Ben bu konuya cevap yazmıştım ya neyse,bi daha yazalım.
Carrera eline sağlık.Print olarak mutlaka motorda bulundurup artçıya okutmak gerekiyor.Süper yazı olmuş.
Ben bu konuya cevap yazmıştım ya neyse,bi daha yazalım.
Carrera eline sağlık.Print olarak mutlaka motorda bulundurup artçıya okutmak gerekiyor.Süper yazı olmuş.
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
Artçının virajlarda belimi sağa sola çevirmeye çalışması normalmidir acaba? Bir keresinde bi tanesi belimi kırıyordu. sağa döneceksem sola, sola döneceksem sağa çeviriyodu belimi artık artçılara eğitim veriyorum yola çıkmadan önce.
Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..
bilgiler için çok teşekkürler. ben yaklaşık 2 yıldır artçıyım çünkü kendi motorum yok :( bbinmediğimmotor kalmadı gibi bişey ama hala bilmediğim bi kaç bişey vardı onları da teorikte ömğrenmiş oldumm.çok teşekkür ederim
PAMUKTAN PRENSES Mİ OLUR??? PRENSES DEDİĞİN TAŞ GİBİ OLUR
evet gerçekten çok güzel çok ayrıntılı bir yazı olmuş.kesinlikkle okunması gerekiyor.çünkü çok ama çok iyi bir sürücü de olsanız..çok kötü bir artçı ani bir hareketle her ikinizi de düşürür.bu arada bunları boşuna demiyorum...çünkü ben çok deneyimli bir ARTÇIYIM.
makina ise amcamın oğlu..yani kuzen.çorlu dan muammet...kırmızı beyaz yamaha r1..sürücüsü...
Yazıcıdan çıkartılıp binmeden önce artçıya okutturulası bir yazı.Çok yerinde,çok verimli teşekkürler ve hoş geldin
Carrera hakkaten uğraşmışın, uğraştığına da değmiş açıkçası. Eline sağlık.
[CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]
Bence Çok GÜzel AnlatmiŞsiniz BÖyle Konu Ancak BÖyle Anlatilir
Sİze Katiliyorum Arkanizdakİ İnsan Motor SÜrenİ Çok Etkİlİo,bu YÜzden Bunlari Kiz ArkadaŞim Ve DİĞer.. Okutmam Lazim Yoksa Bİ R ÖlÜm Haberİde Bİz Olcaz
Vİraja Gİrerken Falan O YÖnetmeye Çalisio Halbukİ Benİ Zora Sokuyo....
PaylaŞim İÇİn TeŞekkÜrler...
İlave etmek istediğim ufak bir şey daha var , artçınız motora tırmanırken sürücüye ve motora asılmadan motorun üzerine hafif eğilerek ağırlık noktasını da iyi ayarlamalı. Yoksa kendini dışarda tutup motora yada sürücüye asılırsa bilhassa kısa boylu sürücüler ayakları yere tam basamadığı için denge sağlayamaz.
Yazımın işe yaradığını görmek çok sevindirici. Madem ki bu tarz yazılar faydalı olabiliyor daha önce başka yerlerde yazdığım yazılarımı da vakit oldukça MT'ye taşırım.
Bu arada son fotoğrafın aslında ironik bir latife olduğunu anlayan arkadaşlara teşekkürler.
Unutmayın! Kötü artçı yoktur, artçıya gerekli bilgileri vermemiş kötü sürücü vardır.
wlla ben acil bi durum olmadılça artçı martçı almam artık,,,,,,gebrtecekti bizi maldeğneği
Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......
çok kapsamlı bir yazı olmuş teşekkürler
her artçının bunları bilmesi gerek
özelliklede soldan inip binme olayınıı
yoksa sonuçlar kötü oluyr
Hak edene değer verilir, Hak etmeyene de yol!!!
Arkadaşlar motoru kullanana "sürücü", arkasında oturana ise "yolcu" demeye özen gösterelim lütfen.. "Artçı" grup sürüşlerinde grubun arkasından gelen tecrübeli grup üyesine verilen isimdir..
Paylaşım için teşekkürler..
Herşey yeniden yollarda olabilmek için...
carrera bilgilerin çok teşekkürrr....
Ellerine saglık üstadım. Gerçekten güzel bir paylasım
Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?
EGsozlar çok dikkat edilmesi gereken bir durum tek taraflı egsozlarda problem daha az ama iki tarafta da egsoz olanlarda özellikle uyarın.Yoksa yolcunuzun bacağına koca bir egsoz yanığı olması işten bile deil...Özellikle kız arkadasınız ise arkanızdaki bacakları artık çok kötü olacaktır
carrera verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim.Bir çoğu benim de artçılarıma anlattığım şeylerdi...Gerekli olan şeyleri biliyor muşum...Bursa'da eğitimde vardım ben de ama izleyici olarak...Seninle orada tanışmıştık.Bu ve benzeri bilgilerinin devamını bekliyorum...Arkanızdaki artçının hareketleri ile yoldaki çukurlardan bile kaçılınabiliyor.Çok önemli hareketleri o yüzden kesinlikle hareket etmemesi çok önemli.Virajlarda çok korkabiliyorlar özellikle virajın aksi yönüne yatıyorlar uyarılarıma rağmen.Belim ağrıyor belli bir süre sora...Bazıları da ilk motora binişleri olduğu halde çok rahat olup beni hiç yormuyorlar...Ani hızlanmalarım ne yazıki ki yok Ama ani frenlemelerde öne kaymaları çok zor duruma düşürüyor beni depoyla ilişkimi arttırıyorlar
Verdiğin bilgiler için yeniden çok teşekkür ederim carrera
AKIN FİDAN
herkesin bu konuyu okuması gerek diye düşünüyorum.çok güzel bi paylaşım ellerine sağlık arkadaşım
..:: Nerde O Eski Günler? ::..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)