bu motor ybr yi şehir içi yoğun trafik, yokuşlu, virajlı,bozuk her türlü yolda duman eder.
ybr ile daha viraja girmeden duke ile çıkmışsındır bile.
sağlamlık, denge kontrolü,frenleme,hızlanma,güvenlik,kalite vb. Dünyada rakipsizdir.
bu motor ybr yi şehir içi yoğun trafik, yokuşlu, virajlı,bozuk her türlü yolda duman eder.
ybr ile daha viraja girmeden duke ile çıkmışsındır bile.
sağlamlık, denge kontrolü,frenleme,hızlanma,güvenlik,kalite vb. Dünyada rakipsizdir.
ben limitör kalktıktan sonra kesin söyleyebilirim. Arka dişliyi küçültüp ön dişliyi büyütürsek son sürati arttırabiliriz.Emisyon normaları açısından motor perfomansıda gırtlağı sıkılmış gibi geldi bana.Akropovic gelirse mapiyle dişliler ile desteklenip 140lara ulaşır bence. En olmadı KTM big bore kit çıkaracaktır.
edit:
şimdi baktım. stock ön 14 arka 45 eger 15 44 yaparsak %9.6 son sürat artıyor. kaynak:http://www.sprocketcalculator.com/
tutu sen bu modifiyeleri yapacakmısın kendi motoruna ?
http://www.flashokey.com
Ben rahat durmam bir plan paylaşayım
mı?
valla keşke yapıp denesende şu hızla gidiyor sorunsuz desen alacak kişilerde ona göre hareket etse Sonuçta bu motor ile ilgilenenlerede yardımcı olmuş olursun.(başta ben)
http://www.flashokey.com
Honda ve yamahanın bisiklet gibi modellerinden kastın ne anlamadım? Yeni cbr 125 i yakından fotoğraf dışında gördünmü? kafandaki ön yargı biraz kemikleşmiş. Bana 3 ayda kimse bisiklet demedi aksine kalın lastikler ve gövdesine herkez şaşırıyor. YZF-125R de görmemişsin belli 1. sınıf kailtede bir makina dizaynıyla en az R6 kadar uğraşılmış bi model hiçbir detaydan veya masraftan kaçılmamış
Fiyatına gelince avrupada Ktm ile aynı hatta 100-200 avro pahalı olan Yamaha türkiyede 700 tl daha ucuz Biraz gözünü aç ve araştırma yap derim..
Ktm en azından avro ile değil Türk lirası bi lansman fiyatı açıklasaydı 8300-8500 gibi şuanki şişmiş fiyatı ile muhattap olmazdı meraklıları
Motor limitör falan bi engel yokken standart dişli ile 115 yapıyosa en az oynanmamalı derim. Motrun amacı kısa mesafelerde çabuk akselerasyon ve yüksek çekiş. Süper motonunda felsefesi bu zaten Uzun şanzıman oranları motorun torkunu yok eder ve kullanım keyfinin çoğunu da törpüler
youtube da bir video izledim bu motor cbr125 inanılmaz farkla tokatlıyor arkadaşlar
Mustafa Kemal Atatürk
bi tane video var söylediğin oysa çok geyik çocuklar çekmiş.
2011 modelle kıyaslarsan fizik kanunları derki -5 kg ve + 2 hp ve kısa vites oranları(CBR125 2. vitesde 72km KTM 2 de 60 3 te 75) 0-100 arası 6-8 metre fark olabilir..
YBR 125:
Maksimum güç 7,3 kW 7.800 dev/dk.
Maksimum tork 9,5 Nm @ 6.000 dev/dk.
DUKE 125:
Performans (onaylandı) : 11.3kW @10, 500 rpm
Max. Tork : 12 Nm @ 8, 000 rpm
YZF R125:
Maksimum güç 11,0 kW (15,0PS) @ 9.000 dev/dk.
Maksimum tork 12,24 Nm (1,25 kg-m) @ 8.000 dev/dk.
Aynı hacimde Duke daha güçlü devir daha fazla, R125 den bile güçlü R125 130+ yapıyosa bunun yapmaması biraz mantıksız değilmi?
http://www.flashokey.com
http://www.youtube.com/watch?v=SMQ4x...eature=related
Şu içi Duke 125 dolu test Tırından Türkiyeye gelsede rahat rahat millet kullansa görse test etse.
Ama Jopanlar bizden 7-8 kat daha yüksek milli gelire sahip ve beğenen ve pazar payı çok yüksek burdan.
Biz çok bekleriz böyle şeyleri
cbr 125 fotoda daha ii görünyo.arkadaşm mayıs başında alacaktı.vazgeçti.cbf aldı.sıfır km.
cbr ye göre daha iyi görünüşü ama bodrum sokaklarında biraz kullanişsiz kalıyo.
Şu an başka bir arkadaşım da 2. El cbr 125 aldı.
O çok beğeniyo. Bana kalırsa bisiklet gibi.
Benim düşüncem.paylaşyoz işte.
Kusura bakmayn konuyu dağınık yazıyorum.telefondan zor oluyo
GP 500 1ist: linke tıklarsanız torkun aynı oranda kayıp verdiği görülebilir.Ben oyüzden akrapovic ve map ile gücü yükseltilmiş bir motorda dişli değişimi ile son sürat arttırılabilir dedim. ;)
Makinenin supersportlar ile karşılaştırılmasına hayret ediyorum. tamamen farklı 2 motor kullanım amacını bir kefeye koymaya çalışmıyor musunuz?
neredeyse derbi GP 125ler ile,rsv 125 ile karşılaştırılacak
Black lord: Şu fabrikadan limitör kaldırılsın bakalım neticeye.şimdilik ben 3 haneli bir hız görmedim.
125 lik moto ların kullanım amaçları bence birbirine çok yakındir.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:51 ----------
çevremd küçük motoları olan bütün arkadaşlarn amaçları aynı "şöyle bi 'dolaşmak."hava almak.
yani cbr 600rr ile ER6N aynıdır diyorsun.
düşük hacimli 100 125 cc gibi.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:59 ----------
büyük r motorla istanbul parkta sürat denemesi yaparken, harley gibi moto ile ist.dan bodruma gelebilrsn
50cc 2 zamanlı motorlada giderim ama nasıl gittiğim önemli yürüyerek giden var
Neyse üzmeyelim birbirimizi markalar,kilolar,hpler,torklar,valve sayıları,egzantrik sayıları,sıkıştırma oranları,devirler ortada tabi fiyatta
zaman içerisinde göreceğiz. ben bu makineyi kardeşleri ile takım olsun,servisi bir olsun, işe gidip gelelim,hafta sonu arkadaşımızı arkamıza alıp boğazda bir gezelim,genç dursun diye aldım scooter bakıyorken bunu aldım. Hiç aklıma cbr mbr gelmedi. Ben zaten çok dışındayım durumun.Ama CBR YBR CBF türü makinelerden buna geçenler olacak o görülüyor.
saygılarımla.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:14 ----------
he birde konunun 315 cevap 18000 görüntülenme almasıda bir şeylerin işareti.
Super sportlarla karşılaştırılması performans açısından gayet yapılablir. Su soğutmalı ve enjeksiyonlu olan cbr ve yzf ile yapılması daha doğal ybr-cbf yerine. Sonuçta 600 cc tek silindir Süpermoto ile sıralı dört silindir yarış motorundan bahsetmiyoruz Aynı cc ve motor tipinin değişik tarzlardaki şasede şanzıman oranları ve ağırlık avantajlarının yarattığı küçük farkların etkileri bunlar..
Ama ben yinede eğlence olsun diye yaptım
rodaj bitsin biz çekelim güzel bir karşılaştırmalı inceleme ozaman
Herkese merhabalar ben birçok konuda TUTU 505SX'e katılıyorum. Dün teslim aldım motorumu.Almadan önce bir test sürüşü yapmıştım dengesi birkere süper rodajını tamamlamamış halde max hız 105'ti. 500km sonra bakıma gidecek ve limitörü devreden çıkaracaklar. Servisteki arkadaşların demesine göre %20-25 gibi bir performans artışı daha olacakmış.Bunu bende TUTU 505SX gibi rodajımı bitirdikten sonra göreceğim.Aynı zamanda bu motorun hindistan versiyonlarında 19HP biz avrupa normları yüzünden 15.1HP ile teslim alıyoruz Bu motora bukadar para verilirmi derseniz ben verdiğim için pişman olacağımı sanmıyorum.Otobana çıkmadığın müddetçe ( gerçi otobanada çıksan kurallara uyarsan hız sınırı 120 ) şehir içinde herşekilde işini görebilecek bir motordur.
Ugly plakayı bu sabah taktık kardeşim hadımköye gidicek maslaktan bakalım otoban durumunu söyler bize bu motora bi kaç ufak dokunuşla diğer KTM lerdeolduğu gibi ekstra güçleri elde edeceğimize eminim
duke 300 çıksın big bore kit alıp 300 yaparız;)
Güle güle kullan
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)