dogru bilgiler yollarımıza ışık olucaktır.. tşkr sohbet bölümünde rx serisi için bölüm açılmıştır... ilgilenenleri bekliyorum.. alalım satalım fikirlerimizi paylaşalım...
dogru bilgiler yollarımıza ışık olucaktır.. tşkr sohbet bölümünde rx serisi için bölüm açılmıştır... ilgilenenleri bekliyorum.. alalım satalım fikirlerimizi paylaşalım...
Motorun ağırlığındanda fark ediyor mobylette bionik vardı bende taşlı yolda çok kayıyodu aynı yeri ybr yle hiç tehlikesiz geçebiliyorum.
HONDA
güzel paylaşım tesekkurler
her mt için aynı şeyler geçerli değil bence bi cross ta tam aksine virajda olabildiğince gaz açılabiliyo yinede bilgilerin için tşk
GErcektende tesekkurler cok guzel bılgıler hıc sevmıyorum mıcırı hep korkutucu gelıyor hep dıkkatt...
Mıcırda motor kullanmanın en iyi yolu hiç kullanmamak Kumda, toprakta, taşlık yolda kullanmak zor gelmiyor ama mıcırdan korkuyorum.
2 kez okumuş oldum
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
aklınıza,bilginize,dilinize, paylaşımınıza sağlık
Gerçekten güzel bi bilgi..teşekkürler mantık yürüterek açıklama yaptığınız için..
**Bianchi falcon 125cc-Yamaha ybr125-Honda nx4 falcon-cbf 250-honda cg es-suzuki an 125-kymco agility-kymco activ 110-tw shenke 150-honda cbf150** \\@2007-2010
teşekkürler kardeşim
en korktuğum şey motorla mıcırlı yerden geçmek. 1. vitese alıp ayaklarımdan destek alarak geçiyorum böyle yerlerden. dengeyi kuramıyorum
aksine en zevk aldığım yol şekli mıcırlı yoldur , hele birde mıcır yeni atılmış olcak , motorla bi sağa bi sola kaya kaya gitmek müthiş zevkli geliyo
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
ben mıcırda ilk kazamı yptım girdim cok derin virajdı ve hooop yerdeyim =) kötüydü iyiki kask takıyodum
emeğine sağlık teşekkürler....
Ahhh Ahhh bunu hastanede ki arkadaşlar daha öncden okusaydı
çok yararlı bilgiler.
teşekkürler.
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!!
Gerçekten bu bilgilere tüm motor kullanıcılarının ihtiyacı vardır düşüncesindeyim. Bu makaleden benim net olarak anladığım olay ise ön amartisörlerin genel olarak serbest kalmasını sağlayacak şekilde ağırlık dengesi daha arkada olması ve böylece gidonun serbestliği sayesinde ufak tefek hatta daha büyük tehlikere karşı iyi bir önlem olduğu. Teşekkürler dostum emeğine sağlık...
Çok öenmli bilgiler teşekkürler ...O farketmez diğen arkadaş hiç mıcırda yağmurda sürmemiş sanırım
Milli mücadelelere şahsî hırs değil, milli ideal, milli onur sebep olmuştur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
bu konuyla ilgil bir başlık açacaktım ki bu başlığı görüp güncellemeye karar verdim.
hatta bununla ilgili videoları da eklemeye gayret edeceğim.
http://www.uzmantv.com/motosiklet-su...-dikkat-etmeli
http://webcache.googleusercontent.co...lanmak&ct=clnk
böylesine ölümcül kazalara sebep olan bu konunun çok rağbet görmemesi beni şaşaırttı...
oysa ki pek çoğumuz bu tekniklerden habersiz neler atlattık ya da atlatamadık!
kazasız sürüşler dilerim.
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Bu konunun yeniden açılması çok iyi olmuş. Zira hepimiz için mıcırlı yol,hele aniden karşımıza çıkıyorsa tam bir kabus.
Teşekkürler Yürekçe , hayat kurtarabilecek bir konu bu.
'' Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ''
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)