benim bildiğim öyle değil. bildiğim kadarıyla HESD, 2005'de 1000rr'larda standart sunuldu 600rr'larda ise opsiyonel olarak bile sunulmadı.
2007 itibarıyla ise 600rr'larda da standart donanım listesine eklendi.
yani HESD, 2005'de 1000RR'larda 2007'de ise yeni kasayla birlikte 600RR'larda standart olarak mevcut olmalı...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:51 ----------
gidon amortisörü, motorun kendi amortisörü gibi dikey eksende değil yatay eksende çalışan bir amortisör. dolayısıyla tekerin çukurlarda ya da kasislerde geri tepmesi-sekmesi gidon amortisörünü etkilemez. bu dediğiniz geri tepme ve sıkışma oranı ayarının ikisi de o nedenle gidon amortisöründe yoktur.
gidon amortisörü sadece sertlik ayarına sahip daha basit ama işlevsel bir amortisördür. üzerinde tek bir sertlik ayarı vardır ve düşük hızlarda gidonu rahat çevirip manevra yapabilmek için yumuşatırsınız, yüksek hızlara çıkacağınız zaman sertleştirirsiniz... sertlik ayarınız her zaman değiştirme ihtimaliniz olduğu için de bu ayar amortisörün üzerinde elle döndürülebilen bir ayar aparatıyla çok kolay yapılır. yani başlığı açan arkadaşımızın anlattığı motorun standart amortisör ve süspansiyon ayarındaki gibi tornavida ve el aletleriyle değil, elinizle rahatlıkla değiştirebilirsiniz...
Uploaded with
ImageShack.us