Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

Honda CBR250R - Yeni 2011 Model

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Alıntı mertka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr 125in satışını durdurmadan honda bu motoru getirmez
    Doğru. Zaten büyük ihtimalle CBR 125'in üretimini durdurup bundan devam edecekler yola. Bu da fiyat konusunda bir nebze de olsa umutlandırıyor insanı.

    Diğer çift silindir 250cc'liklerden bağımsız düşünülünce çokta mantıksız bir seçim olmayacak gibi. Ancak burada kilit nokta fiyat...
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82

    Üyelik
    12 Mart 2010
    Şehir
    samsun
    Motosikleti
    HONDA-CBF-250
    bence ön far düzeneği cbr 125 gere vasat olmuş daha spor olabilirdi..eminim çok iyi fiyat isterler ve bi okadarda parçaları pahalı olacaktır diğer 250 cc ler v motor veya iki silindir kullanıyor bence tek silindir yaparak fiyatı düşürmeye çalışmış diye düşünüyorum...

  3. #83
    MotoGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400 [2024]
    sıfır hyo 250gtr ile aynı fiyat olursa gözü kapalı alırım

  4. #84
    gti_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250
    Arkadaşlar, anlayamıoyrum neden bu şekilde yakışıklı ve kaliteli motorlarla tatmin olamıyoruz? Yani neden herkes yarışacak gibi konuşuyor.Bir kere makina Honda.Yani kusura bakmayın ama bir Hyosung ile kıyaslanmaz bile.Ayrıca tek silinidirin dezavantajları gibi avantajları da olacaktır.coq'un belirttiği gibi bu makinayı motora binmeyi bilenler için yapmışlar.Yani amaç yarıştırmak değil motordan keyif almak.Görüyoruz milleti, herkes ayrı bir hız heyecanı içinde "Hyosung GT250R alacağım başlangıç olarak sonra yükseltmeyi planlıyorum" diyor.Adam sonra alıyor bir 600RR ve sonra sitede başlık açılıyor bir yere patladı diye...

    Arkadaşlar motosiklet bir keyif aracıdır.Yani olay o alet ile eğlenmektir.Ben 5 Yıldır 200cc lik bir Honda enduro kullanıyorum.Şu an gidip bir Transalp alacak durumum var fakat benim amacım hız değil ki.Ben keyif alabiliyorum motorumdan.Yüzbinlerce km yapmışımdır 20 yıldır, hiç bir zaman ss makinalarla ilgilenmedim.Çünkü BENCE bu motorlar sadece ölüm makinası.Ben o makinanın üstünde keyif alamam.Tabi herkesin kişisel görüşü...

    Sonuç olarak bu motor Türkiye'ye gelirse ve 8-9 aralığında satılırsa piyasayı siler süpürür.Umarım dilediğimiz gibi olur..

  5. #85
    mandarake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Motosikleti
    MT-650
    VTR 250'nin 13 bine satıldığı bir ortamda bu modelin 9-10bine satılmasını beklemek bence hiç mantıklı değil...VTR'yi napıcaklar çöpemi atıcaklar?!

    VTR geldiğinde heyecanlanmıştım gidip bayiye inceledim,benim CBF 250'me göre tasarımı çok modern ve yakışıklıydı,çok beğenmiştim.aslında benim motoru satıp şundan alabilirim diye düşünüyordum...ama noldu,karşıma benim motorun 3 katı bir fiyat çıktı...sonra kalsın dedim ben motorumla 1-2 sene daha idare ederim...zaten heralde VTR alsam binmeye utanırım, o parayı o makineye verdiğim için dalga konusu olmaktan...

    Velhasıl VTR 250 alıp kullanan gördünüzmü merak ediyorum?cidden kaç adet satıldı acaba? bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.

  6. #86
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [IMG][/IMG]
    Trail ön çatalın doğrultusunun tekerlek merkezi ile arasındaki açıdır, sele yüksekliği değildir.



    Motorun sele yüksekliği üstteki mesajımda da yazdığım üzere 30.9 inç (785mm). Ninja ve GT250R'ın sele yükseklikleri de 800mm dolaylarında. Rakamları nereden uydurdunuz anlayamadım.




    "Titreşim vardır bu motorda" diyen arkadaşların bilgisine, motorda karşı-denge şaftı (counterbalance shaft) bulunuyor.
    Seat Height (sele yüksekliği) ben trail demedimki zaten, rakamların hepsini motosikletlerin kendi sitelerinden aldım
    cbr 250r ınkinide adrider.com dan bulmuştum ama teknik detayları yazan arkadaş bi yanlışlık yapmış sanırım şöyle yazıyoduki ;

    Model: CBR250R / CBR250R ABS

    Engine Type: 249.4cc liquid-cooled single-cylinder four-stroke
    Bore and Stroke: 76mm x 55mm

    Compression Ratio: 10.7:1
    Valve Train: DOHC; four valves per cylinder

    Induction: PGM-FI, 38mm throttle body

    Ignition: Computer-controlled digital transistorized with electronic advance
    Transmission: Six-speed
    Suspension: Front: 37mm fork
    Rear: Pro-Link single shock with five positions of spring preload adjustability

    Brakes: Front: Single 296mm disc
    Rear: Single 220mm disc
    Optional ABS

    Tires Front: 110/70-17 radial
    Rear: 140/70-17 radial

    Wheelbase: 53.9 inches
    Rake (Caster angle): 25.0°
    Trail: 95mm (3.74 inches)
    Seat Height: 95mm (3.74 inches)
    Fuel Capacity: 3.4 gallons
    Color: Metallic Black, Red/Silver
    Curb Weight*: 359 pounds / 368 pounds (ABS)

    advrider.com daki verilerde trailin ölçüsü seat height le karışmış daha doğrusu 'trail' ve 'seat height' in ikisinede trail verisi girilmiş
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  7. #87
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    videosunu izleyin agalar videosu yeni çıktı fırından
    http://www.facebook.com/#!/video/vid...61681377196938
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  8. #88
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    gti_king in de dediği gibi motor 8-9 bin arası gelirse çok rağbet görür bence ama 13 civarı gibi gelir diye düşünüyorum,o zaman mecburen sadece honda oluşu bu motorun albenisini arttırmayacak.o zaman emsalleri ile karşılaştırılmaya başlanacak.ve ben ss tarzı motor alacak olsam tek silindirli bir makine için o fiyatı vermem.gt250r çift silindir,29 hp ve frenlemesi de muhtemelen cbr250r den (abs li opsiyonu hariç tutarsak) daha başarılı (önde çift,arkada tek disk) ve fiyat olarak daha hesaplı bir model.yabana atmamak lazım.ayrıca bir çinliyle de kesinlikle karşılaştırmamak lazım.ninja250r ile gt250r ın karşıalştırılması çok yapıldı,araştırıp bakmak lazım.

    bu arada ön farı da cbr125 tarzı olsaymış daha iyi olurmuş.biraz eski modelleri çağrıştırdı bana tip olarak.ama 8-9 bine satılırsa alınacak bir motor olur kesinlikle
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  9. #89
    Doobly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2008
    Şehir
    Nilüfer/BURSA
    Motosikleti
    GT250R
    Tahminimce GT250R bile eline verek bu makinanın.

  10. #90

    Üyelik
    27 Ağustos 2010
    Motosikleti
    Honda
    güzel motormus......

  11. #91
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    videosunu izleyin agalar videosu yeni çıktı fırından
    http://www.facebook.com/#!/video/vid...61681377196938
    Videosunu güzel yapmışlar.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:37 ----------

    PGM-FI yakıt enjeksiyonlu, Sıvı soğutmalı, 4 valve DOHC motor, Dijital kadran, Kombine ABS fren sistemi (opsiyonel), modern tasarım egzoz, pro-link amortisör gibi ince detaysal özellikleriyle kalitesini ve yeni jenerasyon teknolojik bir makine olduğunu belli ediyor.
    Bu özelliklerde bir makinenin 9-10 bin TL gibi rakamlara satılmasını beklemek hayal kurmaktan ibaret gibi geliyor bana. Gelir de Ninja ile aynı fiyatta satılırsa bile, çok iyi bir rakam olur bence.

  12. #92
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Videosunu güzel yapmışlar.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:37 ----------

    PGM-FI yakıt enjeksiyonlu, Sıvı soğutmalı, 4 valve DOHC motor, Dijital kadran, Kombine ABS fren sistemi (opsiyonel), modern tasarım egzoz, pro-link amortisör gibi ince detaysal özellikleriyle kalitesini ve yeni jenerasyon teknolojik bir makine olduğunu belli ediyor.
    Bu özelliklerde bir makinenin 9-10 bin TL gibi rakamlara satılmasını beklemek hayal kurmaktan ibaret gibi geliyor bana. Gelir de Ninja ile aynı fiyatta satılırsa bile, çok iyi bir rakam olur bence.
    Katılıyorum kesinlikle Gücü de tek silindire göre iyi, çift silindirli rakiplerine göre eksik olan gücünü tork eğrisiyle kapatacaktır bence.
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  13. #93
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    inş..gelir 250 tur racing karışımı..
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  14. #94
    mersinLee33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    BENELLI TNT25 // SUZUKİ GSX650F
    bilmiyorum ama rakiplerine göre bence daha yakışıklı bir model
    no pain, no gain ...

  15. #95
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    tek silinidirli mi bunu duyduğum harikia oldu.gerçekten..
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  16. #96
    hocaseko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    2011 XJ6 , 2014 MT 07 abs , 2018 cbr 650 FA
    1993 ten beri honda kullanan ve bir şekilde honda ile ilişkisi olan birisi olarak yazıyorum...vtr 250 nin son satış fiyatı 12890 TL idi...beat modeli bile 4000 TL den satıldı..bundan dolayı 8000-9000 bekleyenler daha çok bekler diyorum...unutmayın honda nın mantığı her sınıfta her zaman en pahalısını satmak...çünkü insanımız alıyor,adamlar ne yapsın
    her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....

  17. #97
    kimi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    Ninja'nın eline su dökemez.

  18. #98
    mogli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2009
    Şehir
    İzmit-İstanbul Otobanı
    Motosikleti
    Fazer1000 - F650 GS
    Bahsettiğim motor buydu.

    http://www.kubamotor.com/xy250-5a_yeni_1.htm

    Fiyatı da gayet uygundu. Tabi ki Honda ile kıyaslamak saçmalık olur ama dar gelirli bir öğrenci tayfası için ideal gibi.

    Ama biraz inceledim de Allah'ı var makinasına göre öküz gibi makina. Ama CBR havası var mı? Yok.

    Fiyatı dert olmasa almaz mıyım. Hemen kaparım. Bir kere tek silindir. Bu da kıvraklık demek, gaz tepkisi demek.
    Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
    Her şeyin Aslı Güzeldir!
    Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...

  19. #99
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Fiyat olarak süpriz yaparsa hepimizin azının suyu akar..
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  20. #100
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    mondial bile artık 10bin TL'e motor satarken honda'nın fiyat konusunda surpriz yapacağını sanmam. 12 - 13bin'den aşağı satılmaz bu motor bence.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler