kanuni çin malı parçaların türk malı fabrikada vidalanmış motorlarını satmaktadır.
kanuni fanatiklerinin söylediklerine göre yerli hiç bir şeyi ekonomik olarak üretecek ekonomik seviyede değiliz.
kanuni mi mondial mi diye düşünecek olursam ben mondial derim mondialin parçaları kanuniden daha uygun fiyata. model olarak zat önermem en küçük arızada bi kavanoz vida çıkıyor. başlangıç olarak 150 cc modellerinden 150 RF olabilir yada 150 ZC modeli 150 ZC arka disk fren olduğu için balata değişimi daha kolay. fren balatalarının 2000 -3000 km de bir değiştiğini düşünürsek kampana frenlerin balatalarını değiştirmek daha zahmetli.
bakımlarının düzenli ve gereği gibi yapılması durumnda motorların sık olarak arıza vereceğine inanmıyorum. genellikle 150 cc scooterden 500 cc race performası beklenildiğinde sorunlar çıkmaya başlıyor.
motosiklerin kaderi sürekli olarak gereksiz gaz açarak kullanılmalarından dolayı sıklıkla arıza çıkarmaları.
en iyi motor sahip olduğun ve kontrol edebildiğindir