Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Honda CBR250R - Yeni 2011 Model

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    videodan anladığım kadarıyla abs olayı opsiyonel olarak var sanırım türkiyeye gelecekmi acaba iyi bi başlangıç motoru olurdu fiyatı uygun olsa.hemde öğrenci hesabı tek silindir az yakar diyosunuz bana uyardı yahu :D
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    izm35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2010
    Şehir
    izmir/menemen
    Motosikleti
    İJ 350''''''CBF 150
    arkadaşlar bu motoru hiç kimse almasın şayet türkiyeyi getirirlerde geri iade edemezlerse 3-5 bin liraya belki alırız

  3. #43
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    fuara getirirlerse bincem üstüne vurucam kırbacı vurucam kırbacı
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  4. #44

    Üyelik
    21 Ocak 2009
    Şehir
    İstanbul Bahçelievler
    Motosikleti
    SPACY BEYAZ 2012 CBF 150 SİYAH 2012
    Alıntı sinner34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende tutulmayacaktır. Nedeni de şu olur hem fiyatının yüksek olacağına adım gibi emin oluşumdan hemde kawa ile rekabete kalkışamayacağındandır. hem tek silindir oluşu büyük kayıp
    aynen fiyat yüksek olur tek silindirdende kaybeder
    [COLOR="Blue"][B]Dünyanın En Delisi Motor Sürenmiş İkinci Delisi İse Arkasına Binenmiş Ben Her Zaman Birinci Deli Oldum İkincilik Bana Yakışmaz[/B] [/COLOR]::bira01:::flower:::bira01::

  5. #45
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    bi model piyasaya çıkacağında fiyat tahmininindede bulunulmasın, dişimi kıracam.

    ayrıca 250 cc büyük ihtimalle enjeksiyonlu bir motorun 13 lt benzinle 400 km gitmesi utanç verici. 500 cc ile 13 lt benzinde 350 km uzun yol yaptım, şehir içinde 300 km yaparım.

  6. #46
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    Icine eski 250RR motoru koyabiliyorsak guzel onun haricinde.

    Cbr 125 gibi bi makina olur bakimi kolay ekonomik racing baslangici.
    We are many...

  7. #47
    ayhan2190 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2010
    Şehir
    istanbul,kırklareli,adana,ankara
    Motosikleti
    yamaha fz6 fazer,kanuni phantom,armode mc300
    bu motor türkiyede tutar ,fiyatlar buyuk ihtimalle yuksek olcak ama zzr 250 ye göre nisbeten ucuz olur,tek silindir olması bence gayet mantıklı ,v2 yada 4 olsa zaten 250 cc olması mantıksız olurdur,ne kadar az parça o kadar az bakım,az yakıt ve az arıza demek.Bu arada bu hyosunga gelen ikinci darbe ninja 250den sonra ,2011 üçüncü çeyrekte türkiye ye gelecek,fiyatlar ilk etata yuksek olsada ikince ele düştünde nisbeten alınabilir seviyeye gelir

  8. #48
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Açıkcası 2011 CBR250R başlığını görüp de makinayı ve teknik detayları inceleyince biraz hayal kırıklığına uğradım.

    Honda'nın 86-98 arası ürettiği 40 HP'lik, 4 silindirli efsanevi "CBR250" nin 2011 modeli ile bağdaştırmaya çalışınca da, içi bayağı bir boş kaldı.

    Tek silindirli motoru ile 26 HP güç şeklindeki teknik veriler, şu anda 250cc sınıfındaki rakiplerine göre dezavantaj olarak görünüyor. Gerçi ağırlığı fazla değil.
    Bari çift silindirli 29 HP'lik VTR motoru koysalarmış içine..

    Neyse, umarım Honda mühendislerinin bir bildiği vardır demek istiyorum içinden.

    Dizayn olarak da keşke VTR yerine 1000RR'ı örnek alsalarmış.

  9. #49

    Üyelik
    22 Eylül 2010
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Cd 100
    zaman ne gösterir bakalım göreceğiz çin malı kullanmaktansa kalıteden ödün vermiyerek yıllarca kalite kullanmayı kendime bir ödev bilmişimdir motordan pek anlamam ama aldığm bir motoru da kolay kolay satmam ve onun içindir ki 15 yldır aynı motoru kullanıyorum her ne kadar kuçuk olsada benim işimi göruyor teşkkürler honda ...

    ama şimdi yaşta ilerledi birzda içimdeki hislerden dolayı uzun zaman s&t kanuni gt 250 r bakmıstım ve hondanında böyle bir motor çıkarmasını hep düşlemiştim ve çıkardı umarımki fiyatı uygun olur ve almamdada herhangi bir sorun çıkmaz he bu renk benim rengim değil ama birde canlı görmek lazım... balıkesirden merkezden selamlar...
    [B]Müslümanların iman yönünden en üstünü, ahlakı en güzel olanı, hanımına, en iyi, en lütufkâr davranandır.[/B]
    [COLOR="Red"][B][Tirmizi] [/B][/COLOR]

  10. #50

    Üyelik
    04 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125 & cygnus rs
    Bence tutulmaz çünkü hemen hemen ninja ile aynı fiyata satarlar ancak ninja çift silindir olduğu için zirvede kalır.
    Motosiklet sadece ulaşım aracı değildir,Özgürlüktür!!İsyandır!!:wiinkk:

  11. #51
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Yorumlarinizi okuyunca kanaatim su yönde oldu.
    Bu motosiklet Türkiye'ye asla gelmez.

    Ben Honda firmasinin yöneticilerinden biri olsam, ve kararsiz olsam, su topigi okur okumaz getirmeyi aklimdan çikaririm.

    Belki motosiklet kültürü biraz daha oturustuktan sonra ileride biseyler olur.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  12. #52
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Evet şöyle bir bakalım. Honda CBR 250R tek silindir, Kawasaki Ninja 250R çift silindir. Honda CBR 250R 26 hp, Kawasaki Ninja 250R 31 hp. Honda CBR 250R 162 kg (kuru), Kawasaki Ninja 250R 169 kg (kuru).

    Görünüş: Honda CBR 250R; kişiden kişiye değişir; kırmızısı güzel, diğerleri çirkin. Ninja 250R rahatlıkla döver.

    Sonuç: Ninja'ya karşı tek mücadele şansı fiyatı. Ancak Honda Türkiye'nin özellikle son 3 yıldaki kazık fiyat politikası düşünüldüğünde Türkiye'de satması pek olanaklı değil. Belki VTR 250 gibi Japonya üretimi değil de, Brezilya, Hindistan, Tayland vs. üretimi olursa belki 7500-8000 TL gibi bir fiyattan görebiliriz. Ancak yine Honda Türkiye'nin 6000 TL'den CBR 125 itelemeye çalıştığı göz önünde bulundurulursa Honda CBR 250R'ye çok kral bir fiyat çekeceklerini kestirmek için dahi olmaya gerek yok. 9000 TL ve yukarı bir fiyat koydukları halde ise doğrudan Kawasaki Ninja 250R'nin 5500 euroluk menziline girmiş oluyorlar; o fiyat aralığında da satılan her 5 Kawasaki Ninja 250R'ye karşılık 1 tane bile Honda CBR 250R satılmayacaktır burada. Avrupa'da durum çok daha farklı olabilir.

    Görünen o ki Honda Türkiye'de yine kayıpları oynayacak

    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yorumlarinizi okuyunca kanaatim su yönde oldu.
    Bu motosiklet Türkiye'ye asla gelmez.

    Ben Honda firmasinin yöneticilerinden biri olsam, ve kararsiz olsam, su topigi okur okumaz getirmeyi aklimdan çikaririm.

    Belki motosiklet kültürü biraz daha oturustuktan sonra ileride biseyler olur.
    Abi haksız mıyım ? 250cc bakan adam 10.500 TL'ye Kawasaki Ninja 250R varken gidip bu motora 9-10 bin TL verir mi ? Ki bence 9500 TL Honda Türkiye'nin fiyat politikası düşünüldüğünde oldukça iyimser bir tahmin olur. Yani muhtemelen 10 bin TL veya yukarı bir fiyat çekecekler. Hiç getirmesinler, mersi.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:24 ----------

    İngiltere'de Honda CBR 125R vergileriyle birlikte 3120 sterlin, Kawasaki Ninja 250R'de vergilerle birlikte 4400 sterlin falan olsa gerek. Şimdi Honda CBR 250R kuvvetle muhtemel bu aralıkta bir fiyata sahip olacak. 3700-3800 sterlin fiyatı olursa Ninja 250R'yle rekabet edemezler. 3600 sterlin doğru bir beklenti olabilir. Ufak bir hesapla Ninja 250R'nin Türkiye ve İngiltere fiyatlarını karşılaştırıp bu oranı 3600'le çarptığımızda 9000-9500 TL gibi bir umut değer çıkıyor Honda CBR 250R için. Alana güle güle kullan derim, ama ben olsam o fiyata tercih etmem.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  13. #53
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Honda mühendisleri hepimizden daha iyi biliyordur ...mutlaka

    Fakat şu bildiklerini adam gibi bir 250 cc yapmakta kullansalardı ya.
    cbf 150 yi biraz adam edebilirmiyiz nasıl yaparız diye soran olsa eminim şu sitenin üyelierinden birçoğundan şu reimlerdekilerden daha iyi tasarımlar çıkar..

    Ninja 2 silindirken nesi eksik te yada bu adamlar tek silindirde ne görmüşte bu şekilde karar vermişler ilginç.
    CBF 250 motorlarını değerlendirme imkanı mı yaratma çabası ... kim bilir.

    Not: Frenler abs li sanırım . Bir ordan artı not aldılar benden

  14. #54
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Shrieker;
    kagit üstünde haklisin da,motorun üstüne binince isler degisiyor.

    Ne yapacaksin bu motoru alip?
    Istanbulpark'da yaris mi yapacaksin?

    Ayni soru Kawa için de geçerli.

    Her ikisi de yaris yapilacak motorlar degil.
    Alan niye aliyor?
    Gezecek,tozacak,bakkala gidecek, okula gidecek.
    Genellikle sehiriçinde kullanacak,bazen yollara çikip gaz açacak.
    Bütün bu amaçlar için uretilmis baska modeller mevcut.
    Ama alici spor bir model istiyor.
    Gözler uzerinde olsun istiyor.
    Eh tek silindir
    Bu ne demek kilo avantaji demek.
    Gidon turu genis.
    Bu ne demek kivraklik demek.
    Tam bir sport durusu yok.
    Bu ne demek daha rahat bir oturus pozisyonu demek.

    Simdi Türk kullanici profilini, forumumuzda en çok sorulan sorular üzerinden bir yorumlayalim.
    Nedir o sorularin birincisi?
    -Ne kadar yakar?
    Al sana sorunun cevabi.
    Kawa kullanicisi benzinlikten çikamazken, bu motora binen, benzin aldigi zamani unutur.


    Tabi ben tahmini atip tutma hakkimi kullaniyorum.
    Kawa ile test surusu yaptim.
    Bununla da yaparim.
    Sonra yukarida saydigim kullanim kosullarina hangisi daha uygun daha rahat yazarim ama görünen köy klavuz istemez.

    Saniyorum sizlere CBR ve R harfi biraz iddiali geldi.
    Skull bile yanilmis.
    Bunun abisi 1000RR degilmi diyor.
    Hayir abicim.
    Bu motor, VFR nin minyonu.

    Kawa'ya gore degil, VFR alsam iyi olur ama bana biraz buyuk gelir diyene gore yorumlamak lazim.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  15. #55

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yorumlarinizi okuyunca kanaatim su yönde oldu.
    Bu motosiklet Türkiye'ye asla gelmez.

    Ben Honda firmasinin yöneticilerinden biri olsam, ve kararsiz olsam, su topigi okur okumaz getirmeyi aklimdan çikaririm.

    Belki motosiklet kültürü biraz daha oturustuktan sonra ileride biseyler olur.
    Bence motosiklet kültürünü bu seçkin Honda yöneticisi kimse ona öğretmek lazım.

    Arz-talep meselesini bile arka planda tutup sadece kar marjını düşünerek model getiriyor. Müşteri portföyü daha çok kültürsüz motosikletçiler.

  16. #56
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence motosiklet kültürünü bu seçkin Honda yöneticisi kimse ona öğretmek lazım.

    Arz-talep meselesini bile arka planda tutup sadece kar marjını düşünerek model getiriyor. Müşteri portföyü daha çok kültürsüz motosikletçiler.
    Yapma gözünü seveyim.
    Okuyanda Honda zevk için motor yapiyor sanacak.

    Motosiklet firmalari sadece tûrkiye için model gelistirselerdi yandi gülüm keten helva.

    önceki yil CB 1000 modelini çikardi Honda.
    Türkiye'ye getirmedi.
    Neden?
    Bizim alici o paraya 1000RR alir çünkü.
    Baktigi kriterler farkli bizim kullanicinin.
    Adam keriz mi elinde kalacak mali getirsin.
    Bu da elinde patlar.
    Bu nedenle getirmez.
    Ama asyada avrupada çatir çatir satar bu modeli.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  17. #57

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Bu model gelmeyecek onda hemfikiriz.Niye gelmeyecek onu sormak lazım.Her zamanki gibi önce Avrupa'da satılır,eskir satışları azalır burada satışı başlar. Ne zaman Avrupa ile aynı anda piyasaya yeni bir giriş -orta seviye motor getirecekler o zaman saygı duyarım,

    Cbf 125'i geçtik ,Cbr 125i 2,5-3 sene sonra anca geliyor,Klx 250 gibi modelini getirmiyor ,meydanı Kawasaki'ye bırakıyor...

  18. #58
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu model gelmeyecek onda hemfikiriz.Niye gelmeyecek onu sormak lazım.Her zamanki gibi önce Avrupa'da satılır,eskir satışları azalır burada satışı başlar. Ne zaman Avrupa ile aynı anda piyasaya yeni bir giriş -orta seviye motor getirecekler o zaman saygı duyarım,

    Cbf 125'i geçtik ,Cbr 125i 2,5-3 sene sonra anca geliyor,Klx 250 gibi modelini getirmiyor ,meydanı Kawasaki'ye bırakıyor...
    Iste ben tam onu demeye çalisiyorum.
    Türk motosiklet kullanicisi, motosikletleri yaristirmayi birakip, binmeye basladiginda bu problemler de çözülecektir.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  19. #59

    Üyelik
    11 Eylül 2008
    Şehir
    İst
    Motosikleti
    CBR600RR Movistar
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Shrieker;
    kagit üstünde haklisin da,motorun üstüne binince isler degisiyor.

    Ne yapacaksin bu motoru alip?
    Istanbulpark'da yaris mi yapacaksin?

    Ayni soru Kawa için de geçerli.

    Her ikisi de yaris yapilacak motorlar degil.
    Alan niye aliyor?
    Gezecek,tozacak,bakkala gidecek, okula gidecek.
    Genellikle sehiriçinde kullanacak,bazen yollara çikip gaz açacak.
    Bütün bu amaçlar için uretilmis baska modeller mevcut.
    Ama alici spor bir model istiyor.
    Gözler uzerinde olsun istiyor.
    Eh tek silindir
    Bu ne demek kilo avantaji demek.
    Gidon turu genis.
    Bu ne demek kivraklik demek.
    Tam bir sport durusu yok.
    Bu ne demek daha rahat bir oturus pozisyonu demek.

    Simdi Türk kullanici profilini, forumumuzda en çok sorulan sorular üzerinden bir yorumlayalim.
    Nedir o sorularin birincisi?
    -Ne kadar yakar?
    Al sana sorunun cevabi.
    Kawa kullanicisi benzinlikten çikamazken, bu motora binen, benzin aldigi zamani unutur.


    Tabi ben tahmini atip tutma hakkimi kullaniyorum.
    Kawa ile test surusu yaptim.
    Bununla da yaparim.
    Sonra yukarida saydigim kullanim kosullarina hangisi daha uygun daha rahat yazarim ama görünen köy klavuz istemez.

    Saniyorum sizlere CBR ve R harfi biraz iddiali geldi.
    Skull bile yanilmis.
    Bunun abisi 1000RR degilmi diyor.
    Hayir abicim.
    Bu motor, VFR nin minyonu.

    Kawa'ya gore degil, VFR alsam iyi olur ama bana biraz buyuk gelir diyene gore yorumlamak lazim.

    yazılanları az çok okudum, en çok bu yoruma takıldım.
    tek silindiri anlamsızca öven bir makale olmuş sanki.

    olayın motor kültürüyle de direkt olarak alakası var üstelik.
    hem CBR diyorsunuz, hem de 250 'nin sonuna "R" ekliyorsanız, o zaman en azından (kendi tabirimle) "half-racing" olması gerekir bir motorun. bakınız: ninja 250R, bakınız hyosung gt250R.
    ayrıca, oldu da TR 'ye geldi diyelim, bu motoru honda'nın sitesinde hangi kategoride göreceğinizi bir düşünün, tıpkı cbr125R gibi "super sport" kategorisinde görmeyecek miyiz?

    Soru 1: cbr125r, ss kategorisinde 125cc alt kategoride diğer rakiplerine karşı güçlü bir alternetif mi? evet!
    Soru 2: peki, sizce bu cbr250r yine ss kategorisinde 250cc alt kategorideki rakiplerine karşı güçlü bir rakip olur mu? ASLA!

    sadece şunu söylüyorum size (hali hazırda 600rr movistar kullanıcısı, 2 sene öncesine kadar da hyosung gt250r kullanıcısı olarak (hyo yu aldıgımda henüz kawa 250 yoktu!))

    bana bi tane hyosung gt250R verin, hızlandıkça bu cbr250R 'i aynamda küçülteyim size. başka söze gerek var mıdır? bence yoktur. kore malı hyosung 'un tam anlamıyla aynı kategorideki (super sport, 250cc) motorsikleti bile HONDA 'nınkini geçebiliyorsa, durun bir düşünün derim. kaldı ki kawa ninja 250r ile kıyaslamıyorum bile! o kadar hadsiz değilim.

    şimdi gelelim olayın özüne, ve sadede.

    "bu motorun amacı hız değil" diyenlere sorarım öyleyse, nedir amaç? gösteriş mi?
    cbf250 'den çok çok mu güzel kardeşim bu motor? bence YOOO. ön farlara bakınız lütfen :S suzu 'dan çakma gibi duruyorlar, durmuyorlar mı ? bence bi tek egzostu güzel, o da aynı sekilde suzu-yama cakması
    tüm bunlara ek olarak da meçhul fiyatı, cabası :S

    bence bu motor tamamen kalkan CBF250 'nin süslenip püslenip sonuna bir de çakma "R" eklenip ss kategorisinde çakmaya çalışılanıdır. öyle 2 dış grenaj ve biraz (bence başarısız olan) spor görünüm katmakla olmuyor bu işler. onları ekleyeceğinize önce eksik silindirinizi tamamlayın demezler mi adama? alın commuter kategorisine sokup güle güle kullanın, ama diğer 250cc SS'lerle "grenaj harici" anlamlarda yan yana bile koymayın demezler mi?

    tek silindirdi kıypırık motorun ne kadar ömrünün olabileceğini tartışmıyorum bile, kawa gibi güçlü bir rakibin karşısında!

    SONUÇ: Bu motora super sport demeyin de, ne derseniz deyin. ilgimi de çekmiyor, çekmeyecek. gelmese de olur.

    nerde o eski cbr250 nerde bu sümüklü nokta.

  20. #60
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Shrieker;
    kagit üstünde haklisin da,motorun üstüne binince isler degisiyor.

    Ne yapacaksin bu motoru alip?
    Istanbulpark'da yaris mi yapacaksin?

    Ayni soru Kawa için de geçerli.

    Her ikisi de yaris yapilacak motorlar degil.
    Alan niye aliyor?
    Gezecek,tozacak,bakkala gidecek, okula gidecek.
    Genellikle sehiriçinde kullanacak,bazen yollara çikip gaz açacak.
    Bütün bu amaçlar için uretilmis baska modeller mevcut.
    Ama alici spor bir model istiyor.
    Gözler uzerinde olsun istiyor.
    Eh tek silindir
    Bu ne demek kilo avantaji demek.
    Gidon turu genis.
    Bu ne demek kivraklik demek.
    Tam bir sport durusu yok.
    Bu ne demek daha rahat bir oturus pozisyonu demek.

    Simdi Türk kullanici profilini, forumumuzda en çok sorulan sorular üzerinden bir yorumlayalim.
    Nedir o sorularin birincisi?
    -Ne kadar yakar?
    Al sana sorunun cevabi.
    Kawa kullanicisi benzinlikten çikamazken, bu motora binen, benzin aldigi zamani unutur.


    Tabi ben tahmini atip tutma hakkimi kullaniyorum.
    Kawa ile test surusu yaptim.
    Bununla da yaparim.
    Sonra yukarida saydigim kullanim kosullarina hangisi daha uygun daha rahat yazarim ama görünen köy klavuz istemez.

    Saniyorum sizlere CBR ve R harfi biraz iddiali geldi.
    Skull bile yanilmis.
    Bunun abisi 1000RR degilmi diyor.
    Hayir abicim.
    Bu motor, VFR nin minyonu.

    Kawa'ya gore degil, VFR alsam iyi olur ama bana biraz buyuk gelir diyene gore yorumlamak lazim.
    Gel şuna VFR250 diyelim, kırmayalım birbirimizi.


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler