Son fasıldı ey canım. Foto,hüzün ve Mutluluk içerir.

Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Evet sevgili dostlar geldik zurnanın zırt dediği noktaya.. Bu gün son fasılı yaptık ve karenajları parfüm kokan yarimi otogara götürdük veeeee yeni sahibi ile uğurladık.. Hayırlı olsun Ufuk kardeşime, allah kazasız belasız kullanmayı nasip eder inşallah, Tekrar hayırlı uğurlu olsun...

Güzel günlerim üzerinde geçti, inş. Ufuk kardeşimin de güzel günleri olur üzerinde.. 1-2 kare ve elveda R6'm... :king::king::king::king::king:


m6oY3V.jpg


Zk3b9Z.jpg


1vEQJA.jpg


RkD7D1.jpg



Şimdi Yeni ufuklara yelken açma zamanı....

Sevgiler.
 
Son düzenleme:

kbR

Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
218
Bi sevdiğin gitmeden diğeri gelmez 😄 Eskisi yeni sahibine yenisi sana hayirli uğurlu olsun abim. Allah kazasiz belasiz uzun yollar nasip etsin.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
e bundan kawasaki versys mi olur gs mi göreceğiz hayırlı olsun şimdiden konuyu da yanlış yere açmışsın Onlar Hep Bizimle Birlikteler burada olmalıydı :cherry:
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
281
Levent abi hayirli olsun.... Daha guzel makinalar bekliyoruz sendennnn ...
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Hayırlısı olsun, sizin içinde yeni sahibi içinde...Motosikletinizi meşhur ilanından tanıyordum bende :) hak edene gitmiştir emin..
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Yanlış karar ::23343::::lac::

Hayırlı olsun yazmayacam

Sen yine de hayırlı olsun de..:) Biliyorum üzüldük ama daha iyilerine inşallah :)

alana satana hayırlı olsun...

Teşekkürler..


haha evet şimdi 1.000 km uzakta :D
eskisi olmayanın yenisi olmazmış
hayırlı olsun

Teşekkürler Potasyum nitrat :)
Hayırlısı olsun, sizin içinde yeni sahibi içinde...Motosikletinizi meşhur ilanından tanıyordum bende :) hak edene gitmiştir emin..

:) teşekkürler..

depoda benzin varmıydı levent abi :p

Vardı ama son gazlamada lamba yandı zaten otobüse dolu depo almıyorlar.
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
978
Hayırlı uğurlu olsun, umarım çok daha güzel kokulularına binmek nasip olur :wiinkk:
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
Hayırlı olsun.

Sen de choppercı tipi var aga, Vulcan S yakışır :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst