abi otobuste o motor gider mi ?/
Fiyat ne aldilar otobusculer
Anaaam gitti mi
Enduro ya doru gecis.. belin rahat etsin azcik![]()
Alana da satana da hayırlı olsun hocam anahtarı tutan mı sizsiniz avcunu açan mı ?![]()
mantık olarak el uzatan ver artık diyo![]()
Abi hayirli olsun ikinizedesirada ne var insallah ?
![]()
sizi tanımam etmem, forumda ki levent için şunu düşünmüşümdür
"Bu adamın motosikletini gözüm kapalı alırım"
hayırlı olsun kaça gitti motorunuz?
Levent abi hakkında hayırlısı olsun.
hayırlısı olsun levent... sattığından haberim olsa ben alırdım, gözden kaçmış demek kiversys de süper makina, gidene üzülme gelen güldürsün seni inşallah...