir hızdır.Siz gene 100-120km/h civarı kaygısız,güvenli ve konforlu sürüşü tercih edin.

    Saygılarımla...


    Orhan abi fotoğraf kartpostal gibi büyüt duvara as cinsinden
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  11. #5451

    Üyelik
    25 Şubat 2009
    Alıntı Maturin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işte öyle değil ne yazık ki her isteyen göremiyor 150'yi. al bir gv 250, dene. ya da sahiplerine sor.

    kimseyle hız yarışına girmişliğim yok, yanlış anlaşılmasın. motorun kapasitesini belirtmeye çalışıyorum burada.



    ayrıca, belirtme ihtiyacı duydum, bu işin sencesi bencesi yok belli sabit değerleri vardır bunun, düşünceye mahal bırakmayan. düz yolda çokca 140 görmüşlüğüm var demiştim yukarıda 120-125 nere, 140 nere?

    zaten dediğin gibi 120'yi geçtikten sonra motorun kontrolünü pek tutamıyorsunuz. o yüzden düz yollar dışında 120' yi geçmemek lazım.

    ya dostum hepimiz bu motoru kullanıyoruz yada kullandık... tabiki bunun belli bir degeri vardır sencesi bencesi yoktur ancak yokuşu rampasıda yoktur... benim bence derken demek istedigim istenildigi zaman rahat bi şekilde çıkılabilecek optimum hızdır... o zaman bende dimdik ve uzun bir yokuş bulayım ve 180 gördüm diyim olurmu yani... bu motorla normal koşullarda düz yolda yapılabilecek optimum hız 120-125 dir... sonrası zaten hem sizi tedirgin etmeye başlar hemde motora zarar... zaten bahsettigimiz makina bildigin gibi çok devirli bir makina... tam bir cruiser motoru değil yani...

    yani bu motoru almayı düşünen arkadaşlar ''vay be 140 km yapıyomuş... 140 km hızda rahat rahat giderim yada pat diye 140 km hıza çıkabilirim diye düşünmesinler...'' dedigim gibi rahatlıkla çıkabilecekleri hızı 120 olarak düşünmeliler... tabi bu benim fikrim...

  12. #5452
    nightshift - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2008
    Şehir
    Tekirdağ-Süleymanpaşa
    Motosikleti
    Yamaha MT - 07
    Alıntı PlayLoud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya dostum hepimiz bu motoru kullanıyoruz yada kullandık... tabiki bunun belli bir degeri vardır sencesi bencesi yoktur ancak yokuşu rampasıda yoktur... benim bence derken demek istedigim istenildigi zaman rahat bi şekilde çıkılabilecek optimum hızdır... o zaman bende dimdik ve uzun bir yokuş bulayım ve 180 gördüm diyim olurmu yani... bu motorla normal koşullarda düz yolda yapılabilecek optimum hız 120-125 dir... sonrası zaten hem sizi tedirgin etmeye başlar hemde motora zarar... zaten bahsettigimiz makina bildigin gibi çok devirli bir makina... tam bir cruiser motoru değil yani...

    yani bu motoru almayı düşünen arkadaşlar ''vay be 140 km yapıyomuş... 140 km hızda rahat rahat giderim yada pat diye 140 km hıza çıkabilirim diye düşünmesinler...'' dedigim gibi rahatlıkla çıkabilecekleri hızı 120 olarak düşünmeliler... tabi bu benim fikrim...
    doğrusu budur...
    rahat ve güvenli sürüş için tercih edilecek bu makinada 100km/h dır. 120km/h sollamalarda işe yarıyor.
    Tercih meselesi ben 100 - 110 giderim bu makinada en rahat en titreşimsiz en güvenli hali budur.

    V strom ya da Bandit tarzı makinalarda kullandım en rahat 140 - 150km/h tir mesela. Ama 200-220 gideri var tabii.

    Dediğim gibi bu tercih meselesidir. Diğeri kendini sürekli 180km/h de rahat hisedebilir. Ama motorun sesinden hangi hızda rahat olduğunu hissedersiniz
    enjoy your ride and enjoy forever

  13. #5453
    balbar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2008
    Şehir
    istanbul/avcılar
    ne kadar uzadı hız konusu...hızlı gitmek istesek racing alırdık zaten...öyle değilmi arkadaşlar


    bu arada arkadaşlar motorumu satmaya karar verdim...mevsim sonu atılması zor ama benimde bi acelem yok zaten tarkanınkinden ucuza yazdımki pazar kızışsın

    http://www.sahibinden.com/10000_kmde...XQQdisplayitem

  14. #5454
    askon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2009
    Şehir
    istanbul-gaziosman paşa
    Motosikleti
    pıoneer 200cc 2007
    Alıntı balbar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne kadar uzadı hız konusu...hızlı gitmek istesek racing alırdık zaten...öyle değilmi arkadaşlar


    bu arada arkadaşlar motorumu satmaya karar verdim...mevsim sonu atılması zor ama benimde bi acelem yok zaten tarkanınkinden ucuza yazdımki pazar kızışsın

    http://www.sahibinden.com/10000_kmde...XQQdisplayitem
    takasa da evet demişsin hayırlı müşterıler valla düşünmek lazım senın acelen olmadığı gibi bu sefer kendımı sıkmadan bende acele etmeden bakıcam
    uno arabam var kapıda duruyor bir arkadaşım talip oldu ama bakalım acelemiz yok

  15. #5455
    balbar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2008
    Şehir
    istanbul/avcılar
    Alıntı askon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    takasa da evet demişsin hayırlı müşterıler valla düşünmek lazım senın acelen olmadığı gibi bu sefer kendımı sıkmadan bende acele etmeden bakıcam
    uno arabam var kapıda duruyor bir arkadaşım talip oldu ama bakalım acelemiz yok

    hyrlısı askon...alllah herkesin gönlüne göre versin...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:26 PM ----------

    arkadaşlar akümü değiştirmem gerekiyor bu arada...bana öneriniz varmı bu konuda

  16. #5456

    Üyelik
    29 Ağustos 2009
    Alıntı balbar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne kadar uzadı hız konusu...hızlı gitmek istesek racing alırdık zaten...öyle değilmi arkadaşlar


    bu arada arkadaşlar motorumu satmaya karar verdim...mevsim sonu atılması zor ama benimde bi acelem yok zaten tarkanınkinden ucuza yazdımki pazar kızışsın

    http://www.sahibinden.com/10000_kmde...XQQdisplayitem
    balbar motorun karbüratörlü mü enjeksiyonlu mu ?

  17. #5457
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Arkadaşlar bu arada V-Strom forumunda ilginç bir ankete rast geldim.. Yaklaşık olarak her 10 adet V-Strom sahiplerinden birisinin önceki motoru GV250 imiş...

    Bu arada hız konusu geçilmiş..

    Ben 100-110 ve hatta 120 km lerde hiçbir titreşim hissetmemiştim. Ancak konforlu seyahat GV'lerde 100 ve 110 km dir. V-Strom larda 200-220 ya kadar çıkabilir. Ancak konforlu hızı 140-150 KM dir.. Ben benin V-Strom'umda 190 KM lik hızı gördüm.. Daha da giderdi..

    Ancak bu hızlar bence gereğinin üzerinde hızlardır. Sadece sollamalarda konfor ve güven verir o kadar...
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  18. #5458

    Üyelik
    10 Temmuz 2009
    Şehir
    Mardin - Midyat
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    maksimum hız ve konforlu hız kavramlarını ayırmamız iyi olacak selka'nın dediği gibi. motor cidden çok sağlam bir motor. ben yukarıda yanlış anlaşıldım ama neyse, tekrar açmaya gerek yok

  19. #5459

    Üyelik
    07 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul - zincirlikuyu
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    bana soracak olursanız ben de 100 - 110 yaparken en ufak bir sıkıntı yaşamıyorum. daha çok şehir içinde motosiklet kullandığım için gördüğüm en yüksek hız 130 civarı idi. ama o kadar yüksek hızın, özellikle şehiriçinde çok gereksiz olduğunu düşünüyorum.

    sonuçta kullandığımız motosiklet cruiser, şöyle 40 50 ile yolun keyfini ala ala gitmek için üretilmiş. ;)

  20. #5460
    balbar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2008
    Şehir
    istanbul/avcılar
    Alıntı rock1979 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    balbar motorun karbüratörlü mü enjeksiyonlu mu ?

    benimki hyosung yani karbüratörlü


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler