Arkadaşlar !
Hava güzel olacak. Yani açık olacak, ama netice 10-12 derece ! Bu sebepten sıkı giyinmeniz lazım.
Bir defa daha tekrar etmekte fayda var :
+ Buluşma yerine dolu depo ile gelin lütfen ! Bir ya da bir kaç kişi için bütün grubun benzinciye girmesi pek hoş olmuyor
+ Grup sürüşü !!!
+ Yola çıkış saati 11:00, buluşma saati 10:30 dur. !
+ Kahvaltı etmek isteyenler en geç 09:30 - 10:00 arası orada olmalıdır. Aksi takdirde motoru buluşma noktasında kendisi içerde kalır

Buluşma ve planlama esnasında karambol yaşarız.
Not: Bir süre int.'te olmayacağımdan liste güncellemesi yapamayacağım. Lütfen kusura bakmayın ! Özellikle 2. listeden çıkmak isteyenler :mrgreen: