ÖNCE VATAN MİLLET,SONRA ANA VE YAR,BU YOLDA SAVRULAN,BİRİLERİ VAR.EZAN DİNMEZ DİYEN,BAYRAK İNMEZ DİYEN,ŞEHİT ÖLMEZ DİYEN,BİRİLERİ VAR.
BAYRAKLA DERTLEŞEN,TOPRAKLA BİRLEŞEN,CAN VERİP DEVLEŞEN,BİRİLERİ VAR..ŞEHİTLER ÖLMEZ..
Napıyor bu beldeyama ya.. YBR'yi o kadar ucuz ve kalitesiz göstermişki, hem kafa hem gereksiz olan çıkartmalar. Adamlar ileriye yönelik değil "geriye yönelik ilerleme" yapıyorlar sanırım.
Hatta yurtdışında satılamayan fazla malları Türkiye'de satma çabası da olabilir...
Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.
Güzel söyledin ama bence aynı şey değil. Biri Naked diğeri Racing dolayısıyla Naked bi motosiklette elinde tasarımında değişiklik yapabileceğin fazla parça yok. Mesela bazıları yuvarlak far daha güzeldi falan demişler. Olabilir o şekilde yapılsaydı o zaman buna ne gerek vardı diyenlerin sayısı artacaktı. Ama herkesin zevki aynı değil bence bu kafa grenajı YBR'ye yakışıyor ve böyle bir seçeneğin olması alıcılar için güzel bir durum..
sende güzel söylemişsin racng ve naked..peki z750 2006 ve 2007 için ne diyeceksin?? naked bi motosikletin en göze çarpan ve değişiklik yapılabilecek yeri depodur,depo üzerinde oynama yapılması eminimki herkesn hoşuna gidecektir ama yeni parça üretimi yapılmaması için hiç oynanmamış,ve bence ybr nin en kötü yeri deposu çok sade,titan es almıtım daha sonra deposu mükemmeldi,muhtemelen kafaların geri takılmasıda elde parça kalamsındandır??? hiç bi firma bu segmente(125cc) yeterince önem vermiyor en çok satılan olmasına rağmen.mesela honda titan es ve cg modellerinden sonra çin üretimi cbf150 ye geçti,ticari getiriler söz konusu olsa gerek,titan 3800ytl satılırken cbf 3500 civarı hemde 150 cc???
Motosiklet üzerindeki tüm değişiklikler süper ama o far olamış.Yuvarlak far daha güzel.Ybr 125 City sahibi olsam ki inşallah bir gün olacağım,farı değiştirirdim heralde.Onun dışındaki değişiklikler Ybr'ye olan ilgimi sevgimi daha da arttırdı diyorum.Kazasız sorunsuz sürüşler.Saygılarımla.
Motosiklet Misyoneri Etrafımda motosiklet ve motosiklet sürücülerine karşı cephe almış, sığ görüşlü veya olumsuz düşünen her tipteki insan itinayla bastırılır, yıldırılır, görüşlerinin olumlu yönde değişmesi için var güçle konuşulur.
özellikleri bakımından normal ybr'den daha iyi ama yuvarlak lambalı ybr sanki biraz daha karizmatik gibi.. tabi bu benim görüşüm...
Far bölümü dışında bence de güzel olmuş.Ama kesinlikle yuvarlak far derim.Muhtemelen işyerim için bir adet YBR alacağım ama yuvarlak farlı olanlarından...
Satılık Asya125t-Spidi mont
evet 2004 un ayni kafa grenaji ama 2004 un ayni diye de kotulemek yanlis olur.begenmeyen yuvarlak farli olani alir zaten bu piyasaya girdi diye yuvarlak farlinin satisi duracak diye birsey yok ,,piyasa canlansin diye yapilan bi uygulama bu.ama yapilan degisiklikler benceiyi olmus...
bu 2004 model ybr
Aldıktan sonra farı değiştirilebilir mi sahiden ? Teknik olarak mümkün müdür bu ? Zira benim açımdan yeni ybr nin en kötü yanı, ön grenajdan (uzay kafadan) kaynaklı yüksek bir cam siperlik takılamayacak oluşu. Eski (yani yuvarlak farlı) grenajda bu mümkündü. Yoksa diğer yenilikler şüphesiz çok iyi, özellikle tekerlekler. Şu far değişimi konusunda biraz daha bilgi lütfen ...
Birincisi bu konu daha önce açılmıştı caner22 tarafından.
İkincisi bu kafayı beğenmeyip elde kalan parçaları satıyor vs diyenler, yuvarlak farlı modeller hala satılıyor isteyen onu alır
Üstelik elde kalan parçaları satıyor bile olsa bence bu kötü birşey değil.O parçalar çöpe gitse daha mı iyi
Hem bu tipi sevenlerde vardır mutlaka.İsteyen istediği modeli alır.Niye bu kadar dert olmuş millete anlamış değilim.
Bende bu tipi sevmiyorum.Zaten benimki diğer modelden.Ama niye bu kadar karalıyosunuz anlamıyorum
enderkaptan değiştirilebilir olduğunu biliyorum.Ama biraz pahalıya patlar herhalde.Onun yerine eski tip YBR alıp tubeless lastik,H4 far vs uygulansa daha ucuza malolabilir
Yanıtın için sağol gokhan kardeş. Aslında derdim öne rüzgarı kesmek için cam takabilmek. Daha önce ybr forumunda da bu konuda sık sık sorular sormuştum. Eğer bi şekilde öne cam takmam mümkün olsa yeni ybr farı/grenajı da kalsa olur. Çünkü diğer özellikler iyi artılar. İlerde alırsam uzun yolda falan rüzgar yememek için çabam.
http://www.motosiklet.net/forum/tekn...am-yapimi.html Burayı incele istersen.Tek sorun camı uzatabilmekse o bu kafayla da olabilir.Ama görüntüsünü beğenmezsen bilemem
Motosiklet Misyoneri Etrafımda motosiklet ve motosiklet sürücülerine karşı cephe almış, sığ görüşlü veya olumsuz düşünen her tipteki insan itinayla bastırılır, yıldırılır, görüşlerinin olumlu yönde değişmesi için var güçle konuşulur.
YBR125 eskiden 12.5 beygirdi niye 10 beygire düştü ki gücü ??
sanirim ufak bi ceviri hatasi war belki uzaylilar icin yeni ybr olabilir ama bu bildigin ybr iste bizim icin yeni degil.
dünyada her erkeğe 4 kadın düşüyor. benim hakkımı her kim yiyosa haram zıkkım olsun elinde patlasın
yıl olcak 2009 hala çıkan motor tasarımlarına bak yeni diye piyasaya sürdüklerine bak allasen. nostalji sevsem 96titan alırım 1950 model r51 alırım
Herkese merhaba ben balıkesir'den murat arnızda olmakdan onur ve gurur duydum.öncelikle bende 1 hafta önce yuvarlak farlı ybr den aldım henüz ehliyetimi almadığımdan gezmek gibi bi şansım yok.bana sorulursa city tamamen hayal kırıklığı.farklı görüşlerede saygı duyarım..
Müsait bi yerde inecek var
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
bu tip ile anca cbf in satışlarını artırırlar.
34 AF 4401 [COLOR="Red"] H İ K O[/COLOR]
bu city den alan yokmu hiç,varsa resim falan eklerseniz sevinirim.bende alacağım,diger modelle arasındaki farklar nedir kullananlar varsa lütfen yazarmısınız.acil sayılır
ÖNCE VATAN MİLLET,SONRA ANA VE YAR,BU YOLDA SAVRULAN,BİRİLERİ VAR.EZAN DİNMEZ DİYEN,BAYRAK İNMEZ DİYEN,ŞEHİT ÖLMEZ DİYEN,BİRİLERİ VAR.
BAYRAKLA DERTLEŞEN,TOPRAKLA BİRLEŞEN,CAN VERİP DEVLEŞEN,BİRİLERİ VAR..ŞEHİTLER ÖLMEZ..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)