mondial hs 150 gömlek piston ve sübab degişimi nasıl yapılır
-
24 Temmuz 2011, 13:49
#21
tolme ustam ben sübap ayarlarını emme ve egzos sübaplarının büyüklükleri farklı oldugundan ve birkaç araştırma sonucu emme 0.05 mm sentilinde aynı şekildede egzos 0.05 mm sentilinde ayarladım çokta iyi oldu kesinliklede sübap vuruntusu yok, tavsiyemdir ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:47 ----------
ht metin ustam motor yagını takım olarak alıyorum 15-40 yag 1 lt, buji ve hava filtresi hepsi dahil 12 tl ve bu degişimi 2000 kmde yapıyorum fakat 2ci sefer piston gömlek degişimi yaptım insallah busefer piston gömlek daha uzun km gider ...
Reklamlar
-
29 Temmuz 2011, 20:15
#22
m_devrim35 adlı üyeden alıntı
tolme ustam ben sübap ayarlarını emme ve egzos sübaplarının büyüklükleri farklı oldugundan ve birkaç araştırma sonucu emme 0.05 mm sentilinde aynı şekildede egzos 0.05 mm sentilinde ayarladım çokta iyi oldu kesinliklede sübap vuruntusu yok, tavsiyemdir.
teşekkürler bende en sonunda mondial 50tt ye subab ayarı yaptım, 0,06 emme yi ayarladım 0,07 de egzos u ayarladım,egzoz subabını biraz gevşek bıraktığım için hafif subab vurma sesi geliyor ama makinanın performansında iyi yönde değişimler oldu ,öncelikle yakıt tüketimi çok düştü ve motorun nerdeyse yok diyebileceğim kompresyonu arttı hızlanması ve çekişinde pek bir fark göremedim heralde 50cc olduğu içindir
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
30 Temmuz 2011, 15:05
#23
her iki sübabı da 0,05 mm alırsan daha iyi olur boşluk fazla olursa piyano baslıklarında ezilme yapar ...
-
Yagini kontrol ettinmi ne alaka dersen cok alaka yaga benzin karisimi varmi kokusu benzin kokar sibop kecelerini kontrol et mumkunse komple degis sbop ayari emme benzin 00.2 milim yaklasik olarak egzoz sbobu 0.12 mm motor neyidi piston sekman nasil taktin kesik yerleri arasinda en az ortalama 20mm olmali karsi karsiya getirme sekmanlardaki yazilara dikkat et birinci ikinciden farkli kasnaktaki eksantrik ayarinda bir dis atlama yani dogru takilmazsa sorun bu emme sikistirma patlama ekzoz sibop ayarlari ince hassas bir ayar gerektirir senin sorunun sbop kacagi olabilir yada ateslemede kesintili veya buji catlagida olabilir dikkat tesekkurler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)