MZ motosiklet kullanıcıları
-
25 Ağustos 2004, 12:01
#41
motor bloğu dediğin şanzıman bloğuysa onu değiştiremezsin çünkü onun üstünde motor numarası yazar (yağ tapasının hemen önünde) sen 251 i 301 e çevirirken sadece silindir silindire uyan piston ile segman alacan bitti
bu arada 251 mz ler bizim buraya göre pahalı dedim ya aynı paraya burda 301 alırsın ama yok 251 i 301 e çeviririm diyosan silindir i 400 pistonu 50 milyon segman zaten fazla para etmez
Kingston in Aksaray
(niye diye sormayın :((()
Reklamlar
-
25 Ağustos 2004, 12:03
#42
çekiş tabiki artıyor motorun 22 hp oluyor yani
Kingston in Aksaray
(niye diye sormayın :((()
-
25 Ağustos 2004, 20:58
#43
22 beygir oluyosa çok piskopat bişey oluyordur herhalde son süratin ney tahminim 160 yaparsın herhalde ama twister'da 24 beygir onunda son hızı 160 filan yapıyor
Kingston ne dersin 251 alıp 301 yapayım mı yani memnun musun sen ama ha deyincede bizim motor satılmıyor ve 521 temiz bulmak için araştırma yapmak lazım bilgiler için sağol
-
bayadır yoktum şindi yazim msg ı
ben de öyle öyle yaptırdım 251 i 301 e çevirdim gayet te memnunum ama zamanında bana baya bi pahalıya gelmişti
Kingston in Aksaray
(niye diye sormayın :((()
-
geçen antalya da bi tane 301 gördüm 2000 model hatda ben sıfır sandım 2 milyar istediler direk 301 almak daha mantıklı ayrıca son hızını daha yazmadın
-
bu hafta mz'in bakım haftasıydı dişliler filan katkılı motor yağı şuan çok piskopat oldu motoruda iyice açıldı iyice serileşti 1-2 hafta önce satıcaktım ama şimdi dahada zevkli biniyorum walla
bilmiyorum ama antalyada gördüğüm 301 de güzeldi iyi fiyata satarsam belki alırım
ayrıca bizden başka mz kullanan yok mu yaw
-
Peki 125 i bişeye cevirme şansımız varmı? hani 250 filan olmazmı?
Yada biraz perforans artışı için ne gibi tuning yapılır?
Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”
Sinan Atasoy
-
7000-8000 motor devirde 160 fln görüyo rölantide 9000 küsür fln 2 zamanlı bir motor için oldukça yüksek bi devir ama benim krank ta aşınma var sanırım regula yatakları yawaş yawaş eriyor
JetAime 125 lik mz lerin yapısı tasarımı tamamen farklı çatısının yapısı bile farklı o yüzden belki 150 lik olabilir ama zannetmiyorum elime hiç 150lik mz geçmedi ama hava filtresini fln deiştir karbüratörün üzerinde büyük bir vida olacak onu rölantideyken biraz sağa çavir motorun devri biraz yükselecektir biraz yakar ama çekişi biraz hissedersin beceremezsen bi ustaya götür
mz e yapılamayacak bir şey yok walla
Kingston in Aksaray
(niye diye sormayın :((()
-
sağol kingstom bilgin için
jetaime sana tavsiyem 98 oktan ve özel performans yağları kullan motorla fazla oynama çünkü 125cc motordan daha ne bekleyebilirsin ki benim gibi
-
yaf şu özel performans yağlarından bi marka verseniz burda hiç bulamadım
Kingston in Aksaray
(niye diye sormayın :((()
-
Performans yağları,
Televizyonda reklamları yapılıyor yahu,
444, double up filan diyorsun sanıyorum...
-
marka hatırlamıyorum ama öğrenirim etkisini hissediyorsun ama
-
Valla süper den başka kullanma dediydiler.. Subapları kurutuyormuş..
Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”
Sinan Atasoy
-
98 kullanıyorum ama bi problem yok daha iyi yandığı için performansı etkiliyo sadece motoru biraz aç sende başlarsın kullanmaya ayrıca dün msn de 130 yaptım dedin ya ben şimdi kafayı yiyorum honda twister bile 150-160 yapıyo
-
Valla 130 dan sonra açıkcası yemedi daha fazla sıkıştırmayı... Geçen arka lastik gümledi allahtan çok yavaştım.. 130 a çıktığımda aklıma o geldi direk tırstım :
Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”
Sinan Atasoy
-
Ben motorumda arabamdaki konforu ararm
-
Benim alet kendini parcalasa 9000 devirde 5 viteste (6 ileri makina) 118 filan yapıyor.Vibrasyondan korkmasam herhalde 125 de yapabilir bilmiyorum.Yataga uygun bir performans hava filtresi bulabilirsem alip birde o zaman test edecegim.Ciddi ciddi hava filtresi performansı müthiş şekilde etkiliyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler