[MT İstanbul] Şile Gezisi ( Pazar, 21/01/07)

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
167
arkadaşlar kimler geliyor bir liste yapalım.ayrıca son şekillenen program nedir kaçta nerede buluşulup haraket edeceğiz.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
89
Arkadaşlar !

Hava güzel olacak. Yani açık olacak, ama netice 10-12 derece ! Bu sebepten sıkı giyinmeniz lazım.

Bir defa daha tekrar etmekte fayda var :

+ Buluşma yerine dolu depo ile gelin lütfen ! Bir ya da bir kaç kişi için bütün grubun benzinciye girmesi pek hoş olmuyor
+ Grup sürüşü !!!
+ Yola çıkış saati 11:00, buluşma saati 10:30 dur. !
+ Kahvaltı etmek isteyenler en geç 09:30 - 10:00 arası orada olmalıdır. Aksi takdirde motoru buluşma noktasında kendisi içerde kalır :) Buluşma ve planlama esnasında karambol yaşarız. :)

Not: Bir süre int.'te olmayacağımdan liste güncellemesi yapamayacağım. Lütfen kusura bakmayın ! Özellikle 2. listeden çıkmak isteyenler :mrgreen:

buluşma saati ve yeri ümraniye İKEA
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
İlk ben yazayım.Heheheheh.Süperdi...:cherry: Dönüşte rüzgar beni biraz zorladı ama süperdi.Başta Levent abi katılan tüm arkadaşlara teşekkürler ve en kısa zamanda tekrar beraber olmak dileği ile.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
89
şileye gelen tüm arkadaşlara teşekkürler. çok güzel bir gezi oldu

inşallah haftaya hava güzel olurda gene gideriz bir yerlere

:bestmt: :bestmt:

resim çekenlerin atmasını bekliyoruz.:thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
::pokey:: nerden devam edicez resimlere ? :queen: hani resimler ::shutup::
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Güsel bi geziydi, katılan tüm arkadaslara teşekkürler :wiinkk: Umarimki günes hep yüzümüze gülerde tekrarını yaparız ama daha uzun bi yolda:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar hepinize teşekkürler.Allaha sukur kazasız belasız atlattık.Gerçi dönüste bizim eserköse otobüse kafa tuttu ama olsun:cherry:

İlk ben yazayım.Heheheheh.Süperdi...:cherry: Dönüşte rüzgar beni biraz zorladı ama süperdi.Başta Levent abi katılan tüm arkadaşlara teşekkürler ve en kısa zamanda tekrar beraber olmak dileği ile.


ne oldu pislik mi gelmiş kalkışta problem yaratmıştı?
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar gezi süperdi.26 motor ikea dan hareket ettik daha sonra 3 tane daha katıldı toplam 31 kişiydik.fotoğraf ve video çekimi kapsamlı bir şekilde yapıldı.az soooonnnraaa
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel bir gezi oldu katılımın fazla olmasıda ayrı bi güzel oldu bu mevsimde böyle hava bulupta kacıranlar düşünsün...

resimlerde yakında düşer ama ben anca yarın atabilirim...
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
Güzel bir gündü arkadaşlar...Köfteler de güzeldi:cherry: havda güzeldi motorlarda güzeldi herşey güzeldi gelemeyen çok şey kaçırdı....
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631



ikeda toplandık

levent abi


ben (motor benim değil)
sağdan sola tuğrul,ben,özkan,4 .arkadaşın ismini unuttum ama çok kıyak biriydi

menü
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
başka resim çeken yok mu:silent:

umarım koskoca geziden sadece bukadar resim yoktur:silent: :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst